David Gabaraev'den DMS (Zetta) için Hava Akışını temizliyordum - mükemmel geçti.
30-40 dakika boyunca eksiksiz bir kompleks (ultrason taşı, akış, parlatma, florür), her şey acelesiz, neler olup bittiğine dair yorumlarla dikkatlice.
Dopların dayatılması olmadan, genişletici, gözlükler, vb. Dahil tüm hizmetler dms'ye girmiştir.
Dms'de nerede arayanların Zetta iyi bir seçimdir.
Kabulden 1 gün önce sigortacıdan bağımsız olarak bir garanti mektubu talep ettim
Hizmeti alamadım, çünkü yeni yıldan itibaren sigorta şirketinden gönderilen bir ek veya garanti mektubu olmalıdır. Bu, bir nedenden dolayı resepsiyona geldikten sonra bana bildirildi. Kopylov'un çalışanı Yuliana Anatolyevna, sigortaya kendim ulaşmam ve sorunu bir garanti mektubu ile çözmem gerektiğini açıkladı. Çalışanlara ulaştıktan ve bu mektubu göndermesini istedikten sonra hemen gönderildi (saat 13: 05'te). Resepsiyon saatim 13:00. Juliana mektubu almak için uzun süre bekledi ve gönderildikten sonra mektubun o kadar dolu olmadığını ve klinik personelinin onu üsse ekleyemediğini söyledi. Tekrar aradım ve mektubu bir kez daha göndermemizi istedim. Yanımdaki sigorta memuru mektubun doğru doldurulduğunu doğruladı ve tekrar gönderdi. Beni saat 13: 34'te yeniden gönderilen aynı mektupla bağlayabildiler, bir sonraki hasta saat 14: 00'e kayıt yaptırarak yanıma geldi. Doktora geldikten sonra hemen beni ancak bir sonraki hastayı aldıktan sonra kabul edebileceğini bildirdi. Küçük bir çocuğum olduğunu ve onu uzun süre bırakamadığımı söyledim. Kalan süre içinde bana iyilik yapmayı reddettiler. Neden klinikte olduğunu açıklığa kavuşturmak istiyorum zub.ru Yeni Basmanna'da hastalara karşı böyle bir tutum var mı? Neden ziyaretten önce sigorta şirketi ile bazı prosedürler yapmam gerektiği konusunda bilgilendirilmedim, ancak o zamana kadar kliniğe bu saat ve tarihte gelip gelmeyeceğimi belirttiler? Çalışanlar neden özür dilemek yerine gülüyorlar ve hastaları açıkça gönderiyorlar?