Yaklaşık 10 yıl önce bu operatörü başka bir operatör lehine terk etti.
Moskova bölgesindeki iletişim kalitesi zirvede değil, bu başarısızlığın ana nedeni haline geldi.
Ancak Moskova'da modem için bir sım kartım kaldı.
Bir noktada, hizmetler herhangi bir uyarı yapılmadan engelleniyor.
Verileri doğrulamanız gerekiyor gibi. Bunlar 2020 yılında şirketin ofisinde tam olarak onaylandı.
Şu anda, operatörün web sitesi aracılığıyla veriler yeniden doğrulandı, ancak engellenmemiş hiçbir şey olmuyor. Operatörle sohbet yoluyla iletişim hiçbir şeye yol açmadı.
Hesaptan para iade etmek istemiyorlar, böyle bir olasılık yok gibi.
Diğer operatörlerde böyle bir sorun yoktur.
Ancak VK'DA operatör Marina ile iletişim kurarak bu sorunu çözmek mümkün oldu.
Numaranın kilidi açıldı, her şey işe yaradı.
Yeterli operatörlere teşekkür ederiz!
Bu operatöre ev internetine geçtim, çünkü geçmiş operatöre kıyasla daha düşük bir fiyata daha fazla Mbit / s'ye, başka bir 5 GB bonus mobil internete yöneldim.
1) başvuru cum içindi, sabah cum'da usta acil durum başvurusuna çağrıldığını ve gelemeyeceğini bildirdi
2) Tamam, tamam, sabah Cumartesi gününe interneti kurdum
3) Cumartesi öğle yemeğinde wifi sinyali kayboldu, desteği aradım, bu özel yönlendirici modelinde bir arıza olduğunu söylediler ve düzeltme için son tarih yok. Beklediklerini söylediler, bir bildirim gönderecekler
4) Bu arada, sözde bonus mobil internete sahip yeni bir sım kart bağladım
5) Pazar, öğleden sonra - wifi hala çalışmıyor, bildirim yok ve bazı nedenlerden dolayı kişisel hesabınızda zaten negatif bir bakiye var.
6) Desteği arıyorum, bonus internet'i bana bağlamadıkları ortaya çıktı, çünkü hesabımda herhangi bir yenileme olmadı (hiç kimse buna bonusu etkinleştirmek için bir koşul demese de). Neden bu konuda herhangi bir bildirim yok ve ana hizmetim (wi-fi) hala bir günden fazla çalışmadığında neden hesaba para yatırmam gerekti - net değil
7) Üç operatör kendi aralarında iletişim kurarak yönlendiricideki arıza hakkında farklı bilgiler verdi - ya sadece bekleyin, o zaman hiç arıza yok ve sadece hesabı yenileyin, her şey işe yarayacak. Ve üçüncü operatör dedi ki - yönlendiriciyi güç kaynağından çıkarın ve tekrar açın, çalışması gerekir. Ve işte, işe yaradı! Yukarıdaki noktaya dönüyoruz - daha önce yazılım sorununun ortadan kaldırılmasıyla ilgili bildirimi beklemek için bir tavsiye vardı.
Kimse mobil internet için yazılan parayı telafi etmeyecektir. Ve Wi-fi kurulumunun gecikmesi ve 3 gün boyunca çalışmaya başlaması için tazminat teklifi yok (bir kez daha, orijinal başvuru Cuma günündeydi, bugün tamamen). Ve farklı destek operatörlerinden yönlendiriciyle ilgili sorunun gerçek durumunu anlamıyorum. İlk izlenim tamamen bozuldu, müşteri hizmeti sıfırda. Bu şirketin hizmetlerinin ilk ayını deneyeceğim ve büyük olasılıkla sözleşmeyi bu tavırla feshedeceğim.
Отличная компания, НО только не для абонентов, а для своих собственников и непонятных персонажей, на которых Мегафон сливает рекламные бюджеты. Лучше РЕАЛЬНО что то сделайте, а не рекламируйте свой "самый быстрый интернет". Которого даже в ближайшем Подмосковье по факту нет ! И это в 20 км от МКАД.
Я уже молчу про то, что даже связи нет ( не говоря уж об интернете) на многих участках трассы М4...
А вы нам казахов быстрых продолжаете впаривать.
15 лет являюсь абонентом Мегафона. Кроме постоянной лжи и постоянного поднятия цен никогда, ни одной плюшки не было.
Пару лет назад уверяли что подключили к тарифу на всегда. Сейчас подняли оплату в 2 раза...
Поддержка ничего не может. Точнее может,но только ухудшить условия обслуживания, как у меня сегодня было. Вчера сообщили о списании одной суммы, после обращения в поддержку - сумма выросла, при том что поддержка отчиталась что применили очередную бессмысленную скидку..
В общем советую всем убегать подальше от этого оператора. Он своих клиентов вообще не ценит.
Достаточно почитать их ответы здесь же : пишите в чат... А в чате робот, который вас пошлет. Вот и вся забота о клиентах.
Да, кстати, у Мегафона в Крыму до сих пор роуминг, типа это не Россия.
Сразу при съезде с моста списали 400 рублей , за интернет, который там не ловит.
Может пора соответствующим органам внимание обратить и донести до этой и других подобных компаний что они в России находятся ?
А все желающие отнести свои деньги к этому оператору, думаю, выводы сделают сами.