Bir kez daha internet siparişi ile yuvarlandık, bu adrese promosyon kodu PLUS ile promosyona katılma hakkında SMS gönderdik, 500 r'ye kadar alma imkanı ile, 12/04/24, 2.547 r için sipariş verdim, promosyon koduyla fiyat 2.002 ruble oldu. (ki bu memnun oldu, ancak uzun sürmedi), sipariş verirken malları tam olarak elde etmek mümkündü, ancak farklı makbuz tarihlerinde 04/12/24, 05/12/24 ve 12/15/24 15/12/24 için siparişin bir kısmı eczane, tam olarak konfigürasyonun imkansızlığı nedeniyle 05/12/24 tarihinde iptal edildi. Aynı ürünü aynı eczaneden tekrar sipariş ediyorum ve yine 12/15/24 tarihinde ancak şimdi herhangi bir promosyon olmadan almak mümkün. Bir öncekini neden iptal etmek gerekiyordu? Sohbette operatörle bir saatten fazla kaybettim, o çözene ve vaat edilen bonusların garanti edilmediğini (kimsenin bunu söylememesine rağmen) ve burada hiçbir şey yapmayacağınızı bildirene kadar, operatörle telefonda da aynı cevabı almak için 15 dakika kaybettim. Bu nedenle, eczane sözleşmeyi (sipariş bir sözleşmedir), reklam ve tüketici haklarının korunmasına ilişkin yasayı kolayca ihlal edebilir, yani. tüm haklara sahiptir, ancak tüketicinin hakkı yoktur.