Alışveriş merkezindeki pavyon, mağazanın belirlenen programına göre değil, çalışma programını hala ihlal ediyor, istediğiniz zaman çalışıyorlar. Aynı zamanda alıcılar için bazı rahatsızlıklar yaratıyor! 12/21/24 saat 19.50'de alışveriş merkezine uğradım, her zamanki gibi kapalı kapıya dayandım. 7597numarasını aradım yanılmıyorsam sorunu bildirmek için operatör Veronica olarak kendini tanıttı. Yanıt olarak operatörden bariz bir gerçeği (mağaza kapalı) ve tamamen kayıtsızlığı duydum!!! Lütfen bu eksikliği gidermek için önlemler alın!
Bir dahaki sefere geldiğimizde dükkan kapalı. Satıcının geri çekilebileceğini anlıyorum ama soru ne kadar!!! Bugün 15 Ağustos, saat 13.20'de zaten kapalıydı, 13.40'ta kimse görünmedi. Pavyondaki satıcı Kobryn dondurması bugün saat üçten itibaren çalıştıklarını ve Zoobazar'ın sabahtan itibaren çalışmadığını söyledi! Nasıl böyle!
2 ay içinde üçüncü kez bu mağazaya geliyorum ve vitrindeki fiyat etiketinin bir, malların değerinin farklı olduğu gerçeğiyle karşılaşıyorum. Yanımda ilk yorum yaptığımda fiyat etiketini kaldırdılar, ikinci kez bu nedenle danışmanla tartıştılar ve fiyat etiketini kaldırdılar. Üçüncü kez bana soğukkanlılıkla söylendi., Bu ne olur ve görünüşe göre fiyat etiketini bir süreliğine tekrar kaldırdılar.
Üçüncü kez saat 20: 45'te geliyorum ve bir kez daha kapalıyım! Çalışma programı kimin için asılı?
Evet ve günün ortasında planlanmamış öğle yemekleri oluyor, satıcı dinlenirken her seferinde 15 dakika duruyorsunuz!