Müşterilere karşı tutum 0/10
Destek personelinin yeterliliği 2/10
Müşteri Odaklılık 0/10
Genel olarak, eksi sesle bir değerlendirme yapabilirsem, bunu yapardım. Mobil uygulama aracılığıyla GPON teknolojisini kullanarak evde internet bağlantısı için başvuruda bulundum. Her şey harika başladı, yönetici Irina aradı ve başvurunun kabul edildiğini, teknik bir fırsat olduğunu söyledi ve... Aynı gün başvurum "kullanıcı reddi" nedeniyle kapatıldı.
Ayrıca şarkıdaki Zemfira gibi destek çağrıları da vardı. Operatörler bana her şeyin yolunda olduğuna dair güvence verdiler ve adresimi veritabanına yazana kadar beklemem gerektiğini söylediler. Bekleme süresi 2 haftadır. Tamam, tamam. Yazdıkları anda ararlar.
1,5 hafta geçti ve kimse benimle hiç iletişime geçmedi. Operatörler şüpheli bir şekilde başvurumu bulmayı bıraktılar, ancak veritabanlarını araştırdıktan sonra buldular ve yine her şeyin yolunda olduğuna dair güvence verdiler.
Arkadaşlarımı kullanmak zorunda kaldığımda «i» nin üzerindeki noktalar ayrıldı. Onlar aracılığıyla, adresimde (aniden) teknik bir fırsat olmadığını, mahallemde ekipmanı yerleştirmek için direk kiralama sözleşmeleri olmadığını ve bağlanmak için beş komşuyla daha konuşmam gerektiğini öğrendim, onlar için bir ayırıcı için üzülüyorum.
Bu arada kimse beni resmi olarak geri aramadı ve kesin bir karar vermediler. Genel olarak, sizin için şişman eksi. Kimsenin bu şirketle iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum.