ONLARDAN BİRİ. ALMATI'DAKİ İKİ TREN İSTASYONUNUN. BİNANIN ÇOK GÜZEL MİMARİSİ. İÇERİDE HER ŞEY TEMİZ VE TEMİZ. BEKLEME ODALARI VAR. EMANET. GENEL OLARAK, BEN ŞAHSEN HER ŞEYİ BEĞENDİM. İSTASYONUN ŞEHRİN KAPISI OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR. VE HER ŞEYİN YOLUNDA GİTMESİ GÜZEL. ŞEHRİN MİSAFİRLERİNİN ÖNÜNDE UTANILACAK BİR ŞEY YOK. AFERİN👌👌👋
Almatılılar için burası tarihin yeridir. Çok güzel bir tren istasyonumuz, buluşma ve ayrılık yerimiz var. Bir şeyler atıştırabilir ve rahatlayabilirsiniz, harika şehrimizin yerleşik olmayan konukları için iyi bir konum, buradan herhangi bir yere sorunsuz bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Tren istasyonlarımız olması harika, hatta fena bile değil, Almatı 2 her zamanki gibi park etme sorunu çok iyi, tabii ki banliyö değil, trafik sıkışıklığı hala oraya varmak için bir arayış olduğu gerçeğine ulaşmak açısından çok olumlu )))) daha erken gitmemiz gerekiyor. Kapalı hale getirirlerse fena olmazdı, bu harika bir fikir olurdu ve elbette Almatı'ların Kazakistan'ın büyük bir şehri, modern ve insanların ve rahatlığın ihtiyaçlarına cevap verecek tren istasyonlarına da ihtiyaç duyuyor.
Herkese selamlar Assalamu aleyküm kardeşim: Çocuklara ışıltılı teşekkürlerimi ifade etmek isterim, hepinize altın ellerle çok güçlü bir şekilde yemek pişirmeyi tavsiye ederim... Hoş bir Fırsat ☕👌
Tren istasyonumuzu çok seviyorum!!!
Personel- aferin, kibar.
Sovyet mermerini de sakladılar, bu çok sevindirici!!!
Uygun park yeri ve durağı, temiz ve bakımlı görünümü.
Sovyet tipi standart istasyon, dış dekorasyonun mermer kalması, sütunlu olması, çok güzel görünmesine sevindim, Sovyet döneminin tren istasyonlarını çok seviyorum, çocukluğumdan beri mimarilerini hatırlıyorum
Avrupa tren istasyonlarıyla karşılaştırırsak, burası en üst düzey yer değil. Ancak Kazakistan'daki diğer tren istasyonlarına kıyasla bu kötü bir tren istasyonu değil: bekleme odaları olan oldukça iyi bir bina, iyi bir platform. Ancak geçen yüzyılın 60'lı yıllarından elma kovaları olan bu satıcıları uzun zaman önce çıkarmak daha iyi olurdu.
Küçük istasyon herkes için yeterli alana sahip değil. İyi kafeler ve kantinler yok. Yiyecek bir yer olmadığını söylemeyeceğim. Aksine, yiyecek ve içecek sipariş edebileceğiniz ve treninizi veya buluşmanızı beklerken zaman geçirebileceğiniz bir yer yoktur. Dinlenmek için yerler eklemek fena olmaz.
İstasyon eskidir, ancak bu değerlendirme açısından değil. Çok uygun değil, ikinci veya üçüncü yolda bagajla duruyorsa mecazi olarak treninize giden yolu «kaydırmanız» gerekiyor hiç uygun değil. Bir çeşit yol ortaya konmuştur. Eğer tren duruyorsa, kendi trenine ulaşmak için ayrılmasını bekliyoruz. Binanın kendisi tarihi bir değerdir, ancak korunmalı ve insanlar için rahat bir atmosfer yaratılmalıdır.
Güzel tren istasyonu, neredeyse şehir merkezinde. Burası ana tren istasyonu değil. Ana istasyon Almatı 1 istasyonudur, ancak daha kuzeyde havaalanına doğru yer almaktadır. Yangında sağa dönmeden kuzeye doğru ilerlemeliyiz.
Eski istasyon, her şeyi söylüyor, bakımlı, tüm hizmetler düzgün çalışıyor, hizmet ve mal fiyatları şehirdekinden daha yüksek, bunun ticari bir vergi olduğu, bagajın teslimi için 3-4 yol üzerinde rahatsız edici bir köprü olduğu açık.
İstasyon eski ama sağlam, yolcular için tüm olanaklara, bilgi panolarına, büyük bekleme odasına, temiz tuvalete, bagajların taşınmasına yardımcı olacak taksi şoförlerine ve nakliyecilere sahip.
İlk kez bilet aldığımda, girişin hemen yakınında gişeye gitmeyi teklif ettiler, hatta kafam karıştı, gittim, hemen kendi faydalarının da olduğunu söylediler, sanırım belki bin 5tg, 22.000'i çıkardılar, 40.000 istediler (bunu evde zaten saydım) trenlerin iyi, yeni olduğundan emin oldular, sonunda bir dayanak kartı verdiler, zincirin önünde bir vagon, KORKUNÇ vagonlar, bu yüzden Saratov üzerinden Moskova'ya gittim, Saratov'da 5 saat, Moskova'da 10 saat, Saratov'dan Moskova'ya oturdum Yol Tambov'dan evime 2.3 saat kala oradaydım, Hayır Moskova'ya ulaştım ve şimdi Tambov'dan Voronezh'e geri döneceğim (bilet fiyatına katlandım ama rotayı indirdiğimde bu değildi. Bu konuda hiçbir şey anlamıyorum, ilk karşılaştığımda, oradaki uzmanların bana yardım etmesi için kasiyere gittim, ancak orada ortaya çıktığı gibi, uzmanlar başka bir şekilde kasiyerin hizmetleri için 680tg aldı, hatta komik. (Kendim hatalıyım, kontrol etmedim, güvendim, insanlar uyanık olun, girişinizde anlaşılmaz teyzeler belirli bir kasaya gitmeyi bahane ettiğinde kandırılmayın!!!
Kazakistan'ın parasının büyük bir kısmının döndüğü Almatı, bir ortaçağ tren istasyonu organizasyonuna sahiptir, başka bir yola gitmek gerektiğinde, mevcut geçişler en ilkel şekilde yapıldığında, raylardan veya rahatsız edici merdivenlerden geçmeniz gerektiğinde - bu nedir?
Tüm bunları küçük, taşra kasabasında gördüğünüzde sorun değil, böylesine büyük bir metropolde olduğunda...
Artılardan: ücretsiz tuvalet, elektronik skorbord, treni beklemek için mevcut yerler.
Temiz, hoş bir tren istasyonu, bekleyecek bir yer var, atıştıracak bir şeyler var. Birinci ve ikinci platform arasında rahatsız edici geçişler. Her iki yol da meşgulse, geçilecek yer yoktur. Merdivenler sadece üçüncü yoldan . Böylece yolların üzerinden atlamak için dizinin sonuna kadar yürüdüler
Utanıyorum! Böyle bir tren istasyonuna sahip olmak! Böyle bir şehir ve böyle bir tren istasyonu! Arkadaşlar tren bileti alırken diğer ülkelerden uçuyorlar, utanıyorum! İki tren istasyonundan en az biri verimli, güzel bir şekilde yapılabilir, ben doğrudan muhteşem demiyorum, ama en azından biraz!
Güzel tren istasyonu. Yardım etmeye ve önermeye hazır güler yüzlü personel. Oturacak, yemek yiyecek, telefonu şarj edecek, kendinizi düzene sokacak yerler var. Saklama odası saatlik değil, günlük olarak çalışır.
Bu istasyondan ayrılmak uygundur. Geçişler, inişler ve inişler olmadan.
İstasyon meydanından iyi bir ulaşım kavşağı var.
Ancak istasyon binasının kendisinde yeterli aydınlatma yok.
İstasyonda kafanız karışabilir. İstasyonun kendisi nezih, her şey düzenli. Referans odasındaki kız hiçbir şey bilmiyor))). Bu nedenle, kasadaki güzel, neşeli yaşlı bayana yaklaşsanız iyi olur. Her şeyi biliyor ve hatta benim gibi çok zor sorularla size yardımcı olacak.
