Geçenlerde eşim ve ben mutfak aletlerini güncellemeye karar verdik ve premium modeller aramak için mağazaya döndük. Danışman Alexei bizi karşıladı ve hizmetinden tamamen memnun kaldık! Sadece ürün yelpazesini mükemmel bir şekilde anlamakla kalmıyor, aynı zamanda doğru seçimi yapmaya yardımcı olan önemli bilgileri paylaşmayı da biliyor. Üst düzey gömülü ekipman arıyorduk ve Alexei, temel özelliklere ve avantajlara odaklanarak her cihaz hakkında ayrıntılı olarak konuştu. Önerileri sayesinde mükemmel mikrodalga fırın, buzdolabı ve birinci sınıf bulaşık makinesini seçtik. Bu mağazayı herkese tavsiye ediyoruz - burada müşterileri gerçekten önemsiyorlar!
Güzel mağaza! Mağazada birçok satıcı var (çeşitli ürün markalarının tedarikçilerinden çalışanlar) ve malları satın alırken dikkate alınması gereken mallarının satışında çıkarları örtüşüyor. Mağaza çalışanlarının söveleri var, hiç kimse insan faktörünü iptal etmedi, ancak bazen müşterinin evine gitse bile derhal çözülüyorlar. Ben ve tanıdıklarım bu mağazada alışveriş yapıyoruz.A Temmuz ayındaki olumsuz incelemelerdeki keskin artış, rakiplerin promosyonudur - mağazanın iyi olduğunun bir başka kanıtı.
Personeli çok memnun ettim, her şeyi anahtar teslimi seçtiler. Mutfaktaki tüm cihazlara ihtiyaç vardı. Danışman Vladislav her şeyi önerdi ve yönlendirdi. Bir şeyi koklamaya çalışmadılar, ama tüm artıları ve eksileri hakkında konuştum, her şeyi sevinçle satın aldım. En iyi danışmanlar!!! Sadece Denisovskaya'da farklı beşinci unsurlardaydılar ama burada her zaman daha keyifli
Çok büyük bir teknoloji mağazası. Çok şey var: basit bir tavayla başlayıp büyük bir TV ile bitiyor. Bu nedenle mağazaya karşı şikayet yok. Ama bir bütün olarak ağa...
Çünkü bazı hizmetler olumsuzluğa neden oluyor.
Buzdolabını satın aldığımda ve onunla birlikte kapıyı taşıma hizmetini aldığımda bir durum vardı. Ayrıntılara girmeden sadece hizmetin taşeron tarafından yapılmadığını söyleyeceğim. Tamamen sağlanmamış (ancak% 100 ön ödemeli) hizmet için kavga etmek ve para iadesi talep etmek zorunda kaldım.
Danışman, garanti ve xs ile ilgili ek hizmetlerin buharlaştırılması konusunda o kadar hevesliydi ki, neye ihtiyaç duyulduğu ve Yandex'in ne kadar iyi olduğu ve televizyona kendim koyabileceğim diğer her şeyin ne kadar iyi olduğu belli değildi, TV için doğru braketi seçme isteği üzerine, üzerine asılması gereken gerekli cıvatalar olmadan böyle bir şapka verdim, TV'ye değil.
Sonuç olarak: Modern dünya kötüdür - yardım hizmetleriniz, Haşhaşta ne var, benzin istasyonunda ne var, 5 maddede ne var, çeki artırma arzunuz ve her zaman hoşnutsuzsunuz..Reddedilen satıcıların yüzleri, satın almanın tüm zevkini öldürüyor. Tüm komut dosyaları bunun için keskinleştirilmiştir ve temel şeyler, o zaman neden bir danışmana ihtiyaç duyulursa geçerler.
Bir kez takip sadece çevrimiçi.
