Güzel banka. Müşterilere karşı sadık tavrınız ve verimliliğiniz için teşekkür ederiz.
Menajer Akerke'ye özel teşekkürler. Çok yetkin bir uzman. Rusça ve Kazakça dillerinde kolayca ve erişilebilir bir şekilde açıklar.
Yabancı ödemeler için kendime Freedom Bank kartını verdim. Yurtdışındaki otel rezervasyonları ve ödemeler için karta para yatırdım. Tüm oteller rezervasyonlarla önceden para yazdılar. Otellerden biri, iptalin geçici bir holding olduğunu söyledi. Bunun için para geri dönecek. Ben de aynı tutarı yerinde kartla ödemem gerekiyor. Ben de öyle yaptım. Bu süreçte, hesaptaki paranın durumunu özenli ve düzenli olarak izledim. Kesinlikle para iki kez 89 avroya yazılmıştı. Bunu dikkatlice not ettim. Ayrıca otel, ilk ödemede parayı iade ettiğini bildirdi - holding, iade sertifikası verdi. Bu yardımı Freedom'a ilettim (iletmemiş olsaydım, varsayılan olarak bekleme bir ay olurdu). Ve işte burada ıslık çalmaya başladı.
Freedom banka, ilk ödemeyi üstü çizili olarak "Reddedildi" imzasıyla işaretledi. Ama PARAYI GERİ ÖDEMEDİM!!! O zamana kadar müzeye biletler için zaten para iadesi yapıyordum ve iadenin neye benzediğini biliyorum. Tam olarak artı işaretli yeşil yazı tipiyle yazılmış bir rakam gibidir. Burada böyle bir şey yok. Hesaba ne makbuzlar ne de geriye dönük olarak fonlarda istenen miktarda artış. Bunun mevduata bir tür faiz olduğu notuyla iki ödemeyle sadece 11 avro iade edildi. Yine de hiçbir katkı açmadım. Sadece kartın hesabına para başlatırdım.
Whatsapp sohbetinde banka çalışanlarıyla iletişim kurmak korkunçtur. Kimse kaba değil, herkes kibar. Ancak her seferinde durumu tekrar açıklamanız gerekiyor, her seferinde tam adınızı, kodunuzu doğrulama sms'inden bildirmeniz gerekiyor. Ayrıca ayrı bir açıklama yazdı. Ve her seferinde bir kontrol yapıldığını ve hesaptaki fonlarla her şeyin yolunda olduğunu söylüyorlar - miktar doğru. Sanki bankayla konuşmak yerine tren istasyonunda yüksük oynuyormuşum gibi hissediyorum. Birçok kez, gerekli tarihler için bir özet sipariş ettim - her zaman bir özet sıfır gelir. Hesap bakiyesi sıfır, makbuzu sıfır, gideri sıfır. Her ne kadar tarihte hem birinci, ikincisi hem de üçüncüsü doluydu.
Banka çalışanları, burada yorumlarda bir kez daha her şeyin yolunda olduğunu ve miktarın doğru olduğunu söylemenin bir anlamı yok. İfadeleriniz asılsız, hiçbir kanıt sunmuyorsunuz. Ödemeyi iptal ettiniz ama paramı bana iade etmediniz. Aksi takdirde, uzun zamandır beklenen yolculukta ve sonrasında şimdi zamanımı ve sinirlerimi boşa harcamam. Tüm bunları yapmamı sağlayan, beceriksizliğiniz ve utanmazca ve küstahça tekrarlanan yalanlarınızdır. Bu incelemeyi yazmak da dahil.
