Bu seyahat acentesine tavsiye etmiyorum! Ocak ayında rezervasyon yaptık, kalkışın 25 Temmuz'da olması gerekiyordu. Kalkışa 2 gün kala, biletimizin düzenlendiği bize bildiriliyor. Ve sonra kendimiz onlara gittik, hiç iletişime geçmediler. Paranın iadesi hakkında bir açıklama yazdılar! Her şeyin nasıl biteceğini bilmiyorum.
Merhaba Talgat! Ben, Abdugalyeva Almagul Dauletbaevna, lütfen mevcut durumu anlamanızı ve harekete geçmenizi rica ediyorum! Aidana Tur şirketiniz bizi ödediğimiz ve tartıştığımız yanlış otele yerleştirdiği için İbis Patong Phuket Oteli bizim tarafımızdan seçilmiştir. Bizi havuzsuz gecekondu mahallelerine, 20 metrekarelik denize yerleşerek tüm dinlenmemizi mahvettiler. düğüm ve duş. kabin ile. Pencereden manzara neredeyse çöplük, koku ve sıçanlar! Denize gideceğimizde böyle bir yeri seçeceğimizi düşünmüyor musunuz?? Günde iki kez her gün taksi kiralamak zorunda kalıyoruz ve harcama bölümümüzde planlamadığımız küçük paralar için ödeme yapmıyoruz! Sabahtan itibaren bütün gün kıyafet değiştirmek için eşyalarla birlikte bagajınızı alıp taşıyın! Yukarıdakilerden dolayı, öncelikle her gün oteller arasındaki maliyet farkını tazmin etmeyi talep ediyorum; ikincisi, öngörülemeyen taksi masraflarımız; üçüncüsü, manevi zararı tazmin etmek! Çalışanlarınızın dikkatsizliği ve müşterilere karşı ihmalkar tavrı nedeniyle, akrabalarımızdan borç para almak zorunda kaldığımız için bizi umutsuz bir duruma soktu!
Türkiye'ye gitmek istedik sonuç olarak, çıkışa 4 gün kala turumuzun parayı sıfırladığını açıkladıkları için ne tür bir kanunsuzluk önermemeyi bekliyoruz
Bu şirketten Meksika'ya 4.500 dolara bir tur satın aldık. Belgelere eşlik etmek için para ödediler. Bize vize verildi. Sonuç olarak, operatör Assel vizeyi doğru bir şekilde vermediği için Türkiye'de uçağa binmedik. Sonunda 4 saatlik sefalet ve 430 dolar oldu ve bizi bir sonraki uçuş için biletimizi 430 dolara satmaya ikna ettik. Operatör Assel, konuyu çözeceğine ve parayı iade edeceğine söz verdi. Ama sonunda kayboldu ve artık 3 hafta içinde cevap vermiyor ve parayı iade etmiyor.
Vizeyi doğru bir şekilde vermediler. Bu nedenle uçağa binmediler. Çok daha fazlasını becermiş olmalarına rağmen hataları için parayı iade etmek istemiyorlar. Bir aydır sorun çözülmedi. Cevap vermeyi bıraktık. Korkunç bir şirket. Parayı taşıyorsunuz ve onlar yüzünden kendinizi belirsiz ve anlaşılmaz bir durumda bulursanız, bundan kimse sorumlu olmayacak. Assel 430 doları iade edin!!!
Bu şirketle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Yükümlülüklerini yerine getirmiyorlar. İnsanları para için atıyorlar. Onların hatalarından dolayı bir sürü sorunla yabancı bir ülkede olabilirsiniz.
Yanlış verilen vize için para aldılar, sonuç olarak her şeyi düzeltmeye söz verdiler, 3 hafta görmezden gelindiler ve sonuç alamadılar, yakışıklı adamlar
Şubat 2020'de dinlenmek için nereye gideceğiniz konusunda seçenekler arıyordum, Tomiris kızı daha sonra yönetici olarak çalışıyordu, danışmıştı, uygun bir otel seçmişti, süper dinlendim, Tomiris'e teşekkür ederim, bu tür çalışanlardan daha fazlası seyahat şirketlerine olurdu!
İyi bir şirket. Tutum profesyoneldir, kızların yöneticileri her zaman kuponlarla ilgili meselelerden haberdar olurlar. Her müşteriye bireysel bir yaklaşım. Şimdiden dinlenmeye gittiğimizde aradılar, her şeyin yolunda olup olmadığını, bizi nasıl karşıladıklarını, otelde nasıl düzenlediklerini, neyi sevmediklerini vb. sordular.