Bu mağazadan televizyon satın aldım, danışmanın profesyonelliksizliğiyle karşı karşıya kaldım. Satıcı, hemen duvarda ziyaret etmek istediğimi söylediğim için televizyonu almaya yardım etti, hemen ustayı resmileştirdi, braketin pakete ve kurulum hizmetlerine dahil olmadığını söylemeyi tamamen unuttum. Buna göre, usta sadece televizyonumu izlemeye geldi. Ayrıca operasyon sırasında, uzaktan kumandanın günde 5 dakika güçle çalıştığı ortaya çıktı, satın alma işleminden bu yana 4 gün geçti, onları servise çağırıyorum, uzaktan kumandadaki durumu açıklıyorum ve televizyonu açıp kapatmaktan ve uzaktan kumandanın ölü düğmelerine çarpmaktan oluşan 40 dakika boyunca büyük yardım alıyorum. Canlandırmam ona yardım etmediği için ustayı göndermeye karar verdik. Başvuruyu hazırladılar, ertesi gün yapacak hiçbir şeyim olmadığına karar verdiler ve haberci aracılığıyla benimle iletişime devam ettiler. O zaman çoktan öfkelendim ve bazı sorunları olan televizyonu onlara iade etmeye karar vererek şikayette bulundum. Danışman benden özür diledi, yani dükkanlarında olup bitenlerden yönetim sorumlu değil. Sefil bir duruş. Not: Hafta sonu mağazaya gittim, danışmanın uzaktan kumandanın çalışmadığını anlaması bir dakika sürdü. Biraz daha iyi kullanılmış olanlarla değiştirdiler. Bacaklarım 5 elementten fazla olmayacak, aktif olarak onlarla uğraşmanızı tavsiye etmiyorum. Liderlik sessiz kalıyor. Sitede yazılı bir inceleme olmasına rağmen, şikayet kitabına giriş olarak kabul edilir.
Mağaza ve personel pahasına soru sorulmuyor, çocuklar çalışıyor, aferin. Ama neden pili değiştiremediğim bir ürünü satayım???
Bir yıl önce karcher vc-7 dik elektrikli süpürge aldım, pil takımı 1,5 yıl dayanabiliyordu ve öldü. Her şey hiçbir şey değildir, ancak servis merkezinde ve genel olarak Belarus Cumhuriyeti'nde bile hiçbir yerde bir pil bulamazsınız ve bulursanız, elektrikli süpürgenin maliyetinin yarısına mal olur. Tc karcher yaptırımlarımız altında!!! Başka bir marka satın almak daha iyidir. Bu elektrikli süpürgeyi satın aldıktan sonra şimdi eski ve kanıtlanmış lg'yi alacağımı düşünmemiştim, çünkü Belarus Cumhuriyeti'nde pil yok. Sürprizler!!! Satın alma konusundaki hayal kırıklığı% 100'dür.
Bu mağazayı ziyaret etme arzusunu tamamen caydırmak yerine, ilgilendiğim soruları cevaplamak için danışmanlara ihtiyaç duyulduğunu düşündüm. Bir hafta boyunca kendime belirli parametrelere göre bir akıllı telefon seçtim ve bu mağazadan satın almaya geldim. Danışmanlar etrafımı sardı, öyle ki eşim yanımda olabilmek için yanıma gelemedi. Satın almak istediğim telefonun markasını ve modelini duyduktan sonra, düşünmediğim ve (şaşırtıcı olmayan bir şekilde) 2 kat daha pahalıya mal olan bir ürünü sunarak açıkça caydırmaya başladılar. Sonuç olarak, onlara almaya geldiğimi satın almak istediğimi açıklamak için çok zaman harcadım. Danışmanlardan birinin kız olduğumu ve kaliteye göre değil kapağa göre seçtiğim iddiasından sonra arkamı döndüm ve ayrıldım. Sonuç olarak, ihtiyacım olan akıllı telefonu başka bir mağazadan, satması daha karlı olan markaya ihtiyacım olduğuna dair gereksiz görüş ve inanç olmadan satın aldım. Genel olarak, 5 öğesi hizmet kalitesinde uzun süredir bozulmuştur, ancak şimdiden düpedüz kabalığa ulaşmaktadır. Orada başka hiçbir şey satın almayacağız
Hiç yıldız koymama fırsatı olsaydı, kullanırdım!
Kitfort ekipmanı için çevrimiçi mağazadan sipariş verdim, hediye olarak bir irrigatör vardı.
Teslimat hakkında kurye, irrigatör de dahil olmak üzere tüm ekipmanlara garanti verdi!
1,5 hafta sonra, talimatlara göre kullanmasına rağmen irrigatör çalışmayı durdurdu.