Ben Rusyalıyım. 16.08.2024 tarihinde Aktobe'ye, özellikle dar çevrelerde tanınan Fridom Bankasının kartını almak için geldim. İlk olarak, seyahatten önce gorlinia'ya yazdım: evet- bilmeyenlere veriyoruz, evet-sorun ve hizmet için sıfır tenge veriyoruz, evet-iki kart çeşidi-depozito ve Özgürlük, yanımda bir IIN ve pasaport (yabancı ve Rusça) ve hepsi bu (bankanın gorlinia numarasını arayın 595, 27.07.2024, 14: 57, yerel saatle, + 77056259006 numaradan). Gerçekte ne var: Kazakistan'a geldim, Tsona'da bir tane aldım, Fridom'un ofisine, Alia Moldagulova Caddesi'ndeki 44'e geldim, evet- bilmeyenlere veriyoruz, 30000tenge'ye veriyoruz (size ücretsiz olduğunu kim söyledi, onlara gidin, size (Elvira) böyle bir şey söylemedim, bu Kazakistan çocuklar, şaka mı yapıyorsunuz?!), sadece bir seçenek depozito kartı, sadece mastercard, Rusya'ya hiçbir şey göndermiyorlar ve teslimat yapılmıyor! Ama bu en önemli şey değil ve en önemlisi, kartomatın çalışmaması, ancak öğle yemeğinden sonra belki de çalışmaması, kısacası size selamlar - Sergey Yesenin!
Gorlinia'da ne var, bankanın ofisinde özgürlük var, bir sürü insan oturuyor ve bir kar fırtınası yapıyorlar, neden böyle bir bankaya ihtiyacı var, kimin ihtiyacı var? Kazpi'ye döndüm, daha kötü bir seçenek var, hesap sadece tenga'da, sadece Kazak telefon numarasında ve pasaportum programda savaşmadığı için hiç almadığım bir tesise ihtiyacım var (E-KONAK, sınırı geçme hakkında, yaşadığım otelde kontrol ettiler), bir nedenden dolayı beni orman tarafından gönderildiğim Merkez Bankası'na gönderdiler. Kısacası, yeterince yuvarlandım, hesap açmadım, kart almadım, Kazakistan'ın finansal araçlara başlamanız gereken bir ülke olmadığını düşünüyorum.
İğrenç banka ve müşteri hizmetleri uzaktan. Tam adını değiştirdikten sonra kartı verdim ve sohbette 3 kez ne yapılması gerektiğini netleştirdim, böylece çalışma kartı geldi ve sonunda aldığı cari hesaba bağlandı, sadece ifadeyi verin, tekrar sordum, sessiz kaldılar, sonra kuryeyle bir kez daha netleştirdim, hiçbir şey. Sonuç olarak parayı karta aktardım, hesabı bağlamadılar, hiçbir şey yapmadığım ve şahsen Astana'ya gelmem gerektiği için beni suçladılar, aynı zamanda isim değişikliği hakkında sorduğumu ve bana hiçbir şey cevaplamadığınızı açıklıyorum. Aynı cevapları var, banka şubesine gidin ve başka bir ülkeden olmanız ve uzaktan bir kart vermeniz kesinlikle aynı, tek bir cevapla cevap veriyorlar ve hiçbir şeye karar vermiyorlar, tutum iğrenç, karttan para iade edilmiyor, bankaya gelene kadar kartı etkinleştirmeyeceğimizi söylüyorlar, paranız yanacak, böylece yanacaklar. Hizmet, hizmet ve müşteriye karşı tutum için 0 koyabilseydim, bunu yapardım.
Biraz önce, 74 Euro'luk transfer için 94 Euro'luk bir komisyon istediklerinde bu banka hakkında bir inceleme bıraktım.
Ancak burada anlatılması önemli olan eklemeler ortaya çıktı. Yine de bu transferi yaptıktan sonra, onlara bu ücreti ödemeyi kabul etsem bile beni aradılar ve bu 74 avronun kökeninin kaynağını onaylamamı istediler.
Şunları sağlamaları istendi: işverenle bir sözleşme, para alma eylemi, hesaba para girişi hakkında bir açıklama, bu paranın bu serbest finansmana aktarılmasına ilişkin bir makbuz, serbest meslek belgesi, bu paradan vergi ödenmesine ilişkin bir çek. Ayrıca belgelerin kabul edildiğini ve incelenmek üzere merkez bankaya gönderildiğini bildirdiler. Kara para aklama protokolüne göre, tüm incelemeyi bir bütün olarak yapmalıdırlar.
Birkaç saat sonra cevap geldi, merkez banka bu tutarı transfer etmemi reddetti. Görünüşe göre bu dev paraları yıkadığıma karar verdiler.
