Onarımlar için birçok kutu, geniş bir park alanı ve müşteri alanı, kendi yedek parça deponuz açık avantajlardır! Bu servis istasyonunun çalışanları arasında deneyimli bir araba tamircisi arayın ve ona kaydolun. Ve böylece körü körüne - ne kadar şanslıydım ... Şimdiye kadar şanslıydım. Sorun yoktu! Ama burada süspansiyon dışında hiçbir şey yapmadım! Genel olarak, hiç kimse deneyimli bir araba tamircisini tanıma önerilerini iptal etmedi. Her nasılsa öyle! İyi şanslar!!!
Şimdiye kadar neredeyse her şeyden memnun. Onarımla ilgili herhangi bir ek sorunuz varsa, her zaman ararlar ve derler. Araba onarımının kalitesiyle ilgili herhangi bir sorum varsa, her zaman bir toplantıya gittik. Bir şeyden memnun olmayan müşterilere insan olun ve sizinle buluşmaya gidecekler. Ve müşterinin küçük bir pervaz yüzünden kalabalığa koşmaya ve bağırmaya başladığına defalarca tanık olmadım.
Cherry muska'dan Golf 3'e yüksek basınçlı bir hidrolik direksiyon borusu koymak istedim, bu yüzden çilingir aptal mizahıyla bir saatten fazla arabanın etrafına gitti ve onun için hiçbir şey işe yaramadı. Sonuç olarak, "usta gibi" telefonu birkaç kez kapatmaya çalıştığımızı söyledi ve sonuç olarak, en azından denediklerimizden 40 ruble alalım dedi. Ertesi gün başka bir servis istasyonuna gittim, oraya bir saat içinde dikkatlice koydular ve cherry'den Golf 3'e bir boru bağladılar, kemeri sisteme aynı paraya yağ döktüler, her şey olması gerektiği gibi çalışıyor, hiçbir yerde akmıyor.
Ayrıca başka bir arabaya da çöküyordum, bu yüzden çilingirler lastik basıncına bile bakmadılar, ancak tüm tekerleklerde önemli ölçüde farklıydı.
Genel olarak, buraya bir şeyler yapmak için giderseniz, o zaman bu iğne kadınlarına çok dikkatli bakmanız gerekir.
Kısacası, o zaman sadece dehşet verici. 2 kez döndük ve hiçbir faydası olmadı. Arabayı en son 24 saat tuttuklarında aradılar, arabayı almalarını söylediler. Geldik ve orada hiçbir şey yapmadılar, araba hiç durmadı, siyah-siyah duman gitti. Düzeltme ve onarımlar reddedildi. Bunu YÜZ kişiye tavsiye etmiyorum.
Genel olarak, iyi bir yüz. Burada 5 yıldır iki arabaya servis yapıyorum. Müşteri için o kadar uygun değil ki
Her türlü işi ayırmaya çalışıyorlar. Yani, farklı telefonlar, farklı kayıtlar: petrol atölyesi, lastik servisi, elektrikçiler vb. Belki bu, bir nedenden dolayı mal sahibi için uygundur. Ama! Müşteri için uygun olmalı! Bir pencere olmalı!!! Geliyorum, sadece arabanın anahtarlarını bırakıyorum, başvuruda tüm işlerin bir listesini yazıyorum ve diyorum ki: Tüm atölyelere kendiniz götürün, ne zaman ve kimin ne yapacağını kendiniz tartışın, bir hafta sonra alacağım. Direnmiyorlar. Bu nedenle burada 5 yıl bile var.
Teşhis için onlara geldiğimde, erkeklerin sorunu anlamak istemedikleri izlenimi uyandırdı. Ne yapıldığını ve sorunun nerede olduğunu söyleseniz bile, etki 0'dır. Başka bir istasyonda derhal nerede ve neyin indirilmesi gerektiğini söylediler (tam olarak indirilmesi gerekiyor)
Orijinalini göster · Русский
1
1
Константин Б.
14. seviye şehir uzmanı
19 Temmuz
Her şey harika. Mağazadan ve hemen onarım alanından yedek parça satın alabilirsiniz. Kendi yedek parçalarınızla da yapabilirsiniz. Ustalar bilir. Kayıt yoluyla veya canlı sırayla yapabilirsiniz. Ana dezavantaj, onarım hizmetlerinin pahalı olmasıdır. Ancak onarımların kalitesi zirvede.