Garanti onarımları konusunda mağazaya döndüm ve bunun için bir hediye olduğu için reddedildi, bunun için hukuk neden oldu. departman, satış ve bağış sözleşmesine ilişkin bir makale ekledi, bunun nedeni belli değil, eğer hiç sözleşme yoksa.
Avukat olarak böyle bir cevabı anlamadım.
Açıklama için Mart ayında iletişime geçeceğim.
İçtenlikle anlamadığım için, hediyenin garantisi geçerli değilse, bir çalışan neden teslimatta bana teslim etti!
Bana garanti verilmeseydi, hiç soru sorulmadı ve asla garanti olmadan ekipman satın almıyorum, bu durumda doğal olarak tüm satın almayı reddederdim, çünkü başka bir mağazadaki aynı ekipman daha karlıydı, ancak mağaza, maliyeti zaten satın alınan ekipmanın fiyatına açıkça dahil olan bir hediye sunuyor.
Eskiden her zaman 5 elementte ekipman satın alırdım, şimdi doğal olarak yapmayacağım, çünkü müşteriye karşı bu tutum bana uymuyor, görünüşe göre eğitimi tamamlamamış veya promosyonun koşullarını incelememiş çalışanlar yanıltıcı.
Teslimatla birçok kez sipariş verdim ve her şey yolunda görünüyor.
Görünüm güzel, her şey açık bir şekilde yerleştirilmiş ve odada her zaman temiz kir fark etmedim.
Danışman Alexander Rizhkovsky'ye yüksek hizmet seviyesi için çok minnettarım. Kendi alanında profesyonel. Teşekkür ederiz! Onun sayesinde malları seçtiler ve çok memnun kaldılar.
Görünüşe göre, bu ofisteki çalışanların kendileri olumlu yorumlar yazıyorlar. Bir e-kitap satın alıyordum. Henüz açmak ve enfiye kutusundan nasıl çıktığını göstermek için zamanları olmadı, bir işçi bana ekranın kırılması durumunda kitabın pahalı onarımından hemen bahsetmeye başladı. Kimseye onarımın ne kadara mal olacağını sormadım! Bu, ek bir garanti için sıradan bir boşanmadır ve çok ısrarcı bir boşanmadır. Bir şeyi koklamak istiyorsanız, önce bunu yapmayı öğrenin. Akrabalarınızı bu ek garantiler için yetiştirin.....Satıcılara ürün hakkında özel bir şey sorarsanız, birbirlerine sormaya başlarlar. Çünkü onlara bir şey öğretiliyor - daha pahalıya bir şeyler koklamak ve ek bir garanti vermek.
Ivanov Kolya sadece yakışıklı. En iyi danışman!!! İyi doğanınız için size büyük bir gelecek parlıyor.
Bu tür insanlarla alışverişe gelmek güzel. Tekrar konuşacağız. Şimdi eğer 5 element ise, o zaman Denisovskaya'da.
Sitede bir ürün seçildi, bu mağazadaki varlığı (Denisovskaya'da) görüntülendi, mağazaya vardığında hiçbir ürün yoktu, danışman müşterinin isteği üzerine malların da bulunmadığı bir depoya / depoya gitti. Mağazayı ziyaret ettikten bir saat sonra, mallar siteye sepete eklendi ve aynı mağazadan teslim alınması için sipariş edildi, 5 dakika sonra sms, malların mağazadan alınabileceğini söylüyor)). Çalışmanız ve çabalarınız için teşekkür ederim. Benim için, şahsen, sokaktan "ileri geri" acele etmek çok zor değildi.Mogilevskaya, ama bazıları için bu tamamen kabul edilebilir değil.
Çamaşır makinesi aldım, sitede bugün teslim edecekleri yazıyor. Aradılar - boş araba yok, yarın teslim edeceğiz. Vaat edilenden bir gün sonra teslim edildikleri ortaya çıktı. Makineyle hemen sitede kurulum ve bağlantı siparişi verdim. Geri arayacaklarını söylediler. Geri aramadılar. Çağrı merkezini aradım, bizster'ın hemen iletişime geçeceğini söylediler. Usta 12 saat sonra temasa geçti. Ve sadece bir gün sonra gelebileceğini söyledi. Her gün vaat edilen teslimat yerine, en iyi ihtimalle araba üç gün sonra çalışmaya başlayacaktır. Servis sıfırda. Buradan bir daha satın almayacağım
Bazı satıcılar vasıfsızdır. Müşterinin satın almaya geldiği malın saçma kusurlarını bulurken, çok daha pahalı bir mal satın almayı teklif etmek yerine, satın almayı teklif ettikleri malın avantajlarını gerçekten makul bir şekilde getirebilirler. Mantıksız kredi dayatması.