Her ihtimale karşı, 74 avrodan bahsettiğimizi yazacağım. Binlerce değil, sadece euro. Yani, kelimenin tam anlamıyla 7,5 bin ruble.
Özgürlük finansmanı, siz olağanüstü beyinsizsiniz.
Nisan ayından bu yana uygulamaya girmedim hesapta 2 bin dolar vardı. Bir şey ödemem gerekiyordu, tüm hesaplarda sıfır buldum. Bankaya başvurdum, kartın kapalı olduğunu söylüyorlar. Herhangi bir soruya bir cevap gelir "Bu rahatsızlıktan dolayı af diliyoruz. Uzmanlarımız başvurunuzla ilgilenmektedir. Sizden geri bildirim beklemenizi rica ediyoruz." Bu bir haftadır böyle. Bankaya şahsen para çekmek için gelmenin mümkün olup olmadığı sorusuna cevap şudur: "Beklediğiniz için teşekkürler! Şu anda kart kapalı, karttan işlem yapılamıyor, lütfen başvurunuza bir yanıt beklemenizi rica ediyoruz." Cevabı bekleyemeyeceğimi düşünüyorum.
Fridom tarafından ikinci kart için Rusya'dan geldim. Bölümde çok sempatik kızlar var. Sadece 2 günlük iş gezim vardı. Ancak Akerke şube müdürü her şeyi derhal ve özenle yaptı! Ona teşekkür ederim !
Tavsiye etmiyorum. Neredeyse 3 hafta önce kartımı bloke ettiler. Bu süre zarfında desteği 4 kez aradım: engellemenin nedenlerini ne zaman açılacağını da bilmiyorlar, sadece ellerini yayıyorlar. Swift'in dolar cinsinden hiç transferi olmadığı göz önüne alındığında, ancak euro cinsinden transferler için koşullar öyle ki, aslında onlar da yok, başka bir banka bulmak daha iyidir.
Belirli görevleri yerine getirmek için iyi bir banka. 15 Mayıs 2024 tarihinden itibaren (bankadan alınan bilgilere göre) dolar ödemelerinin yapılması mümkün değildir. Çok para birimli hesap başvurusu, vaatlerin aksine yerine getirilmemiştir.
Kabus! 100000₽ 8000₽ 'den dönüştürme. Çok çalıyorlar ve her şeyin yolunda olduğunu iddia ediyorlar. Cevap birdir. Bir açıklama yapın, ancak orada sadece ihtiyaç duydukları miktarlar var. Yurtdışında çok para kaybettim
Bir kez daha çalışanların ve bankanın çalışmalarının yetersizliği ile karşı karşıyayım. Sürekli iş kesintileri, sebep göstermeden fonların mantıksız silinmesi. Hem Kazakistan Cumhuriyeti topraklarında hem de yurtdışında transferlerle ilgili ebedi sorun. Sözde "geliştirilmiş uygulama", güvenliğin bir parçası olarak bankanın işlemi reddettiği her zaman bir hata veriyor. Bankanın yanlış çalışmasının sebebinin ne olduğunu öğrenmek ve anlamak çalışanlar birkaç gün boyunca anlayacaklar - ancak sonuç olmayacak!
