• Hızlı yanıt
  • соглашение об уровне сервиса
    SLA (англ. Service Level Agreement – соглашение об уровне сервиса) – это соглашение между заказчиком и исполнителем о том, какие, когда и как будут предоставляться услуги. Также в него входят права и обязанности сторон. Используется SLA в IT и сфере телекоммуникаций.
    Kaynaktan alınan bilgiyle göre oluşturuldu
    Hata bildir
  • Arama sonuçları
  • SLA refers to the services that a customer expects from a service provider and the metrics used to measure these services.
  • SLA (Service Level Agreement), Türkçe karşılığı ile “Hizmet Seviyesi Anlaşması”, bir servisin sağlayıcısı ve müşterisi arasında yapılan anlaşmadır.
  • The SLA is always a crucial component of modern service contracts, whether a few sentences long or several pages long with restrictions and criteria.
  • Contracts between the service provider and other third parties are often (incorrectly) called SLAs – because the level of service has been set by the (principal)...
  • SLA açılımı, Service Level Agreement’dır. ... Bu sihirbazlar, halihazırda SLA Hizmet Seviye Anlaşması paketlerinde bulunabilirler. SLA Yanıt Süresi.
  • hizmetin tek seferlik sağlanmasının yeterli olmadığı, süreklilik ve kesintisizliğin önemli olduğu her anlaşmada sla şarttır.
  • Service Level Agreement veya kısaca SLA, bir ürün veya hizmetin sağlayıcısı ile müşterisi arasındaki anlaşmaları içeren sözleşme anlamına gelir.
  • SLA (Service Level Agreement) kelimesinin, Türkçe anlamı da “Hizmet Seviyesi Anlaşması” olarak bilinir. SLA nedir, açılımı ne demek sizler için derledik.
  • In this article, we will look at some service level agreement examples and explain what are the key components of a good SLA template.
  • This is where Service Level Agreements (SLAs), Service Level Objectives (SLOs), and Service Level Indicators (SLIs) come into the equation.