Sık sık lens almaya geliyorum. Ne yazık ki, satıcılar her seferinde merhaba demiyorlar ve bu lensleri bana satarak bir iyilik yapıyormuş gibi davranıyorlar(( çok tatsız. Ama burada satın almak benim için bölgesel olarak uygun, bu yüzden yine de gidiyorum. Ben her zaman merhaba derim ve teşekkür ederim, ancak bu bana nasıl hizmet edileceğinin seviyesini hiçbir şekilde etkilemez.
Uzun yıllar optiklerinizin müşterisiydim. Ama Dana Alışveriş Merkezi'ndeki hizmetten sonra artık sizin müşteriniz değilim. Satış danışmanı, Antonina adında kaba, dikkatsiz ve kötü huylu bir kadındır. Yarım saat sırada bekledik (yavaş insanlar var, her şeyi anlıyorum) ama hizmet etmek yerine Antonina döndü ve orada olmadığımızı ve orada olmadığımızı iddia ederek başka bir müşteriye gitti. Benim sözüme (zamanımın yarım saatini harcadım!), bu kadın başını çevirmeden sıranın ne olduğu umurunda olmadığını ve kime hizmet edeceğine kendisinin karar vereceğini söyledi. Tüm görünüşüyle ve sözleriyle, bu kötü huylu kişi bana karşı yanlış ve haksız tutumunu ifade etti. Tüm kartlarınızı attım ve artık ayağımla ağınıza atmadım.