Özellikle bu bankaya gittik, çünkü bir hesap açarken bankanın hoşgörüsünü ve iyi koşulları duydular.. Peki ya
Gereksiz şeyleri söylememek için elinden geleni yapan, sorulara akılsızca cevap veren, korkmuş bir personel gördüm. Hesap açmamıza izin verilmedi (personel tüm Rusların reddedildiğini söyledi️️), elbette kimse nedenini açıklamayacak, ama ne için... Putin o zaman kelimenin tam anlamıyla bir gün önce oraya mı uçtu? Tabii ki, başka bir bankada bir hesap açtık ve banka kartını güvenli bir şekilde yaptık, daha Demokrat, daha az saygın, ancak aktif olarak çalışıyoruz ve bizden oldukça memnun kaldık. Altı ay önce Özgürlük Finansında sıralar olduğunu söylediler ve şimdi yöneticiler bile hareket halindeyken uyuyorlar. Bankanın paraya ihtiyacı olmadığı benim için net değil mi? Sadakat politikası Ruslara tam olarak ne kadar korkudan değişti,!? Büyükannemin dediği gibi:"Bizden kazandıkları para ilaçlarına gitsinler." Yeryüzü onlara aşağı iniyor
Sitede ve kişisel bir ziyarette ve destekte her şeyin yolunda olduğunu söyleseler de, yerleşik olmayanlara hesap açmıyorlar, açıyoruz)) ofise gelmeniz, başvuruyu çevrimiçi olarak tamamlamadan önce qr kodunu taramanıza izin veriliyor, dolduruyorsunuz, ardından çevrimiçi doğrulamadan (dahili) geçiyorsunuz ve bu aşamada diyorlar ki, ne yazık ki, dahili doğrulamanın sonuçlarına göre devam edemeyiz)) komik) nettrader, sonra tradernet ve sonra Fridom olarak yeni açıldığı andan itibaren fridom'un müşterisiyim)) bu benim rusya federasyonu hakkındayım)) sadece zengin bir müşteriden gelen davetle ilgili başvuruyu kabul ediyorlar)
Bu şubedeki banka ile etkileşimi beğendim. Her şeyi hızlı ve net bir şekilde açıkladılar. Bir bankacılık ürününün açılması talebinin uzun süre işlenmesi yalnızca bazı rahatsızlıklara neden oldu.
Beni hayal kırıklığına uğratan tek banka bu. Bizimle pek iletişim kurmak ve bir şey açıklamak istemediler. Oraya iki kez geldik ve her iki seferde de aynı tavır vardı, hiç hoşuma gitmedi. Moskova'da bir harita yapsanız iyi olur, burada hiç hoş karşılanmıyorsunuz
Burada ipotek aldım. İlk önce. Bildiğim şeye rağmen belgelerle ilgili zorluklara hazırlanıyordum, Freedom Banka'nın oldukça basit olması gerektiğini biliyordum. Böyle olduğun için teşekkür ederim. Şimdilik yakından bakanlara tavsiye ederim.
Rusya Federasyonu vatandaşlığına sahipseniz / yerleşik değilseniz, burada% 98-99'luk bir hesap açmayacaksınız ve kart yapmayacaksınız.
Bu yüzden zamanınızı boşa harcamayın ve hemen Jusan veya Bereke'ye gidin, daha uygun koşullar ve hızlı / uygun hizmet var.
Personel kibar, her şeyi açıkça açıklıyor. Doğru, sonuç olarak, Kırgız bankasının kartına zaten sahip olduğum için kartı açmadım ve Kazakistan bankasının benzer bir kartı için ek ödeme yapmaya gerek yoktu (nominal bir kart için 18.000 ruble, isimsiz bir kart için pahalı - 5.000). Kırgızistan'da 2000 ruble için bir günde özel bir Visa Gold açtım. Ama birinin ihtiyacı varsa, neden olmasın.
Korkunç banka, hizmet 0 21. yüzyılda kredi süresini kısaltmak için, hiç hareket etmeyen ikinci kattaki kuyruğu beklemek için şubelerine gelmeniz gerekir (her iki seferde de gelmedim, aslında manuel olarak bir açıklama yazmadım, bankanın 10.000 tg tutarındaki hizmet ücretini ödemek için kasada bekleme sırası. Neden olduğu belli değil mi? Bu hizmetler için hiçbir banka ücret talep etmez!
Ve pencereye çok yavaş çalışan yetişkin bir adamı koydular, muhtemelen özellikle bu hizmeti daha az insanın kullanması için!!!
Daha önce yazdıkları gibi - Rusları burada sevmiyorlar, herkes hesap açma fırsatını reddediyorlar ve bunu eşikten yapmaları iyi olurdu - 20 dakika boyunca bir anketle acı çekiyorsunuz ve sonra reddediliyorsunuz.
