Son teslim tarihlerinden sorumlu değiller!!! Üretim için 3 hafta vaat ettiler, ancak şimdiden 6'yı bekliyoruz ve yöneticiler daha ne kadar bekleyemezler!!! Hangi kalitenin geleceğini görelim, o zaman incelemeyi düzenlemeyi umuyorum. Şimdiye kadar, izlenimler böyle bir «hizmetten» korkunç
Not: Sahibinin cevabından sonra, desteğinin ne cevap vereceğini kontrol etmeye karar verdim. Sitede siparişin durumunu kontrol etmek için bir formları var. Bazı nedenlerden dolayı, "Mağazada" sipariş verildi veya "çevrimiçi" seçeneğini işaretlemeniz gerekir. Genel olarak mağazada kayıt yaptırdılar, ancak girilen karakterlerin modeline göre bile sipariş numarasını girmeme izin vermeyeceği anlaşıldı (siparişten 4. harf karakterini girmeme izin vermedim). Sanırım Tamam, karga "çevrimiçi siparişe" geçelim. Burada sipariş numarasını girmemi sağlıyor, zaman harcıyorum, Ara'yı tıklıyorum ve... hiçbir şey olmuyor))) form kırıldı ve bunun farkında değiller mi? Tamam, mobilyaların ne zaman geleceğini öğrenmeliyiz. Sahibi VK ve Araba hakkında bir şeyler yazdı - sitede buna bağlantı yok. Neyse ki bir sohbet formu var. Oraya bir soru yazıyorum. ve mucizevi bir şekilde cevap 31.01 tarihidir ve salondaki yöneticilerin sözleri görünüşe göre bir "pazarlama" hareketidir. Bu arada, çocuklar formun onlar için çalışmadığı gerçeğini bilmiyorlar - dolaşıma ilk yazdığım şey bu olsa da, onun aracılığıyla kontrol etmemi tavsiye ettiler.
Her nasılsa öyle... Şimdi 31'i bekliyoruz. Görünüşe göre incelemeyi daha da tamamlayacağım
İyi günler
Bu mağazanın hizmet kalitesi hakkında bir inceleme bırakmak istiyorum.
Çocuğa bir yatak, şilte satın aldılar ve bir dolap ve şilte pedi dahil edildi
Satın alma işlemini 17 Kasım 2024'te Volgograd, Suluboya Alışveriş Merkezi'nde gerçekleştirdik
1. Çalışan, evde kendi başımıza yapabileceğimiz bir ınteonet mağazası aracılığıyla sipariş verdi
2. Mağazada nakliye maliyeti hakkında cevap veremediler, size depoda her şeyin söyleneceğini söylediler
3. Birkaç gün sonra depodan bizi aradılar, yan ve dolap hariç her şeyi alabileceğimizi söylediler. 7 Aralık'a ne erteleyebileceğimizi sorduk. Bize yapabileceğimizi söylediler. VE KİMSE SİPARİŞİN SAKLANMADIĞINI SÖYLEMEDİ VE YATAĞIMIZI BAŞKALARINA VERDİLER! Eğer bunu bilseydik, elbette hiçbir şeye dayanamadık.
4. Gorrda'mızdaki depo sadece Salı ve Cumartesi günleri 10'dan 13'e kadar çalışıyor.. Siparişinizi alabiliriz!
5. Dün taraf hesabından bizi aradılar, Cumartesi günü saat 25.01'de teslim almamızı istedik, çünkü Salı günü saat 21.01'den itibaren çalışma saatinde 10.00'dan 13.00'e kadar alamayız! Tarafımızı kimseye vermeyeceklerinden emin olduk. 10 dakika sonra şirketi aradıktan sonra, tarafların başka bir sipariş için ayrıldığı söylendi!
6. Böyle bir tavırdan sonra zaten yataktan vazgeçip başka bir mağazadan satın almak istedik. Ama burada bile sürprizler olmadan böyle olmadı! Bir yatak pedi ve bir bot için hepimizden sadece 9 bin dolar iade edilebiliyor ve yatak bize bir bonus oluyor. Size 41.000 ruble ödediğimizi hatırlatmama izin verin
7. Sözleşmeye göre, 23.01.2025 tarihinde yatağa ve diğer her şeye zaten sahip olmalıyız, bundan çok şüpheliyim, çünkü yatak fabrikadan henüz gelmediği için her şey haftalarca Saratov'daki depoda yatıyor. Ve 23.01.2025 tarihinde yatağımız yoksa ne olacağı sorusuna hiçbir çalışan bize cevap vermedi!!!
Bu şirkette tam bir hayal kırıklığı, müşteri odaklılık Oh! Bu, bu mağazadan ilk ve son satın alma işlemiydi!
Tatyana'nın incelemesini destekliyorum.
Son teslim tarihlerinden sorumlu değiller!!!
Yöneticiden bilgi istemesi gerekiyor.
En fazla 3 hafta söz verdim. Şimdi 5 hafta oldu. Anlaşmada daha uzun bir süre öngörüldüğünü anlıyorum, ama neden boş vaatlerde bulunmak ve insanları cesaretlendirmek için.