• Hızlı moda kavramı düşük kalitede ve maliyetle çok fazla ürün üretmeye odaklanmış bir sektör olması sebebi ile sürdürülebilirlik felsefesini içinde barındıran bir...
  • Markaların ürün içeriklerindeki sentetik oranı, düşük fiyatlı olması ve üretim yerlerinin yüksek yoksulluk oranına sahip ülkeler olması üreticinin hızlı moda ürün...
  • da zorlaşmaktadır. bu sebeple hızlı moda üreticileri sürekli mağazada satılan ürünlerin takibi yapmak en çok talep gören ürünleri ve beklenilen alternatiflerini...
  • Avrupa'nın dev moda firmalarından Marks & Spencer bile, H&M, GAP ve Zara gibi yabancı hızlı moda zincirlerine pazar payını kaptırmaya devam ediyor.
  • Trendleri Takip Etme: Hızlı moda markaları, en son trendleri hızlıca takip ederek ve bu trendleri düşük fiyatlara sunarak geniş kitlelere hitap etmeyi başarır.
  • Kısacası “Fast Fashion” yani “Hızlı Moda” giyim ve moda sektöründeki seri üretim ve tüketim eğilimine verilen ad ve kendini sürekli yenileyen bir tür...
  • 2000 yılından bu yana giysi üretimi iki katına çıktı ve değişen nüfus ve tüketim kalıpları ile hızlı moda endüstrisinin büyümeye devam etmesi bekleniyor.
  • Pek çok tüketici, hızlı moda tüketiminin olumsuz etkilerinden endişe duysa da, tutumları ve davranışları arasındaki uçurum devam ediyor, bu “moda paradoksu”...
  • Geldiğimiz nokta ise, hızlı moda öncüsü markaların bundan 15 sene öncesine kadar dahi senede bir çıkardıkları koleksiyonları, günümüzde...
  • Hepimizin ismini bildiği ve birçok kez alışveriş yaptığı Çinli hızlı moda devinin geçtiğimiz günlerde işçi hakları konusunda bir kez daha gündem oldu.