İyi günler ! Bu şirketin hizmetini birçok kez kullandım, her şey harikaydı! Ama 7 Ağustos'ta Krasnoyarsk -Bişkek uçuşuyla geldim! YK 744 uçuşu! Havayolu temsilcisinin kaba tavrına hayran kaldım - (sarışın kadın) ! Ayrıca hostesler kaba bir şekilde cevap verdiler, anlıyorum ki onlar da yoruluyorlar ama sonuçta iş yerindeler ve buna göre davranmaları gerekiyor! 5 yaşında bir çocukla uçuyordum! Salonun sonunda bize çocuktan ayrı bir yer vermeleri pek iyi değil! Bu sorunu çözmek için hosteslerinizden yardım istedim, çünkü çocuk küçük ve diğer sırada ayrı ayrı oturmak istemedi, çok ağladı! Hostesin kaba cevabını aldığı şeye, "Mevcut durumla başa çıkmak için ve bir şey şikayet yazmaktan memnun değilse". Onlardan yardım beklemedim!!!! İş için çok uçmak zorundasınız! Ancak hiçbir yerde servis personeli açısından böyle kaba bir tavırla karşılaşmadım!!!! Beceriksiz çalışanlarınızın sizin için çalışmasından çok memnun değilim! Havayolunuzun hizmetini bir daha asla kullanmayacağım!!!!
Sevgili beyler️
Hizmet aracılığıyla Aviakassa.com Uçak biletini satın aldım ve ödedim, sipariş 125176047772.
Rusya Federasyonu Ibd'nin 108. maddesinin 2. bölümü, yolcunun, yolcunun hastalığı nedeniyle hava taşımacılığını zorunlu olarak reddetmesi durumunda, tıbbi belgelerle teyit edildiği ve federal havacılık kurallarına uygun olarak belirlenen yolcuların bilette belirtilen uçuşa kayıt süresinin bitiminden önce taşıyıcıya bu konuda bildirimde bulunulması durumunda, yolcuya hava taşımacılığı için ödenen taşıma ücretinin iade edileceğini belirlemektedir.
Belgelenen hastalığımla bağlantılı olarak, önceden hizmet yöneticilerine ulaştım Aviakassa.com Hastalık nedeniyle hava taşımacılığının zorunlu olarak terk edilmesi hakkında.
Hizmet Yöneticileri Aviakassa.com Taşıyıcının zorunlu ret bildirimini doğruladılar ve 19 Ağustos 2024'te bana bir mektupla onayladıkları fonların iadesi için gerekli tüm tıbbi belgeleri içeren bir talepte bulundular.
Ancak şu anda uçak bileti için ödenen fonlar bana iade edilmiyor.
İşbu vesile ile tüketici olarak haklarımın ihlal edilmesinin sonuçları ve Tüketicinin Korunması Kanunu'na uygun olarak para cezası, ceza ve manevi zararın tazmin edilmesinin tahakkuk etmesi konusunda uyarıyorum.
Paraların bana iade edilmemesinin nedenlerini bu kadar önemli bir süre için bildirmenizi rica ediyorum.
Korkunç bir şirket, hiç böyle bir tavırla karşılaşmadım. Kazan'dan Bişkek'e gidiş saat 21: 00'de olmalı, kayıt için saat 20: 20'de geldik ve hemen bizden önce şirketleri temsil etmeye geldik ve bizi kayıt altına alma taleplerine gittik, daha fazla kayıt yaptırmayacağımızı söyledim. Biz 3 kişiydik. Yardım hattının hiçbir telefonuna ulaşamadık. Daha sonra ortaya çıktığı gibi, uçak 20 dakika geç, yani 21: 20'de havalandı.Sadece 6 uçaktan oluşan korkunç bir şirket, artık çıplak değil.