• Hızlı yanıt
  • соглашение об уровне сервиса
    SLA (англ. Service Level Agreement – соглашение об уровне сервиса) – это соглашение между заказчиком и исполнителем о том, какие, когда и как будут предоставляться услуги. Также в него входят права и обязанности сторон. Используется SLA в IT и сфере телекоммуникаций.
    Kaynaktan alınan bilgiyle göre oluşturuldu
    Hata bildir
  • Arama sonuçları
  • It applies to a specific user that has standard-level agreements for service. It is understood to provide a customer with a different SLA if the company...
  • SLA (Service Level Agreement), Türkçe karşılığı ile “Hizmet Seviyesi Anlaşması”, bir servisin sağlayıcısı ve müşterisi arasında yapılan anlaşmadır.
  • The SLA is always a crucial component of modern service contracts, whether a few sentences long or several pages long with restrictions and criteria.
  • A service-level agreement (SLA) is an agreement between a service provider and a customer. Particular aspects of the service – quality, availability...
  • hizmetin tek seferlik sağlanmasının yeterli olmadığı, süreklilik ve kesintisizliğin önemli olduğu her anlaşmada sla şarttır.
  • SLA açılımı, Service Level Agreement’dır. ... Bu sihirbazlar, halihazırda SLA Hizmet Seviye Anlaşması paketlerinde bulunabilirler. SLA Yanıt Süresi.
  • Service Level Agreement veya kısaca SLA, bir ürün veya hizmetin sağlayıcısı ile müşterisi arasındaki anlaşmaları içeren sözleşme anlamına gelir.
  • SLA (Service Level Agreement) kelimesinin, Türkçe anlamı da “Hizmet Seviyesi Anlaşması” olarak bilinir. SLA nedir, açılımı ne demek sizler için derledik.
  • Service Level Agreement yani SLA, hizmet seviyesi anlaşmasıdır. Servis sağlayıcı ve müşteri bu anlaşmayı yapar.
  • This is where Service Level Agreements (SLAs), Service Level Objectives (SLOs), and Service Level Indicators (SLIs) come into the equation.