Şimdiye kadar olumlu. Bir kez ulaştım. Yaptılar. İş, parçaları değiştirmeden önleyici nitelikteydi. Bu durumdaki kalite sadece sanatçıya bağlıdır. Burada çevredekinden daha pahalı, ancak evli erkeklere para yatırmaktan yoruldum. Zaman gösterecek ama ilk izlenimler olumlu. Tam olarak ne: dikkatlice, plastik elemanları yerine koydular, hiçbir şeyi kırmadılar. Bir arıza gördüler - dediler, teşhis ve olası onarımlar önerdiler. Bununla birlikte, bu nadir olması gerektiği gibi görünüyor. Bir araba tutkunu olarak, araba tamirhanesinin ruhsatlandırmasını iptal ettiğim için üzgünüm, evli erkekler üredi. Burada kaliteye karşı tutum güven vericidir, bu nedenle daha büyük onarımlar yapmayı kabul ettim.
Motorda sorumlu onarımlar için tekrar geldim. Sonuçtan memnunum. Motosikletçi Anton'a saygı.
Çok iyi hizmet, 2 yıldır oraya ulaşıyorum. Eve yakın, bir dinlenme alanı, balıklı bir akvaryum var. Ustalarla iletişim kurmak basittir, uzmanlar okuryazardır, her zaman her konuda her şeyi sorunsuz bir şekilde çözmüşlerdir. Bu servis istasyonundan çok memnunum. Özellikle Dmitry Anatolyevich'e teşekkürler!
Bu hizmette sürekli lastik takıyorum. Kolaylık, yarım gün sırada beklemek yerine uygun bir zamanda önceden rezervasyon yaptırabilmenizdir. Tavsiye ederim.
Bir kereden fazla ulaştım...düşünmek ve düşünmek istemiyorlar.. arabaları bilmiyorlar ve anlamak ve öğrenmek istemiyorlar!!!!!iki bahse girerim!!!!!Diğer uzmanlara gönderilirler.sinirler sertleşecek
Süspansiyon teşhisi için kayıt yaptıramazsınız. Saat 7: 30'da gelmeniz gerekiyor ve belki o zaman kayıt olabilirsiniz.
İkincisi, BMW'LERE hiç hizmet verilmiyor.
Mayıs ayına başka bir şehirden geldim, susturucuyu bağlantı elemanından atladım, sadece birkaç gün sonra her yerde bir kayıt vardı ve yarın ayrılmak zorunda kaldım, burada da her şey planlanmıştı, ancak sorunu dinledikten sonra anlayışlı davrandılar ve aynı gün her şeyi hızlı ve pahalı olmayan bir şekilde düzelttiler. Personele teşekkür ederim.
Arabanın ön aksının yakınsamasını yapmaya döndüm, lastik basıncını kontrol etmediler, direksiyon kilidi ve fren pedalları takmadılar, süspansiyon ve direksiyon detaylarındaki boşlukların doğrulanması konusunda zaten sessizim, iş bittikten sonra yeniden yuvarlanma yapılmadı, teknisyen şahsen standlarda çalıştı ve çöküşü kontrol etme ve ayarlama yöntemini çok iyi biliyorum, para boşluğa harcandı.
Mükemmel, uygun konum ve çalışma saatleri, yakınsamanın çöküşü için deneyimli personel, her şey kalitatif, kayıtlara göre, her şey temiz ve zamanında, dikkatli bir şekilde
Çocuklar işlerini biliyorlar, her zaman hızlı ve kaliteli onarımlar yapıyorlar. Servis sırasında bir yedek parça mağazasının varlığı da sizi memnun ediyor. Bu sayede kafanızı karıştırmanıza ve fazladan zaman harcamanıza gerek yok
Tekrar tekrar döndük, fren disklerini, balataları, süspansiyona bir şeyler değiştirdik, alarmları taktık.
En son motor problemleriyle geldik - teşhis konulduktan sonra arabayı alabileceğinizi söylediler, biz aldık. Yolda, ön tarafa alt kısmın vidalanmadığı ortaya çıktı. Yani, ustalar, altını geri vidalamadan arabayı geri verdiler, zar zor ulaştık, bu yüzden kar yağışı da oldu)). Genel olarak kimseye böyle bir deneyim istemiyorum. Başka bir servise döndük - burada geçmiş itirazlardaki tüm kusurlar ortaya çıktı: örneğin, korkunç bir şekilde yerleştirilmiş fren diskleri. Genel olarak bunun yeterli bir hizmet olduğunu düşündüm, ancak deneyimlerime göre yine de oraya gitmenizi tavsiye etmiyorum.
