Yeni gecemde televizyonda (paketi açık-100 kullanıyorum) resim tam olarak 23.00'da dondu. Ve bir daha ortaya çıkmadı. Teknik nedenlerden dolayı 123 teknik destek servisine de ulaşmak imkansızdı. Yılbaşı gecesi mahvoldu. Televizyon ancak şimdi 1 Ocak 2025 saat 11: 00'de ortaya çıktı. Daha fazla işbirliği konularını gözden geçireceğim. Zala televizyonunu seçenlere tavsiye etmiyorum. Hizmetin kalitesi iğrenç. Geri bildirim yok.
200 mb / s tarife satıyorlar, ancak üzerinde 5 mb / s bile sağlayamıyorlar. Rüzgar için para. Bağlantıdaki sürekli farklılıklar. Ortalama olarak 0,5-3 mb / s maalesef alternatif yok. Yardım hattını aradığınızda en iyi sonuç, hızı bir saat artırmanızdır. Sonra yine internet yok. Dünyada bu hizmetlerin kalitesini tanımlayabilecek böyle kelimeler yoktur)
Mükemmel bir internet sağlayıcısı, sunulan hizmetlerin kalitesinden memnunum. Çok uygun bir seçenek - taksitli mallar, aralarından seçim yapabileceğiniz çok şey var, her zevke uygun mallar
İğrenç internet. Hizmetin maliyeti her ay artırılıyor ve internetin kalitesi her seferinde daha da kötüleşiyor. Kullanmak imkansız. Sevk görevlileri çağrılara ve şikayetlere hiçbir şekilde yanıt vermiyor. Birkaç yıl kullandık, çok yorulduk. İnternetin uzun süredir yurtdışında olan biri için resmileştirilmesi nedeniyle bağlantıyı kesemediler. Tavsiye etmiyorum
Güzel bir yer . Çok yardımsever personel.
Bekleme alanındaki lobide ücretsiz WiFi olmaması şaşırtıcı. Ve sıra genellikle çok uzundur. İnsanlara WiFi verin!!!!
Modemi 15: 00-17: 00 saatleri arasında kurmak için usta gelmeliydi, akşam saat beşte ustanın bugün tam olarak nerede olacağını söylediklerini sormak için aradılar. Saat 20: 20'de ustabaşı hakkında sormak için geri arıyoruz, başvurunuzun bizde belirtilmediğini söylediler. O zaman soru, önceki operatörün bugün kesinlikle olacağını nasıl cevaplayabildiği, diğeri ise başvurunun işaretlenmediğini söyledi. Tabii ki, Beltelekim'in bu incelemeyi umursamaması, bu işte tekelciler, size ne yiyeceğinizi ya da aç oturacağınızı söyleyecekleri hizmetlerin ve hizmetin kalitesizliği. Para zaten cebe aktığında bir şeyleri iyileştirmenin anlamı var. Not: Ertesi gün geldi, bizi aradılar ve smart 500 tarife planında modem bulunmadıklarını söylediler. Soru, yeni bir tarife planının nasıl yapılabileceği ve bunun için ekipman satın almayacağıydı.
Çok iyi çalışıyorlar, neredeyse hiç kuyruk yok, mesai saatleri dışında bir uzmanla çok hızlı bir şekilde iletişime geçebilirsiniz.
Çok fazla hizmet ve mal var.
Taksitlerin sağlanması.
Oraya gitmek uygun, iyi, kibar uzmanlar çalışıyor. Tarifelere ve mallara göre açıklayacaklar, yardım edecekler ve anlatacaklar. Hizmetleri bağlayabilir ve malları taksitle dönüştürebilirsiniz. Mallar harika bir seçimdir.
Tüm dünyada, Afrika'da bile mümkün olan en kötü internet servis sağlayıcısı interneti daha iyi yüklüyor ve böyle bir ücret yok ve maliyeti daha ucuz! Yıllarca test edildi, internet bir Beltelecom'du, farklı dairelerde ve işyerlerinde, her yerde, her zaman internetle ilgili sorunlar vardı. Tavsiye etmiyorum .
Eskisi başarısız olduğu için modemi değiştirdiler. Yani yenisini koymak (ya da en azından temiz olanı) için hayır, ama kullanılmış olanları ve hatta kurumuş HAMAMBÖCEKLERİNİ taşıdılar!!!! Bunu insanların aklında hiç giymiyor musunuz???????? Bunu sadece usta gittiğinde hemen fark etmedim. Temiz temizliğim alındı, ama bana kaydırdılar, kimin elinde olduğunu anlamıyorsun. Korku basit, henüz hiçbir yerde böyle bir şeyle karşılaşmadım!!! Dikkatli olun, eğer bir şeyi değiştirirseniz, getirdiklerine hemen bakın.
