Bu şubenin iletişim hizmetlerini faaliyet türüne göre uzun süredir ve oldukça sık kullanıyorum. Her nasılsa, haklı olarak iyi ya da haklı olarak kötü bir eleştiri yazmak istemedim, ancak bildiğiniz gibi, bu incelemeyi yazmaya yarayan son saman her zaman gereksizdir. Hizmetin tam olarak yapılmadığı ilk sefer uzun zaman önce oldu, ama şimdiden yığına yazıyorum, çünkü inceleme tamamlanmayacak. Operatörün ihmali nedeniyle kayıtlı mektubuma bir bildirim kartı yapıştırmadılar ve ardından imzamı tahrif ettikten sonra, onu sadece başka bir şehirde aldığımı belirten bir işaretle bana gönderdiler. Bildirimimi birkaç gün sonra, onu gönderdiğim yerin teslimini imzalamadan geri aldığımda büyük sürprizim vardı, ama onu alan ve hatta imzalayan benim olmamdı. Mektup elbette amaçlandığı gibi geldi, ancak gönderilmeyen bildirim için para ödendi. Bölümde bu gerçeğe işaret ederken, genç patron da bana bağırdı ve sonra çok sessizce, kimsenin onun hatasını duymaması için özür diledi. Ama tortu kaldı. İkinci vaka, kayıtlı bir mektubun bildirimle daha ucuz bir şekilde iletilmesi için bir tarife olmasına rağmen, birinci sınıf tarafından yazışmaların gönderilmesini empoze etmeye çalıştıklarında meydana geldi. Bir sonraki durum, yakın zamanda, makul olmayan bir şekilde bir akıllı telefona Rus postası uygulamasını indirmeleri ve quar kodunu göstererek kendilerini tanımlamaları gerektiğinde. Ve son durum sabır kabını doldurdu. Posta iletişimi için artan tarifelerle, birinci sınıf tarafından kayıtlı bir mektubun gönderilmesini tekrar dayatıyorlar, ancak bu konuda uyarmıyorlar, yani. Böyle bir hizmet istemesem de böyle bir tarifenin ödenmesi gerçeğinin önüne koyuyorlar. Bunu operatöre fark ettiğimde, artık yalnızca birinci sınıf tarafından kayıtlı mektupların gönderilebileceğini söyleyerek küstah bir aldatmacayla karşılaştım ve bu gerçeği (posta işçileri) tam anlamıyla yakın zamanda öğrendiler. Burada oturan bölüm başkanı, gözünü kırpmadan hemen operatöre destek verdi. Tembel değildim, Rus Postanesi'nin resmi web sitesine baktım ve aldatıldığımdan emin oldum. Okuma yazma bilmeyen bir halk olarak boşandılar. Buna göre, bu yüzden bu incelemeyi okuyorsunuz. Gelecek için, posta iletişim hizmetlerini kullanan herkese, operatörün ve bu şubenin başkanının hizmet ve taleplerinin dayatılmasının maliyeti ve yasallığı hakkındaki bilgileri dikkatli bir şekilde izlemelerini ve iki kez kontrol etmelerini tavsiye ederim.