Onlardan yakınsama yaptım (direksiyon uçlarını değiştirdim). Usta beni arabada asansörle kaldırdı, böylece daha sonra direksiyon simidini düz tutup ayarlamaya kendim tırmandım. Süspansiyonuma çekiç darbelerinden gelen güçlü darbeleri duyduğumda çok şaşırdım, her şeyin kolay açılması gerekiyordu, tüm bağlantılar yağlanmıştı. Ama hadi ama, bu anı atlayalım. Ama daha sonra kolları değiştirmek için tırmandım ve aşağıdaki fotoğraftakileri gördüm. Kelepçeyi çıkarıp antere zarar vermeden ayarlamak gerçekten mümkün olmadı mı? Dehşet. Arabanın bileşenlerini «çalıştıktan» sonra iki kez kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. En düşük nitelikteki çilingir. Yalan söylüyorlar. Sorumluluk sıfırdır. Genel olarak yağı değiştirmemek daha iyidir. Değiştirdim, "yemeye" başladı, bine bir litre doldurdum. Servisi değiştirdim, yağı değiştirdim ve her şey yoluna girdi.
Belki kauçuğun değiştirilmesi dışında. Hepsi bu kadar.
Korku !!!! Çöküşü yapmak gerekiyordu. Telefonla kayıt süresini teklif ettiler, 14-00 için anlaştılar. Bu zamana kadar geldim, beklemem istendi (şimdi araba kutudan çıkacak ve siz uğrayacaksınız). Sonuç olarak, bu servis istasyonunun çalışanının nasıl hayretle yürüdüğüne ve telefonda konuştuğuna bakarak 40 dakika savundum. Başvuru penceresine ulaştım, özür dilemeye bile çalışmadık! Bazı solcu bahaneler !
Müşterilerle ve işle hiçbir ilişkisi yoktur!!!
Bütün bunlar savaşçılar için bir zevk.
İyi yüz. Makinelerin onarımı ve çalıştırılması için çeşitli hizmetler verilmektedir ( mekanik, camların değiştirilmesi, klimaların yeniden doldurulması vb. Hizmetler hızlı ve verimli, yetkin uzmanlar tarafından sağlanmaktadır.
Orijinalini göster · Русский
Илья Дризик
4. seviye şehir uzmanı
12 Ekim
Çöküşü ikinci kez yaptılar. Resepsiyonda «arabanızı hurdaya çıkarmanız gerekiyor» diyen kabadayılar oturuyor bu norm. Kayıt yaparken bir hafta önce aradım, numarayı aradım, «Hangi yıl?", görünüşe göre bu davranış onlar için iyi bir hizmet olarak kabul ediliyor.
Hiç yorum yazmadım ama bu araba servisini zorladı. Şimdi sırayla... 05/22/2023 tarihinde, 2 ön stabilizatör çubuğunun ve 2 ön süspansiyon arka kolunun sessiz bloklarının (skoda octavia a7 2.0 tdı 150 l / s a / m) değiştirilmesi için 15-00 numaralı Enternasyonalist Savaşçılar Caddesi'ndeki Otokan oto servisine kaydedildi. Ziyaretten 4 gün önce, bu servis istasyonuna kayıt yaptırdığımda 125 ruble dile getirdiler. çöküşle birlikte çalışmak ve markaya, modele, motora herkes soruldu ve bundan sonra maliyeti aradılar. Pekala, 22.05.2023 tarihinde 15-00'de geliyorum, sağladığım eserlerin ve maaşların listesinin belirtildiği belgeyi dolduruyorum. Ustaya veriyorum ve her ihtimale karşı maliyeti bir kez daha netleştirmeye karar verdim... Bana nazikçe cevap veriyor, 145 ruble. Yani.... Neden 145 ruble, sen 125 ruble dedin Cevap beni basitçe "öldürdü"... "Peki, o zaman 125 ruble için yapacağız.))) Bu kesinlikle bir araba servisi mi? Pazar değil mi???) Hadi ama))) Bekleyin, boks serbest kaldığında diyor. 