• Navigating customer sentiment is crucial for any business, and one effective way to measure it is through Net Promoter Score (NPS) calculation.
  • NPS – Net Promoter Score, Türkçede Net Tavsiye Skoru ya da Müşteri Tavsiye Skoru olarak isimlendirilen bir müşteri sadakat ölçüm yöntemidir.
  • Hızla gelişen rekabet dünyasında şirketler, ürün ve hizmetlerinin müşteri tarafından beğenisini ölçmek adına daha çok NPS kullanmaya başladı.
  • The Naval Postgraduate School provides defense-focused graduate education, including classified studies and interdisciplinary research, to advance the...
  • Simply put, NPS stands for Net Promoter Score and it is an industry-standard benchmark for measuring customer sentiment.
  • Create NPS® web surveys with responses directly into your email with no hassle. No registration needed.
  • Örneğin, bir marka veya ürün hakkında yüz kişiden 80’i olumlu, 10’u nötr ve 10’u olumsuz yanıt vermişse, NPS skoru 70 olur (80 - 10 = 70).
  • Sonuç. NPS®. Population Size: Margin of error: % Your NPS is: Want to know more?
  • This Site. All NPS. Open Menu Close Menu. ... Follow, share, and be a part of the conversation on official National Park Service social media channels.
  • NPS Nedir? Derin Etkileri Olan Basit Bir Soru. Net Promoter Score özünde çok basit bir soruya odaklanmış çok basit bir anket uygulamasıdır