Bir yıldız bile çoktur, bu durumda sıfır bile değil eksi bile. Beeline sım kartını değiştirmeye geldim, yıllarca çalıştıktan sonra aksamaya başladım. Sım kartın değiştirilmesi için 30 rublenin kaldırılacağı konusunda uyardılar, peki çıkaracaklar, çıkaracakları anlamına geliyorlar. Yeni bir SIM kart verdiler, ancak 5 dakika sonra aktif hale geleceği konusunda uyardılar, belirlediler, kartın 5 dakika sonra çevrimiçi görünmemesi durumunda telefonunuzu yeniden başlatacağınıza dair bir mesaj geldi. 5 dakika sonra aramaya çalıştım, kart aktif değil. Yeniden yükledim, aynı resim. Beeline'in ofisine geri döndüm, orada satıcı bana kendimin suçlu olduğumu söyledi, yeniden başlatmaya gerek yoktu, sanki sım kartı mahvettim, vay canına)) ve bunun müşterilerin sım kartları kendilerinin bozmasının ilk örneği olmadığını ekledi, bu onun için ilk seferden çok uzak. Kartı değiştirdim, ikincisi başarıyla etkinleştirildi. Ve sım kartı değiştirdiğim için ikinci kez ücretlendirildim. Artık kendim ilgilenmeye başladım, ertesi gün destek sohbetine yazdım ve sohbette bana bilgileri kontrol ettiklerini ve evet, iki kez yazıldığını söylediler, ancak sım kartı değiştirmek için para iade etmeleri yasaklandı. Daha önce başlıyorsam operatörü aramaya karar verdim, işleri mantıklı bir sona erdirmeye karar verdim. Para yok, ancak şimdi düşük kaliteli SIM kartlarının aboneler tarafından değil kendileri tarafından ödenmesini sağlamanın mümkün olup olmadığı ilginç hale geldi. Ve olmadığı ortaya çıktı. Operatör, durumun tatsız olduğunu anladığını ancak parayı iade etmelerinin yasak olduğunu söyledi. Paranın silinmesiyle ilgili herhangi bir durum olursa, onlar veya personeli suçlu olsa bile parayı iade etmenin yasak olduğu sonucuna vardım. Telefonumda genellikle iki ila 5 bin arasında takılıyorum, her ihtimale karşı, biline'a güvenmeyi bıraktığım için şimdi telefon faturamı sıfırlamak ve yazmadan önce para atmak zorunda kalıyorum. Sonuç çıkarmanızı tavsiye ederim ve bir operatör seçerseniz, abonelere karşı tutumu göz önünde bulundurmanız gerekir. Yazık, ama görünüşe göre beeline ile 20 yıl sonra numaradan başka bir operatöre geçme seçeneğini değerlendireceğim
Абсолютно некомпетентные сотрудники. Совсем. Даже названия товаров не знают. Любой вопрос - это на горячую линию.. мы не видим, мы не знаем, мы не причем. Руководителю рекомендую устроить аттестацию и убедиться в этом самостоятельно. Это позор для федеральной компании.