Sadece bir geçiş var ve tren 2. veya 3. yola geldiğinde oraya ulaşmak için yaklaşık 400-500 metre geçmeniz gerekiyor. Hayatlarını ve sağlıklarını riske atan insanlar atlıyor ve kompozisyonu değiştiriyorlar.
Normal park yeri yoktur, geceleri kimin arabaları park ettiği ve motorlu taşıtları olan insanlardan zorla para aldığı iddia edildiği bilinmemektedir.
Personel hizmetleri ortalamadır. Banklar eski ve rahatsız edicidir.
Bekleme odasındaki küçük salon soruları cevaplamıyor. Yararlanıcılara sadece iki kasa hizmet vermektedir. QR kasada her zaman çalışmaz. Tren 2,3 yola gelirse, bagajınızla köprünün karşısındaki merdivenlerden çıkmanız gerekecektir. Yağmurlu havalarda yaşlılarla ve çocuklarla genellikle sessizim
Sıradan bir tren istasyonu, spikerin nazal sesi, her şeyi yemek pahalıdır, bu tür yerlerde olduğu gibi, sade su basit mağazalardan bile daha pahalıdır. Neşeli ve harika hiçbir şeyi hatırlamıyorum. Değerlendirirseniz üçlü
Sevgili tren istasyonu. Evet retro, ancak şehir merkezinde yer alıyor, bu da Almatı'nın trafik sıkışıklığını göz önünde bulundurarak uygun şekilde seyahat etmeyi kolaylaştırıyor. Tren istasyonunda atıştırmalık yiyip kahve içebilir, basın satın alabilir ve yolda meyve de alabilirsiniz.
Tren istasyonu pek iyi bir izlenim bırakmadı. Olanaklar sınırlıydı ve ortam pek hoş değildi. Buna rağmen, konumun hızlı nakiller için uygun olduğu ortaya çıktı, ancak uzun süreli konaklamalar için diğer seçenekleri göz önünde bulundurmak daha iyidir.
Harika bir yer! Yiyecek ve hediyelik eşya dükkanları, prizli yemek odası var. Geniş bekleme odası. Bina, şimdi restore edilmiş ve değiştirilmiş olmasına rağmen, Stalin'in imparatorluğu tarzında yapılmıştır. Viktor Tsoy'un oynadığı "İğne" filmi burada çekildi
İstasyonda duş olmaması üzüldü. Ama buna çabucak karar verdik. Tren istasyonundan çıkıyorsan, sağ tarafta bir otel var. Burada trende 2 günlük bir yolculuktan sonra büyük bir zevkle yıkandık. Ve şehre yürüyüşe çıktık
Sağlıksız, rahatsız edici apron ve platformlar. 1 dışında yola nasıl çıkacağımı aklımı kullanmayacağım. Ya diğer trenlerin etrafından dolaşmanız, birkaç raydan geçmeniz ya da yaşlılar, engelliler ve ağır çantalarla hiç uygun olmayan ve gençlere bile ne söyleyeceğiniz bir köprünün üzerinden geçmeniz gerekiyor. Peki ya güvenlik? Hayır duymadılar. İstasyon sanki sıradan insanlar için değil, süper güçlere sahip insanlar içinmiş gibi. Uluslararası trenlerin durduğu gerçeği göz önüne alındığında utanç verici.
Şehir merkezinde fena bir retrovokal değil. Sovyet mermerini korudular. Astana'dan uzun bir yolculuktan sonra inip hemen şehir içi otobüse binmek uygundu.
Geceleri buradaydım, çok fazla boş alan vardı. Ama yoğun saatlerde bana pek gelmeyecek gibi görünüyor. Kafe geceleri tek başına çalışmıyor ve bu üzücü. Hava soğuktu, kestiremedim.. Wi-fi'ye bağlanılamadı.