Mağazada sunulan malların çeşitliliği ve özelliklerinin mutlak cehaleti.
Danışman, Samsung'un telefonunu vitrine bakıp bakmayacağı sorusuna cevap vermiyor, "evet, ama onu etkinleştirmeyeceğim" dedi, telefon kutusunu çıkardı, masaya koydu ve "aç" dedi. Orada kimi işe alıyorsunuz? Telefonu canlı görmeye geldim, neden bazı telefon kutularını açayım? Neden vitrinde olmadığını söyleyemiyoruz? Bir çeşit saçmalık
Mağazanın izlenimi korkunç. Danışmanlar, malları satın alma sürecinde bir şeyi anlamıyorsa, alıcıya kaba davranırlar. Sanki kişiliğe çoktan geçmişmişiz gibi kaba ve kaba davranıyorlar. Bugün taksitlendirme departmanında, taksitle ilgili sorular sorduğumda da kaba davranan kaba bir kız oturuyordu. Bu mağazanın çalışanları için, alıcının cehaleti, büyük önemiyle ruh halini denemek için bir neden olarak
Ürünle ilgili beyan edilen bilgiler gerçek bilgilere karşılık gelmez. Yargılamalar sırasında, çalışanların hiçbiri sitedeki tüm aksesuar seti hakkındaki bilgileri ürün kartında görmüyor, aksine aksi yönde ikna ediyorlar.
Satın alma bir zevk değildi
Ancak herkes uzatılmış garantiyi biliyor ve zorunlu olarak onu koklamaya çalışıyorlar, "neden istemiyorsunuz?"
Mağaza iyi, seçim büyük.
Çevrimiçi sipariş verip siparişi hemen iptal ederseniz, benzer bir ürünü hemen sipariş etmenize rağmen sipariş iptal edilmez ve iptal edilen siparişin alındığına dair bildirimler gelir, saklama süresinin sona erdiğine ve daha sonra sürenin dolduğuna dair bildirimler gelir. Yeni siparişi aynı gün aldım
Kasada son derece uzun hizmet!!! Yoğun saatlerde stajyerleri eğitmek ve insanları ödemek için yarım saat bekletmek (mallar seçilir ve ertelenir) tam olarak yeterli bir hareket değildir
Aynen öyle!
Nakitsiz ödeme hizmeti tek kasada gerçekleşir ve yoğun saatlerde tahsilat için kapatılması "ustaca bir hareket" dir
Çok yavaş ve çok hoş karşılanmaz
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Е.
16. seviye şehir uzmanı
5 Kasım
5 yıl önce, aynı ürünü çevrimiçi mağazalarda 500 ruble daha ucuz fiyatlarla bulabiliyorsanız, bu tür mağazalara kimin gittiğini anlamadım mı?!
Ancak, şimdi bu mağazanın ağında çeşitli ekipman satın almanın düzenli bir müşterisiyim ve işte nedeni!
Satıcıdan çevrimiçi bir mağazadan satın aldım (aamom'da tanınmış bir sitede 3000 olumlu yorumla yayınlandı), telefonu çekle SEVGİLİM! 2 yıl sonra, araştırmacının görüşmesinden, taksitle alınan telefonun bana satıldığını öğrendim!
Bu nedenle, fazla ödemeyle de olsa (bu arada her zaman değil), resmi gerçek mağazadan satın alıyorum.
Bu arada, burada yazılabilecek gerçek puanlar biriktiriliyor.
Ayrıca "Motsnai kartı" için sertifikalar da uygulayabilirsiniz, yani satın alma maliyetini gerçekten önemli ölçüde azaltmayı başardım (100 ruble ile başardım)!
Hem malların iadesini hem de malların değiştirilmesini çoktan kullandım, her şey BİR SAAT GİBİ!!!