Kart, şubede akıllı telefondan qr koduyla çok hızlı bir şekilde düzenleniyor, tp mükemmel çalışıyor (kart samsung pay'e bağlanmadı, 5 dakikada karar verdiler). Kart, ben taksiyle giderken sipariş verdiğim otele teslim edildi, odaya bile yetişemedim, resim için bana teslim ettiler. Çok olumsuz yorumlar görüyorum ama benim izlenimim bankanın süper - çok modern olması. Sadece S & P'nin derecelendirmesi kafa karıştırıyor, ancak bankanın prognozu olumsuzdan değiştirmiş gibi görünüyor, bu bir artı. Kartı 19 Aralık 22'de resmileştirdim. Yerleşik olmayanlar için 15 bin tenge çoklu para birimi kartının kaydı. Karta, kartla açtıkları 4 hesaptan birine ruble / para / dolar / euro cinsinden para aktarabilirsiniz (bankanız Kazakistan'a komisyonsuz ruble gönderebiliyorsa bu büyük bir artıdır).
Sürekli olarak RK'DA yaşamıyorsanız, zamanınızı boşa harcamaya değmez. Bizim cemaatimizde şubedeki internet ya da benzeri bir şey kayboldu. Personel sadece durdu ve başvuruları kendi web siteleri aracılığıyla bağımsız olarak nasıl doldurduğumuzu izledi.
Müşteri hizmeti düzeyinde: Bu yüzden ihtiyaç duyulduğunda bu bankaya, özellikle de bu şubeye tekrar geleceğim. Tüm iletişim, konuyla ilgili olarak kibar, ayrıntılı bir şekilde yapılır.
Oh, oh... Yöneticiler, kedi misafirlerle buluşuyor - plastik kart yapmanın imkansız olduğu konusunda aldatıyorlar.
Üst düzey yöneticiye gittim ve her şeyi yaptım!!!
İyi hizmeti olan çok iyi bir banka. Priority ile Prömiyere kadar bizi biraz takip ettiler. Ancak bu, Önceliğe sahip yöneticilerin hatasıdır. Biraz gergin olmak zorunda kaldım.
Banka değerlidir. Bir yatırım kartı yaptım ve bir aracılık hesabı açtım. Aslında, bu işlemler bankada otomatik ve paralel olarak ilerler. Ticaret yapan veya başlamak isteyenler için uygundur.
Bankada Depozito kartını açtım. Hem yüzdeyi hem de farklı para birimlerinde depozito açabileceğinizi çektim. Örneğin yuan'ı seçmezseniz, genel olarak ofise gitmeden yapabilirsiniz.
Orijinalini göster · Русский
1
EtemaL
20. seviye şehir uzmanı
28 Ekim 2024
Ülkemizin vatandaşlarının yurt dışından kartla ödeme yapmaları için birkaç alternatiften biri. Umarım dolar cinsinden gelen swiftler yakın gelecekte tekrar kabul edilmeye başlanır.
Freedom'dan birkaç aydır çoklu para birimi kullanıyorum. Parayı farklı para birimlerinde birkaç hesapta tutmanıza gerek olmaması uygundur. Hepsi bir arada. Para çekme işlemi sırasında kurs faydalıdır.
Paranın farklı sepetlerde yatmasını seviyorum. Bu yüzden burada bir para yatırma kartı düzenledim. Görünüşe göre yedi para biriminde hesap bakiyesine bir faiz var.
Kuyruk yok, personel kibar, her şeyi söylediler, uygulamaya kaydolmaya yardım ettiler, sadece bir günde isimsiz bir kart hazırladılar. Ofis modern ve temizdir.
Kartı düzenlemek için uzun bir anketi doldurdular, bir sürü kişisel veri sağladılar, sonuç olarak site kartın bizim için onaylanmadığına dair bir açıklama yaptı. Sebep göstermeden 3 saniyede. Gurbetçiyseniz bu bankayı tavsiye etmiyorum. Reddedilme açıklaması almadan zaman ve sinirlerinizi harcayın.
Banka bir banka gibidir, ancak Rusya vatandaşıysanız, çevrimiçi olarak düzenlendiği için size bir kart verilmeyeceklerdir ve kayıt sonucu aynıdır...Bankanın iç denetimini geçmediniz... Az görmem gerekirse, bir Rus vatandaşına bir harita hazırlamamasını söylemek daha dürüst olur, hepsi bu...Cehennemde yanın...amen
Artılardan- kartlar çıkarır, ancak ortaya çıktığı gibi, bu büyük bir dezavantajdır.
