Merhaba. Merhaba.
Sipariş numarası #1376730397
Almatı- Bişkek
İsteğim üzerine siparişin iptali oldu, 6 gün içinde parsel gönderen şehirden ayrılmadı, alıcı siparişi reddetti.
Şimdi paketi geri alamıyorum, SDEK personeli bulamıyor. Yöneticilerin tavsiyesi üzerine 3 depodaydım, ancak orada parsel yoktu. Bunlar Zhualy 39, Rustaveli 3 ve Azak 19'dur.
Daha fazla bilgi edinin:
Sevkiyat, 11/10/2022 tarihinde, 82 Auezov caddesi'ndeki Almatı adresindeki SDEK ofisinden oluşturuldu.
Planlanan teslimat 11/16/2022 tarihindeydi.
Bugün başvurunun durumunu kişisel hesabımdan kontrol ediyorum, teslimat 11/16/2022'de belirtiliyor. Hemen siteyi kontrol ediyorum, orada başka bilgiler var - 25.11.2022.
Durumu için sohbet botuna bir soru soruyorum, paketin hala Almatı'ya gönderilmediği ortaya çıktı. Müşteri paketi reddetti, sevkıyattan bu yana 6 gün geçti ve ayrıca daha fazla zamana ihtiyaç var.
Lütfen siparişi iptal edin, yöneticiyi beklemelerini söylediler. Yönetici arıyor, paketlerin 6 gün içinde gönderilmeyeceğinin farkında değil. Bu paketin ne olduğundan tam olarak emin değil. Sonra Almatı'da gerçekten neyin var olduğunu öğrendim. Bu bakımdan siparişin iptal edilmesini rica ediyorum, Bişkek'te müşteri beklemeyi reddetti. Yönetici her durumda ödeme yapacağınızı söylüyor, soru ne için?
Tazminatı soruyorum, promosyon kodunu veriyor. Yine Kazakistan topraklarında faaliyet göstermeyen ve bu konuda uyarılmayan.
Ardından, siparişi nasıl geri alabileceğimi netleştirmenizi rica ediyorum.
Depoda konuşuyor. Bugün üç kez depoya gittim, hiçbirinde bulamadım.
Paketin yerini anlamanıza yardımcı olmanızı rica ediyorum.
Telefonlar kapalı, ulaşılamıyor.
Paketi bir haftadır teslim edemiyorlar.
Sayım merkezi hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, sadece süreci hiçbir şekilde hızlandırmayan "başvurular" bırakıyorlar.
Bu şubeye kendi iç hatlarıyla bile ulaşamıyorlar.
»Gelip kendiniz alabilirsiniz" desteği arayarak her seferinde duyduğum tek şey bu
Aksi takdirde ekspres teslimatın ödenmesi ve 4 gün yerine paketin 4 hafta sürmesi kimsenin umurunda değil