Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, yakıt sistemi tamiri, motor bloğu tamiri, katalizör temizleme, debriyaj tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, triger kayışı değiştirme, motor endoskopisi, motor yağlarını çözme
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, rus arabaları, Lexus, avrupa arabalar, VAZ, hafif araç, ithal arabalar, Audi, Citroen, Daewoo, Honda, Kia, Hyundai, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, Genesis
Yedek parça:yerli otomobiller için, yabancı markalar için, binek araçlar için
Отлично! Супер сервис. Не верьте никому. Ребята поставили подход к работе на высокий профессиональный уровень. Лучше чем у офф дилера было! Всё чётко, быстро, аккуратно. Никакого навязывания услуг. Всё по регламенту или что вы оговорили. Хочешь проконтролировать какие то работы - пожалуйста в ремзону. Никто ничего не прячет. Нет - вот зона отдыха с диванами, кофе и вай-фай. Менял на своём рыжем каптюре ремень ГРМ. Заодно решил ходовую проверить. Нет проблем! И все запчасти в наличии и цены мегаприятные. В общем не зря из Самары приехал сюда на обслугу. У нас такую клиентоориентированность ещё поискать надо! Рекомендую однозначно!
1. Yağı değiştirmeye geliyorsunuz, geri arıyorlar ve yol boyunca başka bir şeyin arızasının tespit edildiğini söylüyorlar, değiştirmeniz gerekiyor. Bu istasyona herhangi bir giriş planlanandan birkaç kat daha pahalıya mal oluyor.
2. İstasyonu ziyaret ettikten sonra her zaman kısa bir süre sonra bir şeyler bozulur. Sanki müşterinin geri dönmesini bilerek yapıyorlar.
3. İstasyona son geldikten sonra bu durum sabır kadehini doldurdu. Yağı, filtreleri değiştirdik. Birkaç gün sonra, gaz pedalına basıldığında araba seğirmeye başladı, hız düştüğünde durdu. İstasyona tekrar gidecektim ama kaputun altına kendim bakmaya karar verdim. Hava filtresinin ağzı uçtu - kelepçe sıkılmadı. Ayrıca komşu borulardaki kelepçeler zar zor sıkılmıştı. Kendim uzattım ve sarsıntılarla ilgili sorun ortadan kalktı.
İşlerine karşı ihmalkar davranıyorlar, yoldaki güvenliği tehlikeye atıyorlar.
Sadece yöneticinin isteğim üzerine küçük bir indirim yaptığı için "2" koyuyorum, bu yüzden "1" koyardım. İzlenimlerim: Müşterilerden para pompalamak için YÜZLERCE kişi, hiçbir şeyden sorumlu değiller, okuryazar olmayan, yanlış, kaba usta alıcılar, kibar, sakin tamirci Anatoly. Detaylar: 11/13/24 tarihinde Lifan X50 debriyaj tertibatını (Disk + Sepet + Serbest Bırakma Yatağı) değiştirmek için servis istasyonuna başvurdu. Parçalarımı getirdim, araba toplayıcı olarak çalışıyorum. Usta alıcı kendini tanıtmadı, servis istasyonu çalışanları Alexey'e ona başvurdu, belki yanılıyorum, ama sonra Alexey olsun. Alexey, parçaların% 50'sinin işe yaramayacağını ve aracı iki kez sökmek / monte etmek zorunda kalacaklarını ve hiçbir şeyden sorumlu olmadıklarını söyledi. Ben de kabul ettim. Debriyajın değiştirilmesinin fiyatı hakkındaki soruma Alexey, 14/11/24 tarihinde 6000'den fazla olduğunu söyledi Alexey beni aradı ve debriyajın değiştirildiğini ve debriyaj ana silindirinin değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Debriyaj ana silindirini sipariş ettim ve 18/11/24 tarihinde Alexey'e teslim ettim Ertesi gün Alexey arıyor, diyor ki: Debriyaj sıkılmıyor, vitesler değiştirilmiyor, bana ne yapmam gerektiğini soruyor? Akşam gelip karar vereceğimi söyledim. Servis istasyonuna vardığımda arabamdan çıkardığım debriyaj sepetinin, servis istasyonuna getirdiğimden farklı tasarım ve boyutlarda, motoru çalıştırdıktan sonra yeni debriyaj sepetinin şanzıman gövdesine zarar verdiği ortaya çıktı. Alexei, şanzıman gövdesini tamir etmesi için bir kaynakçıyı aradı. Başlangıçta arabamın üzerinde duran debriyaj sepetini aldım, aynısını bulacağıma söz verdim. Bir sorum vardı: Neden araca tasarım açısından mükemmel bir parça koydular ve takılı motordaki çalışmayı kontrol etmediler? Bu, şanzıman gövdesine verilen hasarı ve ardından gelen onarımları ortadan kaldıracaktır. 11/27/24, daha önce arabamda durduğum debriyaj sepetinin aynısını teslim ettim. 11/29/24 Alexey aradı, arabanın hazır olduğunu söyledi, saat 18: 30'da geldim, arabayı test etmem için bana izin verildi: Kalkışta güçlü bir titreşim ortaya çıktı. Soruma göre: titreşimin nedeni nedir, -
Alexey, yedek parça sağladığımı bilmediğini ve bu durumda servis istasyonunun bana karşı hiçbir sorumluluğu olmadığını, 22300 ruble için fatura kestiğini söyledi. (orada yaklaşık 5000 ruble tutarında başka işler vardı.), indirim isteğime Alexey kabul etti ve 1000 ruble indirim verdi. Sonuç olarak 16000 ruble verdim.debriyajı değiştirmek için, araba başladığında titreşir, titreşimlerin nedenini bulmak için servis istasyonuna gitmemiz gerekir. Bu yüz kişi bu tür soruları çözmüyor - para rüzgar için. Usta alıcılar (Alexey henüz çok şımarık değil, meslektaşlarına birkaç soru sordu, onlarla daha da kötüleşti) sorulan soruları cevaplamıyorlar, her şeyi müşteriye atmaya çalışıyorlar, Çok hayal kırıklığına uğradılar. Buraya en son 2019'da döndüm. O zamanlar böyle bir şey olmadı. İletişim kurarken, başka bir şeye bakmanın gerekli olup olmadığını netleştirdiler ve ödeyen kişiyle olduğu gibi tam olarak iletişim kurdular. Şimdi orada bir şeyler isteyen biriyle olduğu gibi iletişim kuruyorlar. Tavsiye etmiyorum!!!