Kuyruklar, hizmetin sağlanması için uzun süre beklemek. Prensipte ihtiyaç duymadığınız, ancak şiddetle teklif ettiğiniz hizmetlerin sürekli dayatılması. Avantajlardan kalifiye personel.
Orijinalini göster · Русский
3
О
Олег Брест
4. seviye şehir uzmanı
1 Ocak
Beltelekom'a ZALA ile birlikte teşekkür ederim. Üst üste ikinci Yılbaşı gecesi için televizyonsuz kalıyoruz. Uygulama yüklenmiyor ve 1000. seferden itibaren giriş yapmayı başarırsanız, her şey tam olarak hiçbir şey göstermeyecek!!!!!
İki yıldız sadece sıralarını rahatça bekledikleri için.... çok uzun zaman oldu.... Sözleşmeyi feshederken önce 40 dakika, operatörün 25 dakika sonra sırada oturdum....
Ayrı ayrı, işinin ustası bir adam olan çömlekçi Lyudmila Valerievna'nın işini vurgulamak isterim, durumumda ustaca yardım ettim, interneti bir günden daha hızlı bağladılar, bu çalışanlardan daha fazlası olurdu!
Eksilerden uzun kuyrukları vurgulayacağım, bu konuda bir şeyler yapmalıyım.
21.04.2022'de akşam, ısrarlı bir kapı ziliyle açıyorum, kadın ve erkek, rozetleri veya belgeleri olmadan kendilerini bu kuruluşun çalışanları olarak tanıtıyorlar ve çok müdahaleci, hatta küstah ve kaba bir şekilde, bir apartmanın kapısına kamera yerleştirme hizmetlerini tanımalarını istiyorlar, aynı zamanda buruşuk kağıtları ellerine sokmaya çalışıyorlar.Fiyatlar çılgınca yükseldiğinde ve maaşlar durduğunda nüfustan fon pompalamak için zaman ayırdık.
Kendi param için, benim için ek gözetim kurmak istiyorlar, coğrafi konumu olan çok az telefonları var! Böylesine korkunç kağıt parçalarını ellerine almak bile iğrençtir, onlarla tanınacak bir şey değildir.İnsanlara, bu "işçiler" maskesiz konuşmaya geldiler ve sanki insanlar örgütlenmeye geliyormuş gibi böylesine kaba bir küstahlıkla geldiler, iletişim kültürü yok, pazardaki bir kadının seviyesi! Ve en ilginç olanı, insanların ürünlerinin dayatılmasına katılıyorum ya da katılmıyorum, imza atmaları gerektiğidir.Ve listelerde, apartman tarzında, sahiplerin tüm verileri.
Verilerimle kimin şehirde dolaştığını anlamamasını istemiyorum.Özel hayata müdahale nerede değil?? Ana Yasa (Anayasa)ülkede hiç çalışmıyor mu?!
Artıları: kesinlikle yok
Eksileri: Bu, tüm Belarus'taki, hatta belki de dünyadaki en kötü hizmettir. 2021'in başından itibaren akşamları her gün internet daha da kötüydü. Doğal olarak, bu sadece benim için değil, beltelecom'a bağlanan tüm insanlar için. Bugün 20.02.2022 tarihinden itibaren HER akşam internette kötü olan şey, gündüzleri bile HER gün 7/24 internette korkunç hale geldi. İşçilere gelince? Peki onları ilgilendiren nedir? Ama aslında hiçbir şey, destek için aradıktan sonra her şeyin ne olduğu ortaya çıkıyor? Doğru, herkes bunu hiç umursamıyor. Sadece Zala'yı bağlayarak hızı artırmayı teklif ediyorlar. Hayır, teşekkür ederim, hayatımda bu kadar korkunç hizmetlere ve internete asla ihtiyaç duyulmayacak. Eminim ki diğer sitelerdeki incelemelere rağmen bile (çünkü orijinal Beltelecom veya byfly sitesinde inceleme sekmesi yoktur, çünkü süpürgeliğin altına düşeceğiniz açıktır, o zaman bu sitelerde ortalama inceleme en fazla 1,7 yıldız olarak birikir). İnternetle ilgili bu sorun şimdiden en az bir yıldır gözlemleniyor. Tabii ki, herkes davulda, bu konuda hiçbir şey yapmayacaklar. Benim değerlendirmem şu: Bu şimdiye kadarki en kötü hizmet.
Çok teşekkür ederim! Her şeyi çok hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Ustalar sadece kabloları kaliteli bir şekilde döşemediler, süpürgeliklere saklamakla kalmadılar, aynı zamanda hemen bağlantı ve konfigürasyon yaptılar. Aferin beyler! Her şey harika çalışıyor!
