- cfecertification.medium.com what-is-itil-…ITIL is a reference model for information technology services and a common framework in the private and public sectors.
- bilginc.com tr/blog/itil-nedir-5570/2007 – ITIL V3, diğer adıyla ITIL Yenileme Projesi. 2006, ITIL sözlüğünün yayınlanmasıyla ITIL'in kullanıcı dostu olma sözünü bir kez daha tuttuğu yıl oldu.
- linkedin.com pulse/infrastructure-library-itil-…In its current form (known as ITIL 2011 edition), ITIL is published as a series of five core volumes, each of which covers a different ITSM lifecycle stage.
- mshowto.org itil-nedir-surec-haritalari-versiyon-…Şimdi isterseniz bu standardizasyon kavramlarından biri olan ITIL (Information Technology Infrastrcuture Library) konusundaki tüm süreç haritalarını...
- argenova.com.tr itil-nedirAxelos, 2017'de en son ITIL yönergelerini duyurdu ve 2019 ve 2020 boyunca ITIL v4 ve ilgili modülleri yayınladı. ITIL Nasıl Çalışır?
- tr.wikipedia.org Bilgi Teknolojisi Altyapı KütüphanesiITIL, Information Technology Infrastructure Library sözcüklerinin ilk harflerinde oluşmuş bir kısaltmadır ve Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi olarak...
- en.wikipedia.org ITILThe Information Technology Infrastructure Library (ITIL) is a set of practices and a framework for IT activities such as IT service management (ITSM)...
- bbozkurt.wordpress.com 2012/02/17/itil-nedir/ITIL(Information Technology Infrastructure Library) kısaltmasını “Bilişim teknolojileri altyapı kütüphanesi” olarak açıklayabiliriz.
- cozumpark.com itil-v3-ve-itil-v4-hakkinda-…ITIL v3 ve ITIL v4 hakkındaki bu makalenin orta kısmında, ITIL’ in en son sürümünde ortaya konan başlıca değişiklikleri vurgulayacağım.
- emreakkaya.com.tr itil-nedir/ITIL (Information Technology Infrastructure Library) bir dizi en iyi uygulamaların ve standartların kümesidir.
Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi
Genel bilgiler
Information Technology Infrastructure Library sözcüklerinin ilk harflerinde oluşmuş bir kısaltmadır ve Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi olarak adlandırılır. ITIL, BT servislerini eksiksiz ve en iyi kalitede yönetmek üzere geliştirilmiş servis yönetim metodolojisidir.
Vikipedi