Eh, senden kaçmak yerine her şeyi seçmeye gerçekten yardım eden çalışanlarla dolu güzel, büyük bir köşk bu sadece bir artı. Sipariş üzerine size en yakın zincir mağazasına mal teslim edecekleri zincirin çevrimiçi mağazasında olduğu gibi, bu da uygun ve hoştur.
Harika bir mağaza, her zaman çok fazla promosyon var. Çok çeşitli, kibar ve özenli personel. Danışmanlar aferin! Gerekirse yerinde kredi düzenleyebilirsiniz. Uygun konum. yeraltında ve alışveriş merkezinin yakınında olmak üzere iki tür park yeri vardır
Güzel mağaza. Çocukla birlikte geldiler, onun için taze boyama sayfaları ve keskin kalemlerle bir masa buldular. Bu zincirin bazı mağazalarında kalemlerin hepsi yazılı olmasına ve boyama sayfalarının bitmesine rağmen.
Ürün yelpazesine göre oldukça geniş bir seçim var, personel müdahaleci değil, yaklaştılar, yardıma ihtiyaç olup olmadığını sordular ve hayır dediklerinde ayrıldılar.
Servis mükemmel.
Mağaza çalışanlarına teşekkür ederim.Mevzuata uygun olarak alıcı lehine çevrimiçi mağazayla ilgili sorunun çözülmesine yardımcı oldular.Ancak çevrimiçi mağaza yasaları incelemeye değer
Bu mağazadan hediye olarak bir DVR sipariş ettim, ancak onay beklemeden stokta göründüğü için mağazaya satın almaya geldim. Ürünü fabrika ambalajı olmadan satmaları, yani açılmaları ve aynı zamanda bunu her zaman yaptıklarından ve paketlenmiş satın almanın imkansız olduğundan emin olmaları utanç vericiydi, doğrulama için mutlaka saklandıklarını söylüyorlar. Birkaç gün sonra başka işler için mağazadaydım ve siparişi alabileceğime dair mesaj geldi. İlgi uğruna sormaya ve siparişime bakmaya geldim. Fabrika kasetindeydi ve sorunsuz bir şekilde bu şekilde satılabilirdi. Görünüşe göre satıcı, malları açmaları gerektiği iddiasıyla aldatmıştı. Artık bu mağazaya ayağımla girmiyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum. Düpedüz aldatma, seçenek olmadan hemen yasaktır.
Mstislavets'teki mağazada kasadaki kızlar korkunç bir şekilde iletişim kuruyorlar. Alıcıya karşı açık bir hoşnutsuzluk var. Artık ilk defa değil. Sorular bir tür saldırganlıkla bile cevaplanır. Oldukça arkadaş canlısı olduğum gerçeğine rağmen. İçerideki bu mağazadan sonra çok tatsız.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Дарья Сергеевна
15. seviye şehir uzmanı
3 Ağustos
Ayrı bir hizmet türü. İş saatlerini boş konuşarak geçiren gençlerden oluşan bir kalabalık. Oraya çevrimiçi sipariş ettiğim malları almaya gidiyorum ve bu tam bir arayış. İlk başta, mallarınız enkazda 5 dakika aranır, sonra malları kontrol etmek için o çocuklardan birini çağırırlar ve heyecan verici tartışmalarını kesintiye uğratırlar. Geçtiğimiz yarım yılda malları yaklaşık 5 kez aldım ve sonraki her hizmet bir öncekinden daha kötü. Çocuklar itaatin ve incelik duygusunun ne olduğunu bilmiyorlar. Bir «uzmandan" indüksiyonlu bir ocak satın alırken, «en azından özel tavalarınız var» sorusu geldi mi? Cidden mi?) Bunlar sizin ek satışlarınız mı? Başkalarının çocuklarını yetiştirmek istemiyorum, bunun için asgari ebeveynleri ve maksimum işverenleri var, görünüşe göre girişlere dezavantajlı bölgelerde kabul duyuruları asıyor. Orada olmayan bir ürün satın alma fırsatım varsa, onu her zaman kullanırım.
