Resmileştirmek zorundalar.Bu Belgosstrakh kuruluşunun şubelerinden birinde araç sigortası, ancak bir kaza meydana gelirse (başka bir katılımcının hatası nedeniyle), tazminatın ödenmesi için bu şubeye başvurduk. Aracı inceledikten sonra değerlendirici, ödemenin 20 köle içinde beklenmesi gerektiğini bildirdi.günler, ancak bu süreden sonra ödeme yapılmadı. Bu şubeye tekrar başvurduğumuzda - bize davanın henüz tamamlanmadığı söylendi, kiralama şirketinden (içinde bir araba satın aldığımız ve her zaman zamanında ödeme yaptığımız) bir yanıt bekliyoruz. Buna karşılık, kiralama şirketine başvurduğumuzda, işin hangi aşamasında (zamanında onarım yapmak istediğim için, kışın daha da geciktirmemek istediğim için), bu şubeye bir cevap talebi gönderdikleri ortaya çıktı (çünkü ödeme tutarını belirtmeden talebi yanlış bir şekilde düzenlediler), bu nedenle düzeltilmiş seçeneği bekliyorlar. Ayrıca, bu şubenin ancak 2 hafta sonra davamıza dahil olmaya başladığını ve ilgili makamlara talepte bulunmaya başladığını da öğrendik, bu da zaten uygun olmayan bir performans gerektiriyor ve bu da zamanında ifa edilmemesine neden oldu. Kiralama şirketinin onlardan düzeltilmiş bir talep beklediğini bildirmek için bu şubeye tekrar ulaştık, ancak bir yanıt aldık - bunu her gün yapmadıkları, gerçekten bir düzeltme talebi olduğu, ancak bunu bir hafta içinde düşündükleri. Bana öyle geliyor ki, yetkili çalışanlar kendilerinin mümkün olan en kısa sürede yanlış belgeyi anlamaya ve düzeltmeye çalışacaklardı ya da en azından bizi gecikmeye karşı uyaracaklardı ve onları gecikmeye bırakmayacaklardı.
Gomel. Yaklaşık 20 yıldır daireyi sigortalayıp sigortalamayacağımı düşündüm. Bir gün Belgosstrakh uzmanı telefonla aradı ve mülkü altı ay taksitle sigortalamayı teklif etti. Reddettim ama yine de onun sözlerini hatırladım ve sonunda karar verdim. Sigortadan bir çalışan doğrudan işime geldi. Bir anlaşma hazırladılar. Daireyi ve mülkü sigortaladım. Ve her şey tam zamanında. Yukarıdan sular altında kaldılar, germe tavanını bozdular. Sigortalı olduğumu unutmuştum. Duyuruya göre ustaları aradım, çek almadım. Sonra sigortayı hatırladıktan sonra elini salladım ama yine de Belgosstrakh'ı geri aramaya, geleceğe danışmaya karar verdim. Ve ben memnun kaldım! Bana yardım ettiler, danıştılar. Sonra Belgosstrakh'tan bir çalışan bana geldi. Bozuk tavanın fotoğraflarını gösterdim (her ihtimale karşı selin fotoğrafını çektim) Ve bozuk tavanın miktarı bana telafi edildi. Çek olmadığı için malzemelerin maliyetini ödediler, miktar da küçük değil (asıl mesele zamanında, zamanında başvurmaktır). Yardımlarınız ve endişeleriniz için çalışanlara teşekkür ederiz! Saygılarımla, Valentina
Bir soruya döndüm, ancak ortaya çıktığı gibi başka bir şubeye gitmem gerekiyordu. Ama kız belgeleri kabul etti ve teslim edeceğini söyledi. Anlayışınız ve boş zamanınız için çok teşekkür ederim.
Bu şirkette sigorta yaptırmanızı tavsiye etmiyorum, çünkü değerlendiriciler arabanın benzerliğini çok kötü görüyorlar, onları fiziksel muayeneye göndermekten zarar görmeyecekler ve iletişim de cezayı kesmeye gerek duymuyor.
Unutmayın, Rusya Federasyonu vatandaşları, zararın değerlendirilmesinin dedikleri gibi Avrupa fiyatlarında değil, Belarusça fiyatlarında gerçekleştiğini unutmayın.
Belgosstrakh'ta size ödenecek olan paranın Rusya'da yenilenmesi yeterli olmayacak! Boktan dolu!