Altkültürler
- medium.com yetkingencler/yavaş-moda-sadeleşmek-…‘Hızlı Moda’ kavramı 21. yy da küreselleşen moda endüstrisinin daha fazla kar elde edebilmek için az zamanda, düşük kaliteli, ‘en az maliyetle’ milyonlarca...
- plumemag.com hizli-moda-nedir-zararlari-nelerdir/Hızlı moda trendinin bir diğer etkisi ise tasarımcı haklarında karşımıza çıkıyor.
- themagger.com hizli-moda-etkileri-sonuclari/İsminden de anlaşıldığı gibi hızlı moda, perakendecilerin yılda 52 stil sezonu yaratmalarının getirisi olarak müthiş bir hızla değişen moda sektörünün...
- tekstilbilgi.net hizli-moda-fast-fashion-…Hızlı moda (fast fashion), en yeni, en son moda ürünleri, uygun fiyatlarla, alışveriş özgürlüğü ve heyecanı yaratacak tarzda şık mağazalarda müşteriyle...
- sozcu.com.tr hizli-moda-nedir-p75344Hızlı moda, son moda trendlerini taklit ederek büyük miktarlarda, genellikle düşük kaliteli kıyafetleri kısa sürede üreten ve tüketicilere sunan bir iş modelini ifade eder.
- tekstilsayfasi.blogspot.com 2022/01/hizli-moda-…Hızlı moda (fast fashion), tanım olarak moda markalarının uyguladığı trend olan ürünleri, uygun fiyatlı bir şekilde üretip pazarlama stratejisidir.
- eskil.com.tr blogs/eskil/yavas-moda-ve-hizli-moda…Fast-fashion (Hızlı Moda ) en yeni, en son moda ürünleri uygun fiyatlar ile alışveriş özgürlüğü ve heyecanını yaratacak tarzdaki şık mağazalarda müşteriye...
- sosyalgaraj.net blog/hizli-modanin-yukselisi-…Hızlı moda, modern giyim endüstrisinde büyük bir devrim yaratmış olsa da, çevresel, ekonomik ve sosyal açıdan önemli olumsuz etkiler taşımaktadır.
- reppatch.com hizli-moda-yeter-artik/Hızlı moda tanımı 1970’lerde perakendecilerin üretimlerini Batı ülkelerindekinden daha düşük ücretler ödeyebilecekleri Asya’daki ülkelere ihraç etmeye...
- davetcokelbisemyok.com tr/blog/hizli-modanin-…Hızlı moda, dönemsel trendler ve mevsim geçişlerine göre üretilen kısa ömürlü ürünlerin uygun fiyat mantığıyla tüketiciye en hızlı şekilde sunulması anlamına gelir.
Hızlı moda
Giyim Pazarının Akımı
Genel bilgiler
Hızlı moda, son moda trendlerini taklit ederek büyük miktarlarda, genellikle düşük kaliteli kıyafetleri kısa sürede üreten ve tüketicilere sunan bir iş modelini ifade eder.
Bu sayede tüketiciler, podyumlarda gördükleri trendleri uygun fiyatlarla dolaplarına taşıyabilme imkanı bulur.
Ancak bu hızlı tüketim döngüsü, ciddi çevresel ve sosyal sorunlara yol açmaktadır.