16-15'te kutuya girdim. O zaman kayıt ne için??? Ama her şey burada bitmedi... Green mağazasına gittim, 40 dakika sonra araba servisinden bir telefon geldi. Usta arar ve şöyle der: "Buradaki her şey A / m ile sorunsuz değil, sessiz blokları değiştirmek için alt şasiyi çıkarmanız ve rayı sökmeniz gerekiyor." Ne??? Fiyat ruble 40-50'ye değişecek (yine piyasa ilişkileri). Yap diyorum, ben hemen geleceğim. Gelip aşağıdaki resmi izliyorum, A / m yapan adam kolu bir taraftan çıkarmak için alt şasinin 2 cıvatasını söktü ve HEPSİ bu. Alt şasiyi, çıtaları nasıl çıkaracağımı söylüyorum (bunun nasıl değiştiğini bilmeme ve bunun tam bir saçmalık olduğunu anlamama rağmen) hayır diyor, hiçbir şeye gerek yok. Diyorum ki, artı ne için 40-50 ruble? Bunun hakkında hiçbir şey bilmiyorum, ustaya tüm soruları söylüyor. Hadi ama, çöküşten sonra ödemeye yaklaşıyorum ve usta bana benden 175 ruble olduğunu mu söylüyor? NE? NE??? Sökülmüş 2 cıvata + 50 ruble için aklınızda mı var? Hayır, fiyatın 145 olduğunu söylüyor. Neyi??? Burası kesinlikle pazar değil mi? Sonuç olarak, bana kolları çıkarmak zorunda kaldığım için fiyatın değiştiğini söylüyor, ancak çıkarmadan kilitlenebileceğini düşünüyordu.... Sessiz blokların çıkarılmadan bu şekilde kilitlendiği yer burasıdır, belki bir şey bilmiyorum. Ama böyle bir mucize olsa bile, kayıt yaparken size markanın modelini ve üretim yılını söyledim Ustadan bu "saçmalıktan" 10 dakika sonra ve arkamda duran insanları geciktirmemek için 175 ruble ödedi. Otomobil servisinin sevgili yönetimi "Autocan" bu sadece bir korku!!! Aynı araba servisinde böyle bir tavır yoktu!!! Bir sonraki mektubum Belpotrebnadzor'a gönderilecek. Ve dedikleri gibi, "Pastanın üzerine krema"... Sevgili araba servis yönetimi, yapılan işin miktarına ve çeke bakın... Sadece kelime yok.........
Hizmetin adı "Ne? Nerede? Ne zaman?.... teşhis cümlelere dönüşür... belki bu, belki bu.. Teşhisten sonra, o zamana kadar yanmayan çekler alev aldı..Bu çok etkileyici.. Sonuç olarak, adaletsizlikle ilgili varsayımların bile hepsi geçmiştir. Pahalı ve aptalca...
Yağı ve filtreyi hızlı ve verimli bir şekilde değiştirdik
Orijinalini göster · Русский
1
В
Владимир
10. seviye şehir uzmanı
23 Mart
Bataryayı şarj etmeden geldim. Kendi kendine teşhis yapılırken, jeneratörden marş motoruna giden sürücünün (2009 otomobili) en yakın servis istasyonunun bir kamyon şoförü olduğu ortaya çıktı. Aradım, gel dediler. Geldim, ustayı bir veya bir buçuk saat bekledim (uzun bir süre, ancak hiçbir şey yapılamaz) usta teli çıkardı, kurulum sırasında düzeltti (temyiz etti) ve marş motorundan akü terminaline giden telin de kötü durumda olduğu anlaşıldı. Onu da tamir ettiler. Her şeyle ilgili her şey uzun bir süre (ustayı beklemeden) yaklaşık 2 saat sürdü, ancak pkstaknaya şey aynı gün ağır bir yük için onarıldı.
Bu şirketteki adamlara insani şükranlarımı sunmak istiyorum.
Geçiş yolu Vitebsk'taydılar, Rusya'dan seyahat ettiler. Frenlerle ilgili sorunların olduğu hissi vardı. Bu organizasyonun çalışanları arabayı inceledi, kontrol etti ve ayrıca zamanlarını harcadıktan sonra fren sistemini kontrol etmek için şehirdeki arabaya bindiler. Tanrıya şükür her şey yolunda gitti. Çocuklar hiç para almadılar. Bu, işin kalitesiyle ilgili değil, insani tavırla ilgili bir hikaye. Teşekkür ederim!!!!
