Müşteri hizmeti basitçe "süper" dir. Sadece bu da değil, aynı gün sigortalı davalar için uğradım, öğleden sonra saat 19.00'dan önce başvuruları aldıklarını söylediler. Ve olay yerinde 17.15'e kadar özür dilediğimizi söylediler. Şehirde bir saatimi kaybettim. İkinci gün size bu ofise ne demişlerdi, dışarı çıkın binanın sonuna kadar yürüyün. Sonuç olarak, sertifikalarınızın kanmadığını da söylediler, yine de sonuçları kendimiz isteyeceğiz. Tam bir saçmalık. Hizmet seviyesi yok, çalışma saatleri kimin için tasarlandığı bilinmiyor, sigortalı bir durumda mesai saatleri içinde nasıl gelebilirim? Şehrin karşısında. Bu saçmalık
Hepsinin en kötü sigorta şirketi.Daha önce, kaza olana kadar arabalarını bir kereden fazla sigortaladım.Resmi servis istasyonunda onarımın maliyeti 1 / 3 meblağ ödedi.Arıyorlar ve aldatmacalarla her şeyi yapmaya çalışıyorlar, onarımlar için fazladan ödeme yapmazlardı.Yüz yetkiliden gelen tüm belgeler onarım için fazladan ödeme yapmak istemiyorlar.Sadece yalan söylemeyen herkesi aldatmak istemek, sadece fazladan ödeme yapmamaktır.O kadar basit ki, bir kere bu şekilde koklamıyorum.Tüketicinin korunması komitesine ve yukarıdaki diğer yetkililere başvuracağım.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum!!!! Bayan, ödemelerin kişisel cüzdanından geleceği iddiasını kabul etti!!! Fırsatı değerlendirememek ve kalan miktar için bir açıklama yazamamak için cevabı mümkün olduğunca uzattık!!! Kasko tasarlarken "güzelce şarkı söylerler" - ama çıkışta mütevazı bir şekilde göndermezler!!!!! Başka bir sigorta şirketi arayacağım!!!
Binadaki konumun kötü konumu, hangi taraftan nereye gidileceği belli değil, organizasyon binanın 3 farklı yerinde bulunuyor. Hangi bölümün hangi tarafta nerede olduğuna dair yeterli işaret yok, taşındıkları için 4. kata, sonra da baypas ederek sokağa koşmanız gerekiyor, onarımlar devam ediyor.
Müşterilere karşı doğru davranış konusunda servis personeli ile çalışırsam şirket yönetimine minnettar olacağım. Garanti mektubunun sağlanması konusunda benimle iletişim kuran uzman kız, yanımda bulunan kişiye yönelik kaba yorumları bırakmasına izin verdi. Lütfen çalışanlarınıza, kendileriyle yapılmayan konuşmaları yorumlamanın ve bastırmanın onların yükümlülüğü olmadığını açıklayın. Hem müşterinin sözünü kesmeye hem de sesini yükseltmeye izin verilmez. İlk defa böyle bir uzmanla karşılaştım. Hoş değil. Şirketin notunun düşmesine katkıda bulunan bu tür çalışanlardır.
Sigortanızı kullanmak için başvuru prosedürünü basitleştirmek gerçekten mümkün değil mi?? Annem emekli ve benim yardımımla başvuru yoluyla başvuru göndermek ve fotoğraf eklemek zorunda kaldı. Ama ben hiçbir zaman yardım etme fırsatım yok! Ayrıca akıllı telefonu olmayan veya yaşı ve burada olduğu için posta oluşturmayı ve uygulamayı kullanmayı bilmeyen başka insanlar da var! Uygulama hiçbir şey hakkında değil! Sadece bu da değil, kla ve bak testlerine yönlendirilen bir başvuru ve fotoğraf gönderdiler ve arandığında uzman her şeyin yolunda olduğunu söyledi, ancak testleri yaptırmaya geldikten sonra laboratuvar bir analizin ödenmediğini ve yaşlı adamın ikinci kez gitmesi gerektiğini söyledi! Şirketin sayfasındaki bir uzman, uygulamada yorum yapmanız gerektiğini söyledi mi? Soru nedir? Fotoğrafta her şey iki analiz gösteriyorsa! Başkalarının zamanına saygı duyuyorsunuz ve insanların yararsız bir uygulama olmadan hizmetlerinden sakince yararlanmalarına izin veriyorsunuz. Tavsiye etmiyorum !!!
