Ateşleme modülü kırıldı, araba ayağa kalktı. Akşamları Modül ve mumları bir gün içinde teslim edilmek üzere Karavanda sipariş ettim. Ertesi sabah saat 9'da müdür aradı ve seçime ihtiyaç duyulup duyulmadığını sordu. Buna ihtiyacım yok ve siparişi onayladım. Yönetici Gennady ertesi gün yedek parça getireceğine söz verdi.
Aynı gün akşam saat 21'den sonra siparişimin ne olduğuna baktım ve mumların stokta olduğunu (hemen stokta olduklarını) gördüm ve modül siparişi saat 9.03'te iptal edildi. Yani, yöneticiyi aradıktan 3 dakika sonra sipariş iptal edildi (büyük olasılıkla tedarikçi teslimatı onaylamadı) ve kimse bana hiçbir şey söylemedi! Ve tabii ki, akşam telefonda kimse bana cevap vermedi.
Karavana o kadar sık gitmiyorum ve tedarikçilerden daha önce iptaller yapılmıştı. Diğer noktalardaki yöneticiler genellikle derhal bilgilendirir ve yeniden sipariş vermeyi teklif eder. Ama ilk seferinde böyle "attılar". Ayrıca nihayet ikinci gün Karavana ulaştığımda müdür Arslan, parayı iade etmek için mağazaya gitmem ve bir açıklama yazmam gerektiğini söyledi. Ben online ödeme yapıyordum ve parayı da iade etmek istiyorum, yöneticiyle bağlantı kurmamı istedim, Arslan bilgileri aktaracağına söz verdi. Ve elbette kimse geri aramadı. Bir hafta sonra bir yönetici beni aradı, mumları alıp almayacağımı sordu (kimse modülü yeniden sipariş vermeyi teklif etmedi), reddettim, siparişi iptal ettim ve uygulamadaki parayı iade ettim. Bütün bunlar neden oldu?!
Aynı parçaları daha ucuza bulabilirim ve işe bir kuryeyle teslimat siparişi verebilirim ya da kendim gidip alabilirim, ancak bu zaman alıyor ve Karavanda hizmet için para ödüyorum, bu yüzden bekliyorum.
İnsanlar insanlara gider. Mağazadaki satıcılar iyidir ve yöneticiler maaşlarını boşuna alıyor gibi görünmektedir.