İnternet servis sağlayıcısından daha kötü görmedim. Her şey o kadar kötü ki sakince oturmak imkansız, internet hızı korkunç, bağlantıyla ilgili sürekli bazı sorunlar var. Kimseye tavsiye etmiyorum, normal bir sağlayıcı aramak bundan daha iyidir...
Ziyaretçilerin yetkin dağılımı. Hızlı ve kullanışlı. Her şeyi hizmetlerden anlattılar, derhal bağladılar. Bu arada, altı ay boyunca internet ve TV ile ilgili sorunlar yaşamadım.
Merhaba. Merhaba. Telefonu ve wifi'yi bağlamak için ustayı aradım. Saat 9:00-13:00 arasında bir süre için anlaştık. Hala oturmayı bekliyorum. Cevap yok, selam yok. Bunun için şehrin diğer ucundan küçük bir çocukla geldim.
Organizasyon büyük, ancak SIFIR işe yarıyor. ÇALIŞANLARI VE MÜŞTERİLERE KARŞI TUTUMLARI DEĞİŞTİRİN
Önümde 1(!) olması şartıyla çok, çok çok uzun bir kuyruk var.) insan. Sözleşmeyi feshetmeye ve zala'nın ekipmanını iade etmeye geldim. Her ihtimale karşı, ne getirmem gerektiğini açıklığa kavuşturmak için teknik personeli aradım. Listedeki her şeyi aldım. Sonuç olarak, bir tür kablonun yeterli olmadığı ortaya çıktı ve şimdi bunun için para ödemem ya da onu almak için tekrar eve gitmem gerekiyor. Ve tekrar ediyorum, çok uzun bir hizmet. Temel bir soruyla neredeyse bir saat burada oturuyorum. Salyangoz gibi çalışırlar
Salonu ve interneti bağlamak için üç kez başvuru yaptılar, başvuru üç kez basitçe kapatıldı. Çağrı Merkezine, böyle bir şey yapmadıklarını ve hiç yapmadıklarını söyledikleri bir iddiayla başvurdular. Bu üç gün içinde operatörlerle yapılan tüm konuşmaların kaydedildiğini cevabıma operatör umursamadıklarını söyledi. İşte müşteriye saygı düzeyi!
Bu, dünyanın her yerinde ve tüm Evrende bile en kötü sağlayıcıdır. Bir şeye söz veriyorlar, ama gerçekte ortaya çıkan ikinci ve üçüncü bile değil, ne olduğunu anla. Başvurmanızı tavsiye etmiyorum. A1'den ayrıldım, sözlere yenik düştüm ve pişmanım
Korkunç teknik destek, müşterilerine saygısızlık etmek ve tüm etik ve iş ilişkileri normlarının ihlali. Sorunu çözmek istedim, resmi numarayı aradım - 123, ilk durumda, bir uzmanla diyaloğa başladığımda, sorunumun özünü açıklamaya çalışırken, o (uzman) telefonu kabaca ve mantıksız bir şekilde sıfırladı! Ancak ironi şu ki, "sohbetimiz" başlamadan önce diyaloğun kaydedildiği konusunda bana bilgi verildi. İkinci kez aradım, burada konuşma biraz daha uzun sürdü, ancak burada da sorumsuz ve beceriksiz bir uzman sorunu çözmemeyi tercih etti, ancak aramayı tekrar sıfırladı. Bu nasıl anlaşılır ki? Bu, devlet sağlayıcısının resmi teknik desteği mi? Kategorik olarak kimseye tavsiye etmiyorum veya tavsiye etmiyorum, mümkünse müşterilerine küstahça tükürmeyen diğer sağlayıcıları ve vatandaşların haklarını seçiyorum.
Her zaman bir sıra vardır. Hizmetlerin maliyeti, tarife planının kayıt yöntemine bağlı olarak farklılık gösterir - bu nedenle sıra. Promosyonları kendiniz izlemek gerekir, yeni müşteriler için ilginç promosyonlar vardır. Ancak internet hızının kalitesi ve dairenin etrafındaki erişimi arzulanan çok şey bırakıyor, fibere geçişle ilgili sorunlar ortaya çıktı.
İletişim kalitesi daha iyi olmak istiyor, merkezin yorgun, yarı uyuyan çalışanlarıyla sonsuz kuyruklar.
Görünüşe göre işçiler arasındaki bağlantı nedir (((
Daha önce telefonla bilgileri belirledikten sonra telefon numarasını kapatmaya geldim.Doğal olarak, geldikten sonra bana telefondaki bilgilerin bana yanlış söylendiğini söylediler.Bu nasıl oluyor da?!Sıra hakkında, genel olarak sessizim, önümde 15 kişi vardı, sadece üç pencere çalışıyordu, diğer herkesin teknik molası var!Saat 15.18 idi.Kanunsuzluk.