Onlarla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Bu kampanyaya, özellikle gönüllü mülk sigortası ve hukuki sorumluluk konusunda kendilerini bağlamak isteyenleri uyarmak istiyorum. Uzun yıllar bu şirkette sigortalıydım. Yurt dışına çıkarken daireyi, arabayı, sağlığı sigortaladım ve hiçbir zaman ödeme talep etmedim. Şimdi küçük bir sigorta vakası oldu (duvarda bir çatlak vardı) ve bunu sigorta acenteme bildirdim. Soruya- bu sigortalı bir durum mu? Olumlu bir cevap aldım: Evet, elbette, "HER ŞEY DAHİL ARTI" sigorta seçeneğiniz var, ancak birkaç belgeyi doldurmanız gerekiyor: bir başvuru, bir fotoğraf, bir ortaklık mühendisi tarafından hazırlanan bir eylem, vb. Çok fazla zaman ve sinir harcandı, sigortacıdan bir uzman geldi - bazı eylemler yaptı, mülk sahipleri Derneği'nden bir mühendis geldi - ayrıca bir şeyler yazdı, hepsini sigortaya gönderdi ve iki ay sonra bu davanın sigortaya atfedilemeyeceği cevabını aldım, çünkü duvara zarar verilmedi. Kimse muayeneyi yapmadı, sadece abonelikten çıktılar ve hepsi bu. Bunlar Ostap Bender'ın davasının devamlılarıdır, her şeyi iyi ödediğiniz sürece, zararları ödemek zorunda kaldığınız anda ödememek için her fırsatı ararlar. Başvururken bana bunun sigortalı bir durum olduğunu söylediler ve sonra "Belneftestrach'ın bu olayı neden sigortalı olarak tanımadığının nedenlerini sizin tarafınızdan anladığımızı umuyoruz" yazıyorlar.
Dokuz yıldır bu organizasyonda bir daireyi sigortaladığım için çok üzgünüm, çok para attım.
Orijinalini göster · Русский
7
Zahara
6. seviye şehir uzmanı
7 Kasım 2024
Karşılaşmam gereken en iğrenç sigorta şirketi. Kimseye onlarla iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum. Sinirlerinizi ve zamanınızı harcamak için parayı atmak ve karşılığında hiçbir şey alamamak ister misiniz?! - Belneftestra'da size!!!
Uygulama aracılığıyla veya çevrimiçi olarak bırakılan başvurulara birkaç gün boyunca cevap verilmiyor, elbette oraya ulaşabilecekseniz, başvurunuzu gözden geçirmenizi istemek için aramanız ve talep etmeniz gerekiyor. Ama bu ayrı bir konu. Sözleşmede başvuruların 12-24 saat içinde cevaplanması gerektiği belirtilmesine rağmen. Ve bu tek seferlik bir sorun değil, sürekli bir sorundur.
Bala ihtiyacım olduğunda doktora danışmak için Mts'ye kendi başıma kaydoldum.yardım. Başvuruyu bıraktım, hiç kimse ona sürekli cevap vermedi - aradım - aradım!!! Aman tanrım! Ama bana kaydolduğum MC ile çalışmadıklarını söylüyorlar (sigorta programında bu MC istisnalar dışında belirtilmese de), ancak... Dikkat et.. Bu merkeze kendim gitmem için ödeme yapabilirim, onlara belgeler sunabilirim ve bana geri ödeme yapacaklar. Ne tür bir geri ödemeden bahsediyoruz? Siz bu MC ile çalışmıyorsunuz!!
