Bir süre bu şirketle işbirliği hakkında bir inceleme yazmaya değip değmeyeceğini düşündüm. Yine de buna değeceğine karar verdim. Aslında Temmuz-Eylül 2024 arasında mobilya tedariki için 3 sözleşme imzalandı:
• ATZK-000127609;
* İSİM-3205666;
• ATZK-000353532;
Bunlardan sadece biri zamanında tamamlandı - ATZK-000127609 - Noble'ın yatağı, yatağı ve dolabı iki kapıdır ve ancak yöneticiyi (veya yardım hattında oturan kişiyi) aradıktan sonra genel anlamda bir konuşma ile: «Sipariş edilen malları zamanında teslim edersiniz veya hiçbir şey getirmeyebilirsiniz» aniden her şeyi zamanında getirmek mümkün oldu. Yatağın ve yatağın kalitesi konusunda henüz bir şikayet yok. Kabinin performans kalitesinin hemen düşük olduğunu söyleyebilirim. Bağlantı parçalarını farklı yan duvarlara sabitlemek için kullanılan işaretler 2 mm farklılık gösterir, bu da montajcının bile çekmecelerde eşit boşluklarla monte etmesine izin vermez. Çekmeceler açılmayacak kadar bükülmüştü. Kılavuzlardan kendim ağır bastım;
IM-3205666 (Antares kanepe) - teslimat süresi bir hafta boyunca kesintiye uğradı. Son teslim tarihlerinin ertelenmesine ilişkin uyarı çağrıları (sözleşmede belirtildiği gibi) veya özür dileme yok. Ama zaman içinde çok sınırlı olmadığı için teslimat tarihinin ne kadar değişeceğini görmeye karar verdim;
ATZK-000353532 –Noble tek kapılı dolap) - sevkiyat süresi 3 gün (ya da öylesine) kesintiye uğradı. Yine, son teslim tarihlerindeki değişiklikle ilgili çağrı yok, bilgi yok. Kabinin montajı Kasım ayına ertelendi, çünkü zaten başka bir bölgeye uçuyordu. İade edildikten sonra sevk edilen kutularda kapı ve arka duvarın bulunmadığı tespit edilerek yardım hattı müdürüne bildirilerek 1748371 sayılı talep oluşturulmuş, sevk edilen kutuların fotoğrafları gönderilmiş, kabinin montajı iptal edilmiş ve talep müdürünün 3-5 iş günü içinde benimle iletişime geçeceği bildirilmiştir. Ve bu ne kadar inanılmaz görünse de, 3-5 iş gününden sonra talep yöneticisi aramadı (kim düşünebilirdi). Sadece Ufa deposunun bir temsilcisi aradı ve sevinçle bir hafta içinde bir koleksiyoncunun gelip dolabı monte edeceğini söyledi. Dolabın eksik geldiği gerçeğinden habersizdi ve montajı tekrar iptal etmek zorunda kaldım. Telegram sohbet botuna talebimle ilgili orada ne olduğu sorusuyla ulaştığımda, cevabın 2 iş günü daha içinde olacağı bana bildirildi, çünkü henüz kimse onun (iddiasıyla) ilgilenmedi. Aslında bugün yeni bekleme süresinin 2. iş günü sona erdi. Arama yok. Bilgi yok. Oturuyorum, şimdi bununla ne yapacağım, aslında bir dolap değil, bir «raf» olduğunu düşünüyorum.
Aslında şu sonuca varabilirim. Yatak ve kanepe gibi mobilyalar henüz bana şikayette bulunmadı. Şilte de öyle, ancak kullanım süresi iddiaların ortaya çıkması için çok kısa. Satıcının tavsiyesi üzerine kabinden satın alınan battaniyenin aslında çok iyi olduğu ortaya çıktı. Yastıklar yastık gibidir. Rakiplerininkinden daha iyi veya daha kötü değil. Dolap şeklindeki dolap mobilyaları ortalamanın altında kalitededir. Yine de daha kötüsü var. Ancak asıl sorun lojistiktir. Sözleşmede belirtilen tüm şartları unutabilirsiniz. Zamanlama sizin sorununuzdur. Sipariş haftalarca dağıtım deposunda olabilir ve hiçbir yere taşınmayabilir. Dolapların toplayıcısının 10 gün daha beklemesi gerekiyor. Evet, onlar.destek de çok nominal, öyle görünüyor, ama faydası yok.
Gelecekte bu şirketle tam olarak mobilya tedarikinde işbirliği yapmaktan kaçınacağım. Maliyet uygunsa yatak takımı satın alabilirsiniz.
Клиентоориентированность 0.
Счет не выставили, пока не приехал на точку.
А когда делали счет при мне, то цена была на 3 позиции с доставкой 52-53 т.Р
По факту выставления счета сразу +5 т.Р без обоснования и с отговорками, что там ценник был не верный и предварительный и вы вообще зачем на эти цифры смотрите, они же не актуальные.
Итог ушел к другому производителю.
Даже вернуть не пытаются, а это значит, что сотрудник не дорабатывает и сервис оставляет желать лучшего.
Ситуацию повтоярется уже не первый раз.
Бог любит троицу - это был третий раз.
Больше ни ногой сюда и все не советую.
Зашла в салон Аскона на Рубежной,приценивалась и подыскивала кресло-кровать,мне повезло с продавцом -консультантом Ильдаром,отлично познакомил с ассортиментом ,предложил различные варианты,в итоге решилась на покупку нового дивана,очень терпеливо и обьективно помог определиться Ильдар,это важно в наше время при большом изобилии товаров ,знающий свое дело менеджер ,который не ленится все показать и обьяснить редкость,теперь жду диван и надеюсь не разочароваться в качестве изделия! Спасибо,Ильдар!