Sıradan bir zincir evcil hayvan dükkanı.
Yakın zamana kadar iyi bir ürün yelpazesi vardı. Her zaman kedi için kuru yiyecek ve dolgu maddesi satın aldım.
Şimdi, her yerde olduğu gibi, seçim azaldı. Fiyatlar yükseldi. Şüpheli kalitede birçok Rus yemi ortaya çıktı.
Sevgili Bosch'umuz fiyatı iki kat arttı.
Yeni fiyatlara alışmam gerekiyor.
Eksilerden, çok kötü ambalaj torbalarına dikkat edeceğim - anında yırtılıyorlar. Birkaç kez eve çantanın her yerine dağılmış yiyecek getirdim.
Personel kibardır, sohbet etmek her zaman güzeldir.
Son zamanlarda, fiyat listesinde büyük bir mal listesi olduğunu fark ettim, ama aslında neredeyse hiçbir şey yok.
Soruma, neden fiyat listesinden çıkarılmıyorlar, satıcı çok ilginç bir cevap verdi: ya mallar ortaya çıkarsa?
Yani, müşterilere bunun olmadığını ve olmadığını hurda olarak cevap vermedilerse ve bu da yoksa, müşteriler neden bu tür anlaşmazlıklara fazladan zaman ayırmalı?
Güzel mağaza! Çok tatlı bir yönetici kız her zaman size istediğiniz ürünü seçmenize yardımcı olacağını söyleyecektir. Sitede kolay gezinme, uygun seçim kriterleri, kuryeler her zaman önceden ararlar, daireye sadece taze yiyecek getirirler, uygun fiyatlar ve iyi indirimler. Sadece buradan sipariş veriyoruz.
Her şeyde kabalık ve beceriksizlik.
Büyük bir köpek maması siparişi yerine, aynı üreticiden bir kedi maması teslim edildi.
İade talebine, bir dizi madde ve yasa ile özür dilemeden kaba bir şekilde cevap verildi, ancak geri ödeme teklif edildi. Kendi hatalarını düzeltmek için şehrin diğer tarafına ofislerine gitmemiz gerekiyordu.
Bir toplantıya gitme ve yenisini sipariş ederken malları değiştirme talebine, aynı orijinal kabalıkla reddederek ve ardından tamamen geri ödemeyi reddederek cevap verdiler.
Müşterilere karşı bu tutum ve hatalarına tepki gerçeği, bu eylemlere tepkiden başka bir şey bırakmaz.