Personel çok kibar ve misafirperver değiller, farklı katkılar (ücretli abonelikler, sigortalar vb.) Empoze etmek istiyorlar, 5 unsurunun kendisi fena değil: promosyonlar, indirimler, bonuslar
05/19/2024 tarihinde eşimizle birlikte televizyon satın almak için mağazayı ziyaret ettik.Danışman yaklaştıktan ve markalarını temelde düşünmediğimiz televizyonları "koklamaya" başladıktan sonra bir şey satın alma arzusu ortadan kalktı.Görüşlerimizi ve isteklerimizi dinlemeden yürümeye ve ikna etmeye devam etti....Kibar insanlar olarak sessizce döndük ve malları başka bir ağdan satın almaya karar vererek ayrıldık.Ne yazık ki artık bu ağı kullanmak istemiyoruz,iyi şanslar 5 element!!!
Harika bir mağaza. Son zamanlarda bir kahve makinesi satın aldım. Her yerden daha düşük bir fiyata başarıyla satın aldım.Bir sonraki satın alımınızda bir sürü bonus kazandık. Toplantıya giden ve 6 ay değil 12 ay taksit planlayan danışmanlara da teşekkür ediyoruz. Ve satın alınan kahve makinesinin incelemesi yakında youtube kanalımda. @D1mon4ig
Son derece müdahaleci hizmet)
1) fiyattan beklentilerin ne olduğunu soruyorlar. «400-450r" ye cevap veriyorsun. «Bunu tavsiye ediyoruz, sizin için mükemmel olacak" sözleriyle 699'a mallara yol açıyorlar. Sen mi?))
2) peki, bir sürü ek mal ve hizmeti sıkıştırmaya çalışıyorlar ve reddettiğinizde «neden?" "peki neden?" "ya da belki hala daha pahalı olanı satın alalım?». Tüm mağazaların bir kişinin mümkün olduğunca çok harcama yapması için bir amacı olduğu açıktır, ancak burada bu mümkün olduğunca tatsız ve can sıkıcı bir şekilde yapılır.
Onlardan gelsem, baksam ve internetten başka bir mağazadan satın alsam daha iyi olur.
Harika mağaza, kibar personel.
Doğru modeli seçmeye yardım ettiler, tüm üçüncü taraflara danıştılar.
Birikimli bonus ücretsiz kart verdiler. Tavsiye ederim. Buradan satın almaya devam edeceğim.
Ve böylece, bu olumsuzluğu, özellikle garanti kapsamında denetimde çalışanlar olmak üzere, 5 elementin tüm ekibine bırakıyorum. Telefon, vivo v25 pro bir yıl önce satın alındı, 2 ay sonra kameranın yanında kendiliğinden 3-5mm kasada bir çatlak belirdi, garanti kontrolü için bir açıklama yazdı, üçüncü taraf bir ofis tarafından kontrol edildiği iddia edildi, aslında kontrol edilmedi, çünkü hoparlörün altında küçük bir göçük vardı, sonuç olarak mekanik hasarın garanti dışı olduğunu kabul ettiler.
Ve bu geri çağırmanın anlamı, eminim ki hoparlöre verilen hasar, kasanın çatlamasını hiçbir şekilde etkilemedi. Fotoğraflar 11/24/23 tarihinde çekildi. Yani, hala 10 aydır değişmeden bir çatlakla, sadece incelemeye bile verilmediği için utanç verici. Ne kadar sıkılsa da, hayatımda asla 5 elementteki iç çamaşırlar. Kufar boo, çevrimiçi ve çevrimiçi mağaza araması, alıcıya karşı böyle bir tutumdan daha iyidir.
Çok büyük bir mağaza. Ancak son zamanlarda raflarda bir şeyler kıt hale geldi. Örneğin, gerçekten bir hoparlör sistemi satın almak istedim, görmeye geldim ve çok fazla seçenek yok. 6 adet hoparlöre mal oluyor ve seçilecek hiçbir şey yok. 5 yıl öncesine kadar bir çeşit seçenek olmasına rağmen kamera bulunmuyor. Üzücü. Küçük ekipmanlar için çok az seçenek var. Temel olarak çok çeşitli telefonlar ve televizyonlar, buzdolapları.
Servis masasındaki kızlar nasıl iletişim kuracaklarını hiç bilmiyorlar, "düşük kaliteli malları yenisiyle değiştirmek istiyorum" gibi her standart talep için bunun mümkün olmadığını söylüyorlar. Ve onlara tüketicinin korunmasına ilişkin yasadan bahsettiğimde, malların 30 günden daha az bir süre önce satın alındığını ve bunun için tüm haklarıma sahip olduğumu, malların bir kusuru olduğu için kızların en azından biraz hareket ettiğini anlattım. Beni birçok kez yanıldığıma ikna etmeye çalıştılar. Çalışanlar yasaları bilmiyor, pasif-agresif bir şekilde iletişim kuruyorlar. İddiayı yazacağıma dair sözlerime "oh, evet, ne istersen yap" yanıtlandı.