Harika tren istasyonu. Geceleri çalışıyor, içeride uyuyacak yerler var, ışıklar bile sönük, deri koltuklar var, rahat. Bekleme odalarından birinde prizler, ücretsiz tuvalet ve WiFi bulunmaktadır. Genel olarak, birkaç veya daha fazla saat beklemek için harika bir seçenek. Elverişli bir konuma sahip, otobüs duraklarının yanında, hızla doğru yöne gittim, peki, dağlar, istasyondan indiğiniz anda görülebiliyorlar
Klasik Stalin'in imparatorluğunun inşası sıcak bir nostalji duygusu uyandırıyor. Ancak güzellik, içerideki iyi organize edilmiş bir alanın modern işlevselliğini engellemez. Konforlu, konforlu, ferah, çok temiz. En hayırlı anılar.
Temiz, rahat, yemek odalarında taze, lezzetli yemekler var. Birçok yeşil beklenti var. Bekleme odası da temiz, siudyalar rahat. Telefonu şarj etmek için nokta yok
İlk başta Alma ata tren istasyonundaydı.
Bana pek büyük görünmüyordu ama kısa bir konaklama için rahattı
Ayrıca orada aprondaki almaatin elmalarınızı Aport- lezzetli olarak aldım
Tavsiye ederim, satın almaktan korkmayın - lezzetlidirler
Çok uygun olmayan erişim yolları. Özellikle hizmet yok. İstasyonun yakınında park yeri yok ya da daha doğrusu bir tane var ama çok küçük. İnsanların eşyalarla geldikleri bir yer, gerçekten istasyonun yakınında duramıyorlar
İncelemelerimi yazacağım!!!
Sayın baylar milletvekilleri ve Bakan!!!
Almatı tren istasyonu 2 - bu bir peri masalı!!!
Bu 18. yüzyıl.
Birincisi, üçüncü ve dördüncü yola geçiş yoktur, öldürülen merdivenlerden geçişe geçmeniz gerekir.
Genç, yaşlı, hamile kadınların nasıl geçeceklerini lado ile bagajla nasıl geçeceklerini düşüneceksiniz.
Otuz yılda normal bir geçiş yoktur.
Ruhsuz insanlar KTJ'DE çalışıyor.
En azını söylemek gerekirse!!!
Yürüyen merdivenlerle kapalı yaya geçitleri olmaması kötü. Trene gitmek için bavullarla raylara ve çocuklara atlamak zor. Ve üst yaya geçidi, insanların alay konusu olmasıdır. Bu süre zarfında modern onarımlar yapmak zaten mümkündü. Çok yoğun bir tren istasyonu.
Trenlerin geç kalması norm haline geldi ve bu çok çirkin. İstasyonun kendisi yeniden yapılanma gerektiriyor, içi çok kötü görünüyor, her şey karanlık ve kasvetli. İstasyona gelen kişi hemen ruh halini ve bu duvarların içinde uzun süre kalma arzusunu kaybeder. İstasyonun iç dekorasyonunda daha modern bir tasarım, açık renklerin baskınlığı istiyorum. Lütfen vatansever olun ve nihayet istasyonu güzel Almatı şehrimizin gururu yapın!
Her şey yolunda. Telefonlar için şarjlar var. Her şeyi, yemeği, hediyelik eşyaları satın almak moda.
Yemekhane istasyonda gerçekten çok lezzetli değil, meydana çıkmak daha iyi. Ve koltuklar tamamen demirdir, uzun süre beklediğinizde rahatsız edici ve soğuktur.
Şık, yeşil, geniş, ferah bir giriş / yaklaşıma sahip güzel bir istasyon istasyonu. İstasyonun önünde lezzetli ve kesinlikle güvenli (test edilmiş) mantaları yanınıza alabileceğiniz iyi kafeler var. Teşekkürler, açlıktan kurtardınız! İstasyonun kendisi serin, navigasyon anlaşılabilir, apronlar geniş, vagonlar ilginç, iletkenler kibar.
Otuz yıl önce bu tren istasyonundaydım ve üç gün önceydim hiçbir şey değişmedi aynı yerde soyulmuş boya bile. 40 yıllık hızlı tren sona eriyor, bu sefer sürekli bir saat gecikmeyle geliyor, bu yüzden demiryolu derecelendirmesi düşüyor, uygun bir değerlendirme bulamadım, bu yüzden mins 10