YÜZ YÜZE, doğaüstü hiçbir şey yok. Yağı normal şekilde değiştirdiler, elektrikçiye göre hataları okudular ve "attılar", oluşumlarının doğasını ve ortadan kaldırılması gereken nedenleri açıklayamadılar. Aynı zamanda, parayı "teşhis" olarak aldılar ve aslında kahve telvesi üzerinde falcılık yaptılar, "garaj uzmanlarından" fiyat dışında hiçbir şey ayırt edilmediler. Her şey her yerde olduğu gibi remzon'da arabanıza ne yapıldığına bakmanız gerekiyor. Peşin olarak dört yıldız...
Bugün üçüncü kez bu istasyondaydım. Yıkayıcının ön cama beslenmesinde sorun var. Oto elektrikçisi Yuri sorunu çözdü. Her şey niteliksel olarak yapıldı. Pompanın değiştirilmesiyle ilgili bir soru vardı, ancak kapsamlı bir teşhis yapıldı ve değiştirilmesi gerekmedi. İyi bir uzman olarak tavsiye ederim. Sipariş masasında da her şey yolunda. Kayıtlara göre, her şey zamanında net. Teşekkürler.
Gelmezsen, tüm ustalar meşgul. Evet, kişinin kendisine uygun olduğu belirli bir zamana kadar gelebilmesi için kaydı siz girin. Tüm normal servis istasyonlarında olduğu gibi.
Kötü çalışıyorlar. 🤮
Kamber büküldüklerinde, daha sonra yeni anter kırıldı. Çöküş kötü yapıldı. Arabayı sola götürüyor. Uzun yoldan önce yaptılar, garanti buna göre yandı.
Yağı iyi değiştiriyorlar ve silecekler değişmeye yardımcı olacak
Ancak daha ciddi şeyler için iletişim kurmanızı tavsiye etmiyorum
Harika araba servisi! Ailemle yürüyüşe çıkmak için Vitebsk'e geldik ve aynı zamanda süspansiyonu tamir etmeye karar verdim. Fiyat mükemmel, dürüst adamlar, araba servisinin topraklarında (yaklaşık 20 kutu) düzen ve temizlik var. Yedek parçaları STV Motorlarından satın aldım (bu arada harika adamlar da var). Sizi bulduğuma çok sevindim. Dmitry'ye özel teşekkürler.
Genel olarak! Çocuklar işlerini biliyorlar! 2 Otomobil mağazasının ve servis istasyonunun tabelaları, hemen nereye gidileceği konusunda kafa karışıklığı var. Navigasyon plakaları eksik. Nereye gideceğinizi anlayana kadar 2 sıra halinde kutular! Park yerindeki not, işaretlere göre kutuya girerse hafifçe karıştırılır, o zaman yüne karşı geri döner....
Herkese iyi günler! Bu servis istasyonuna defalarca döndüm, her zaman sadece iyi izlenimler. Yardımsever bir ekip, acil bir ihtiyaç varsa yerinde yedek parça sipariş etme fırsatı. Beni etkileyen en önemli şey, çocuklar tatillerde bile çalışıyorlar ve acil bir durumda yardım etmeye hazırlar. Henüz kendi taraflarında delinme olmadı. Teşekkür ederiz!!!
Süspansiyonu onarmak, yağı değiştirmek için buraya birçok kez birkaç arabada döndüm. Hızlı ve verimli bir şekilde soru sorulmadı. Başka sorular sormadım. Önceden kayıt yaptırmak daha iyidir.
Korkunç yüz. Oto elektriği ile iletişime geçtim. Sorun hakkında gerçekten hiçbir şey söylenmedi, ancak her seferinde yarın için gönderildiler. Dört gün kayboldu. Peki, üzerlerinde...
Chevrolet Aveo T 250'deki ön camı değiştirmeye çalıştım. Önceki öğleden sonra telefonda 2 kez aradım, mevcudiyet, model ve maliyet açısından netleştirdim. Zamanında geldi. Kutuya girdim. Ve sonra bu model için cam olmadığı ortaya çıktı. Sipariş bürosu özür dilemediler bile. Kesinlikle yetkin personel yok.