Yukarıdaki kurumu defalarca ziyaret ettim, başka bir isim veremem. Müşteri hizmetlerini gerçekten beğenmedim. Ben 2002'den beri BELARUSBANK'IN müşterisiyim ve neredeyse her zaman bazı küçük sorunlar ortaya çıkıyor ve en önemlisi, personelin çeşitli hizmetlere dayatmasını her zaman kızdırıyor, onlara ihtiyacınız olan piyango biletini satın almayı teklif ediyorlar ve satın alıyorlar, bazen BELGOSSTRAKHA'DA daha ucuza aşırı fiyatlı sigorta teklif ediyorlar, IPD'DEKİ ATM neredeyse sürekli olarak ulusal para birimini sahte gibi tükürüyor Aynı banknot birkaç kez eklenmelidir ve bu şekilde sürekli dezavantajların sonuna kadar devam edebilirsiniz.TAVSİYE ETMİYORUM
Bugün, bu departmanı ziyaret ettikten sonra sadece kötü izlenimler kaldı.
Durum şu: Gelirleri 14: 47'de teslim etmek için şubeye geldim (banka saat 15: 00'e kadar çalışıyor), bir bilet aldım. Sırada 5 kişi vardı, 3 ameliyathane penceresi çalışıyordu. Benden sonra 6 kişi geldi, daha fazla olmasa da (bir kız 59 dakikada bir bilet aldı) saat 14: 59'da kuponumu aradılar, pencereye geldiğimde kız bana bugün şubenin saat 15: 00'e kadar çalıştığını açıklamaya karar verdi ve alıntı yapacağım: «önceden gelip kuponu almalıyız». Kız geliri kabul ettikten sonra kibarca avroyu değiştirmesini istedim, bunun karşılığında kaba olduğunu duydum: » artık yapamam, sırada 6 kişi var."
Neye dayanarak, bu şubenin bir çalışanı bana hizmet vermeyi reddetti mi? Kapanmadan önce müşterilere hizmet verecek zamanları olmadığı için kimin suçu var? Dahası, kapanmadan 5 dakika önce gelmedim!!!!
Müşterilere karşı kaba bir tutum.
Örneğin, Belarusbank şubesi, Merkez Caddesi'nde, çok sempatik çalışanlar, kapanmadan bir dakika önce, çeşitli şikayetler olmadan ve her zaman kibarca böyle durumlar yaşanmadı, kabul edilmedi.
Ve bu şubenin çalışanı, bütün gün boyunca ruh halini mahvetti.
Yönetime çalışanlarınıza daha yakından bakmanızı ve onları çok önemli kriterlere göre seçmenizi tavsiye ederim.!