İnan bana, reklamı ne kadar güzel yapılırsa yapılsın bu karta ihtiyacınız yok. Ben baştan çıkarıldım. Sonuç olarak, bankanın DESTEK HİZMETİ YOK! Telefonla ve sohbetle cevap verenler HİÇBİR şeye karar vermezler, sadece size komut dosyasındaki cevapları okurlar ve işi değerlendirmenizi isterler. Sorunlar olursa, bunlar sizin sorunlarınız olacak, banka kendini ortadan kaldıracaktır.
Atm'den para çekmek daha kolay ne olabilir? 1 kez çektim, ikinci atm'yi reddettim, ancak para yazıldı. 2 hafta sonra kavgalara geri döndüler, ancak ortaya çıktığı gibi, şanslıydım - bir sistem arızası vardı ve ben yalnız olmadığım ortaya çıktı.
Sonra transferi Kazakistan'daki başka bir bankaya göndermeye karar verdim. Para silindi, durum "işleniyor" olarak değiştirildi ve birkaç haftadır bu şekilde asılıyor. Destek, çağrıyla düzenli olarak başvuruyu bir uzmana veya aynı anda üç uzmana iletir veya artan bir öncelikle gönderirler - kısacası, hangi fantezinin işe yarayacağı kimin için söylenecektir. Bil bakalım yardım hattı üzerinden ve whatsaap üzerinden iletişime kaç cevap aldım? Doğru, sıfır. Tamamen görmezden geliyorum. Çevirinin RRN'SİNİ onlardan çıkarmaya çalıştım, bunun bir uzmana tekrar başvuru gönderdiğini bilmiyorlar.
Evet, konuyla ilgili olmayan biri varsa ve çok para birimli bir kartınız varsa - son zamanlarda banka herkese banka kartlarından mevduat kartlarına değiştirdi ve karta 4 yinelenen hesap daha ekledi ve şimdi 8 hesabınız var, ancak bu 4 hiçbir yerde görünmese de, açılmaları hakkında vergi dairesine rapor vermeniz gerekecek ve 8 hesap için beyanname vermeniz gerekecek - bunlar artık mevduattır!
Seçim sizin.
Rusların yurtdışında kendilerini değerli insanlar gibi hissetmelerine yardımcı olan çok uygun bir banka. Kartını kullanıyorum ve teşekkür ediyorum. Tavsiye ederim.
Avantajlardan - sadece çoklu para birimi kartları. Eksilerden - uzaktan ödeme gönderememe- resmi olarak ödeme ortadan kalkar, ancak bir gün sonra uygulamada açıklama yapılmadan feragat görünür. Uygulama üzerinden ödemelerin sadece öğleden sonra gönderilmesi prensipte Euro cinsinden ödemeler mümkün değildir. Şubeden gönderirken, çalışanların düpedüz aptallığına düşmemek için 1,5-2 saat zaman ve bolca sabır biriktirin. Yalnızca sohbet yoluyla destek. Tarifelerde acımasız bir değişiklik. İyi bir şey yok.
Bir banka çalışanı, hesap açmak için hangi belgelere ihtiyaç duyulduğunu gerçekten açıklayamazlar. Bir kereden fazla açıklığa kavuşturmamız gerekiyor. Bu çok büyük bir eksi. Yönetime bu şubenin çalışanlarıyla eğitim verme istekleri
Bu bankada 4 gün geçirdim, sonra bir tür yazılım arızası, sonra bazı iç kontroller yaptım - ve hiç kimse sohbette veya ofiste hiçbir şeye yardım edemez, sonuç olarak açıklama yapmadan hesap açmayı reddedemez, zaman kaybetmeyin, hemen Zhusan'a gitmek daha kolaydır
Rusya federasyonu için kart çekmek için mükemmel fırsat
Orijinalini göster · Русский
İ
İsimsiz yorum
29 Mayıs 2023
Yerleşik olmayanlara karşı küçümseme: basit bir kart yapmıyorlar, pahalı bakımla elit kart sunuyorlar, zamanımı bekleyerek geçiriyorlar. Yönetici kibirli davranır. Sonuç olarak, kartın 10 iş gününe kadar yapılabileceğine dair vaatlerle beslenirler ve sonunda bekleyip beklerler.