Hizmet sıfırdır, müşteriyi dinleyip yardım etmeye çalışma fikri bile yoktur.
İşin garibi - servis başvurusunu kaydetmeyi reddettiler, çünkü "mağazanın bitiminden 3 dakika önce geldiniz, tüm programları zaten kapattık".
Mağaza şık, ferah ve ürün yelpazesini memnun ediyor. Malların kalitesiyle ilgili herhangi bir nüans varsa, bu sorunsuz bir şekilde çözülür. Satıcıların takıntısı biraz streslidir, herkes neden geldiysen onu koklamaya çalışıyorlar))) Ve böylece her şey süper!
Hizmetten memnun değiller! Lojistikten memnun değiller! Son zamanlarda danışmanlar da çok tatsız bir şekilde şaşırtıyorlar. Bazen o kadar garip şeyler kokuyorlar ki ... bu zincirin bir mağazasında çaresizce bir şey tavsiye ediyorlar, diğerinde de aynı ürünü açıkçası atlıyorlar ... sadece çocuğun bu ürünün korkunç olduğunu anlamayacağını söyleyerek ... elektrikli süpürge ve çamaşır makinesi, kurutucu satın almada böyleydi. Ve onlardan satın alınan tüplerle olan durumumuz sadece öfkenin sınırıdır! Genellikle, mağazada fiyatlar önemli ölçüde şişirildiğinde, rakiplerle birlikte - o zaman müşteriye hizmet ve yaklaşım, harcamalarınızın neye haklı olduğunu anladığınız şekilde ortaya çıkar. Ve burada... tutum korkunç!!!!!!!!!
Mağazanın iyi bir tartışması yok, çalışanlar onlar için tam bir profesyonel de soru yok, ancak ağın kendisi, fiyatlarını dikte ederek diğer mağazaların yerini alan ve insanların satın alması gereken bir tekel haline gelen beşinci unsurdur, çoğu zaman satıcıların belirli mallar için planları vardır ve bu malları, satıcıların sunulması gereken tam olarak anlayışlı görüşlere sahip olduklarında, aslında nadir durumlara bile ihtiyaç duymayan sıradan insanlara satarlar.
Ev aletleri satın alabileceğiniz iyi bir mağaza, bilgisayar fiyatlarını iyi bir fiyata ve oldukça iyi bir seçimle satın alabilirsiniz. Danışmanlar size ihtiyacınız olan her şeyi söyleyecek ve talep üzerine malları seçeceklerdir. Şahsen orada neredeyse gerekli tüm mutfak aletlerini satın aldım, tavsiye ederim
Bu mağaza zincirinin düzenli bir alıcısı olarak ben de bir sorunla karşılaştım!!! 2020'de LG TV'yi yaklaşık 3.000 bel karşılığında satın aldılar.ruble (o sırada ucuz olmayanlardan biri) satıcı ayrıca programı tavsiye etti, Koruma + " İddiaya göre bu, garanti dışı durumlar için ek bir garantidir!!! Ağustos 2022'de sabah televizyonu açtığımda uzaktan kumandanın görüntüleri, sesi ve yanıtı yoktu. Yardım için mağazaya gittik. Bölümde onarım için televizyonu teslim etmemiz tavsiye edildi, çünkü büyük boyutlu kargoya bir kurye geldi ve onu aldı. Evet, izleme için bir koruma uygulaması yüklediler, Ağustos ayına göre onarım parçasının 10 Ekim 2022'de gelmesi gerekiyordu, 3 ay boyunca televizyonsuz yapmak istemedim ve mağazaya 2 kez başvurduktan sonra kendimiz götürmemiz ve orada onarımların çok daha hızlı yapılacağı LG servis merkezine götürmemiz tavsiye edildi. Sonuç olarak, Eylül ayında televizyonu oraya kendimiz götürdüğümüzde, sözde tüyün dolu olduğu ortaya çıktı!!! Ancak körfezin izine rastlanmadı!!! Bunun yoğuşma gibi olabileceğini ve herhangi bir arkadaşınızın birikmiş nemi gibi