Ve evet.. Onlardan geri ödeme almak istiyorsanız bal.Ödenen sigortanızla ilgili yardımınıza hazırlıklı olun, önce onlara sevk için yeni bir yön, görüş için bir sonuç ve bir sertifika sertifikası vermeniz gerekeceği gerçeğine hazırlıklı olun. Kelime oyunu için kusura bakmayın ama umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
Ve bu, yarı zamanlı bir sigorta yılı için bu kederle sözde "işbirliği" den unutulmaz izlenimlerimin tam bir listesi olmaktan uzaktır. Sigortalı olmamın hiçbir avantajı bu sigorta şirketiyle görmedim.
Merhaba. Merhaba. Bu şirketle çalışma deneyimimi de sizinle paylaşmak istiyorum. Aralık 2023'te bir kaza meydana geldi (kazanın suçlusu ben değilim), ofislerine geldim ve hoş olmayan bir şekilde şaşırdım. Uzun zamandır müşterilere karşı bu kadar umursamaz ve kaba bir tutum görmedim.Orada bulunan ve arabayı inceleyen değerlendirici, arızaya işaret etmek için "Bu olması gerektiği gibi, ancak bilmiyorsanız size yüz yüze açıklayacaklar" dedi (bağımsız bir uzman tarafından yapılan ikinci incelemede arıza doğrulandı. Ve ödemeler genellikle bir mucizedir. Şirket, 2017 yılında, yüz için normal bir saatin maliyetinin 37 ruble olacağı bir yıl yaşıyor.En sinir bozucu şey, yaklaşık 5 yıldır müşteriyim, 2 arabayı sigortalıyorum ve başka poliçeler satın alıyorum.
1. Sigorta şirketi garantiyi gönderir, ancak bir nedenden dolayı yazmaz
2. Telefonda ajan, uzmanlardan şikayet etme arzusuna yüksek sesle gülüyor ve uzun süre gülüyor
3. Doktora gitmek amacıyla kötü analizlerle başvurunun yapılması göz ardı edilmektedir
Hizmet ve hizmet kurana kadar kimseden bu şirketle iletişime geçmemenizi kesinlikle rica ediyorum.
Yönetici kızla konuşmaktan gerçekten keyif aldım. Her şeyi sakince ve anlaşılır bir şekilde açıkladım. Gönderilen değerleme uzmanının da oldukça yetkin bir uzman olduğu ortaya çıktı. Sanırım buraya Task'tan geçeceğim. Çünkü orada, kazanın failini sigortaya göndererek, bunun "doğru" olduğunu öne sürerek beni yanılttılar.
Orijinalini göster · Русский
2
5
О
Ольга Литвиненко
4. seviye şehir uzmanı
27 Ekim 2024
Köy bakımı düzeyinde gönüllü sağlık sigortası !
Tembel olmayan herkes, teşhisin ve kaç kez başvurduğun hakkında sana yorum yapacak
Kabalık, kabalık önce gelir
Belli bir Svetlana Yurievna size tam bir cezasızlık duygusuyla kaba davranacak
Ve soyadını belirledikten sonra size cevap verecekler - mecbur değiller!
Tüpler çıkarılmaz, 50 dakika veya daha fazla beklenir
Uygulamadaki başvurular zamanında işlenmez!
Bu biraz saçma, sigorta şirketi değil. İşletmeye benim için 700 ruble sigorta ödedim, aradım, önceden özel anketlerin tavsiyesiyle bir görüş gönderdim, telin diğer ucundaki hamlo bana şöyle diyor: Bu sigorta şirketinden para çekmek! Affedersiniz, ne oldu?!? Kimin parası dolandırılıyor?!? Orada tesadüfen hiçbir şeyi karıştırmadınız mı?!? İşletme benim için bu parayı çoktan ödedi, paramı incelemek istiyorum.... Tabii ki, aynı parayı çalışanlar arasında prim şeklinde bölmek daha mı kolay?!? Bu nedenle reddetme.
Bu şirketi baypas edin.
Olumsuz bir incelemeyle bitmeyecek. Mümkün olan her durumda şikayetler sizi bekliyor.