Сам магазинчик в стиле. Можно ещё что то выбрать. Заказывала очки. Аппаратурой зрение проверяют.
Говорю :"Мне так сильно и плохо".
"Нет, это ваше зрение! "
Результат, деньги потрачены на дорогие стекла и очки. В них работать не могу, кружится голова. Очки лежат. Я думала я одинока... Так и знакомые жалуются, тоже не довольны. Подбор неверный.
Не рекомендую специалиста!!!!
Ну , а стекла и оправа тут не при чем. Ваши ОЧКИ в реальности не подходят.
Yıllardır burada gözlük alıyorum. 07/20/2024 tarihinde başka gözlükler sipariş ettim. Üretimleri vaat edilen süreden daha uzundu - aradılar, uyardılar, kabul ettim.
Bugün (12/21/2024) metroda merdivenlerden aşağı uçan bir merceğim düştü. Merceğin içinde durduğu çerçeveyi tutan cıvatanın uçtuğu ortaya çıktı. Ve düşen camın üzerinde bir çip belirdi. Satın alırken bize gözlük garantisinin 3 yıl olduğu söylendi. Ancak, bundan hemen sonra sorunu çözmek için geldiğimde, yönetici Alexandra Kuleshova'yı çağırdılar, o da gelip cıvataları sıkmam gerektiğinden hemen kendimden sorumlu olduğumu söyledi. İddiaya göre bu, gözlük verilirken bildirildi. Bunun bana bildirilmediğini söylediğimde, garanti kartını okumam gerektiğini söyledi. Bu konuda bilgilendirilmediğim konusunda ısrar edince, onunla tartışmaya başladı ve şöyle dedi: "İadede ne dediklerini duyuyorum»" Sonra beni hemen dağıtmak için başka bir neden buldu. Gözlüklerin tek elle çıkarıldığını ve bu nedenle cıvatanın gevşediğini ve bunun mekanik bir hasar olduğunu, yani garanti durumu olmadığını söyledi. Ve ancak kızmaya ve ayrıntılı bir değerlendirme yapmadan garantiyi nasıl reddedebileceğini sormaya başladığımda, istersem bir talepte bulunabileceğimi söyledi. Yönetici kaba davrandı, bu da karşılıklı kabalığa neden oldu. Olayları dinlemek ve gelişmek için seçenekler sunmak yerine, kendimi suçlu olduğum için beni suçlamanın ve garantiyi reddetmenin yolunu seçti. Başlangıçta garantiyi gönderebileceğinizden ve kontrol için gözlük göndereceğinizden emin olmadan bile. Ayrıca sürekli tartışıyordu. Müşteriye karşı tavrıyla korkunç olumsuzluğa neden oldu. Bu tür sorunların, müşteriyi hemen birleştirmeye çalışmayan ve kaba davranmayan yetkin kişiler tarafından çözülmesi gerektiğine inanıyorum. Şu anda bir cevap veremeyeceğini ve incelemeye gönderilmesi gerektiğini hemen açıklasaydı, onunla ilgili hiçbir sorum olmazdı. Ancak hemen suçlayıcı biçimde reddedilmesi, bu salonun müşterisi olarak kalma kutsal arzusunu da caydırıyor.
Ayrıca, bir inceleme yazmak için soyadı ve adıyla bedzhik'in fotoğrafının çekilmesine de karşıydı.
Çerçeveyi seçtiler, ertesi gün ertelediler, çünkü gözlük tarifi eskiydi ve görüşünüzü kesinlikle tekrar kontrol etmeniz gerektiğini söylediler
Ertesi gün geldim ama çerçeve yok (yeniden seçmeyi önerdiler, ancak bu seçenek benim için uygun değil. Birkaç yılda bir, onları seçmenin benim için çok zor olduğu için çerçeve satın alıyorum. Bir yere gelen tek şey delhi'dir (sonuç olarak hiçbir şeyle gitmedi
Danışman fena değil ama kaybedilen gözlükler tüm güveni öldürdü