olabileceğini söylüyorlar!!! Soru: Neden televizyonu ilk alıp götürdüklerinde böyle bir sorun ortaya çıkmadı?! Hemen yedek parça sipariş etmeye mi başladınız?! Garantide belirtildiği gibi birincil onarımlar yapılmadı!!! Tüy üzerinde orada sıvının nasıl biriktiği de büyük bir sorudur!! Bir kez daha mağazaya döndüklerinde televizyonu 3 kez aldılar ve orada sıvının giriş yeri olmadan doldurulduğunu belirttiler!!! Koruma için + mağaza kuponu% 80 oranında vermeyi reddediyor, sözleşmede sağlanması için son tarihler belirtilmiyor, bilgi merkezinde de son tarihler açıklanamamış, ancak orada yeni bir model satın alacaklardı, şimdi sadece para için gereksiz bir belge satın almaya değip değmeyeceğini merak etmeliyiz, bu rol oynamıyor!!! ATILAN PARA, ZAMAN VE SİNİRLER!!! 11 Ekim 2022'deki sonuçlara göre sorun çözülmedi!!! Sonuç birdir! Taşma, ilk kez götürüldüğü yerde% 10.000 oranında gerçekleşti ve pervazlarından dolayı hesap verebilirlikten kaçınmak için bunu yaptılar. Ağ itibara değer vermiyor! Çok az para harcanmadı, paha biçilmez zaman ve güven sarsıldı!!! Alışverişe nereye gideceğinizi düşünmeye değer, şimdi büyük olasılıkla alıcılarına değer verdikleri Ellektrosila'da!!!
Mağazanın yanıtı
0
1 yorum
Resmi cevap
31.10.2022
İyi günler!
«Koruma +» Programı (Sözleşme) kapsamındaki Sözleşmenin şartlarına göre, Müşterinin "Koruma »" Programını satın almasından sonraki 12 (on iki) ay içinde, yabancı maddelerin ve sıvıların Malların içine girmesinden kaynaklanan eksikliklerin bir kerelik giderilmesi gerçekleştirilir.
Servis Sağlayıcı tarafından onarımın uygun olmadığı veya gerçekleştirilemediği kabul edilirse, Servis Sağlayıcı Müşteriye bir kupon verir.
Sözleşmenin şartlarını detaylı olarak web sitemizde bulabilirsiniz.
Sadece kapalı için...o zaman
Orijinalini göster · Русский
6
1
Лиса
8. seviye şehir uzmanı
4 Temmuz
Fazla ödeme yapmadan taksitle iphone için sipariş verdim. Siparişi almak ve belgeleri imzalamak için mağazaya geldim. Sonuç olarak, beyinlerini tozlaştırmaya çalıştılar - taksit planı değil, kredi teklif ettiler, bir sürü borç verme süresi aktardılar. Bir soru "Neden?", istenen taksitin son tarihini ve ilk taksitini derhal bildirirsem. Sevgili satıcılar, ek hizmetlerin ve malların dayatılması sırasındaki ısrarınız korkunç, henüz taksit planlamadım ve uzman zaten şarj etmek için özel bir ünite, bir çeşit "koruma" paketi satın almayı ve camı yapıştırmayı teklif ediyor. Hikaye daha uzundu ama her şeyi yazmamaya karar verdim. Sonunda 21. yüzyılda satın aldım - orada her şey açık, hızlı ve saçma sapan bir şey empoze etmeden açık.
Korkunç mağaza, iki ürün satın aldılar, biri gelmedi ve bir hafta sonra iade etmeyi reddettiler, ancak satış sırasında iade edeceklerine dair güvence verdiler ve kablosuz fare 2 aylık kullanımdan sonra kırıldı, mağazayı kategorik olarak önermiyorum.
Telefon satarken, özellikle Samsung'luların telefonlarının Kafkas ürün yazılımı ile paralel ithalattan geçtiğini kabul etmiyorlar, bu telefonlardaki kusurlar konusunda açıkça sessiz kalıyorlar. Umarım birinin yorumu bu kalitede mal satın almaya karşı sizi uyaracaktır.