Suşi, rulolar harika!!!ENDİŞELERE TEŞEKKÜRLER, KURUTUCULARA!
Ancak idari personel, özellikle operatörlerin hizmeti korkunç!!!
Suşi setini (zencefil, wasabi vb.) Siparişe bildirmeyi ilk unuttuğumuzda, bu gerçekten bir sorun değil, yine ek bir hizmet olarak, bu yönetim tarafından icat edildi ve şimdi insan faktörü devreye giriyor, konuyla ilgili bir sorun, kuryeyi aradım, siparişin tamamlanmadığını söyledi, operatöre çevirmesini söyledi, operatöre bu konuda hala geri aradıklarını söyledi.
Bir sonraki siparişte kişisel iletişim kurarken restoranın çalışanlarına teşekkür ederiz.
Ve sonra başka bir gün geldi, rola yemek istediğimde çocuklara söz verdim, sipariş verdim. Teslimat süresini bana 1.40 söylediler, sipariş 18.59'da yapıldı, yani 20.39'da siparişim yaklaşık olarak gelecek, tekrar aradım, doğruladım. Sakince duşa gittim ve kurye bir saat erken geldi, 5 dakika değil, bir saat, tabii ki çabukluğunuz için teşekkür ederim, ama elbette telefona cevap veremedim! Ben de giriş kapısının şifresini veremedim, çünkü uygulamada interkom sayısı yok. Bir çağrı olduğunu görür görmez geri aradım, geri dönme isteği üzerine reddedildi. Operatörleri aradım, yine geri arayacaklarına söz verdiler bir saat geçti ve yine sessizlik oldu.
Çocuklar üzüldü, akşam mahvoldu!!!
очень часто заказываю суши и роллы в этом месте. также нравится система подарков при заказе, особенно морс, очень вкусный😋 горячие роллы приходят горячими, очень также нравится как упакован соевый соус - в отдельную небольшую бутылочку, что позволяет доехать до меня в сохранности. никаких нареканий нет, все всегда вкусно и свежо
Düzenli bir müşteriydim, ayda en az 1-3 sipariş verdim
Yaklaşık bir yıl önce, hizmet kalitesinin düştüğünü fark etmeye başladım
Ya çubukları unutacaklar, sonra hediye ruloları
7-8 Kasım'da 3-3,5 bin ruble için sipariş verdim
Siparişi teslim etmediler, setten rulolar bildirmediler, hediye almadılar, aletleri de koymadılar.
Ruh hali mahvoldu,akşam mahvoldu
Eğer bu 1 kez olsaydı ,ama bu artık ilk kez değil
Yardım hattına ulaştım, bir «Aramayı bekle» çağrısı yaptım, ayrıca her hafta tg'ye müşteri desteği sohbetinde yazıyorum (aynı cevap «Aramayı bekle»)
2 Ocak'ta bahçede kimse benimle bu şekilde iletişime geçmedi
Temelde parayı iade etmek istiyorum.
Geri bildirim yok, müşteri odaklılık yok
Sadece rulolar için 1 yıldız