Burada hizmetin ne olduğunu bilmiyorum. Monitörü sipariş ettiler ve ödediler. Sonra konsoloslukların peşine çekle gittiler, herkes çok meşgul. Yine de bu 1000 ruble için değil, 20 ruble için bir satın alma. İsteksizce 10 dakika sonra bizden bir çek aldılar. Kontrol edilecek yer 2. katta, sadece bir masa ve kimlik işareti yok. Oturacak yer yok, satılık oyun koltuklarına oturduk.
Paketini açtılar, piksel kontrolünün ücretli olduğu ortaya çıktı! 499 ruble Sevgili yöneticiler, satın alma miktarına bağlı olarak en azından derecelendirmeyi girdiniz. Bu bilgilerin hiçbir yerde belirtilmediğinden bahsetmiyorum. Tamam, bize her şey çok hoşnutsuz bir yüzle gösterildi. Görünüşe göre bir erkek ne olduğunu hiç bilmiyor, lütfen, teşekkür ederim, duygusal zeka- hiç duymadım. Peki, işini sevmiyorsun, git, insanlarla iletişim kurabilmen ve en azından onları biraz anlayabilmen gerekiyor. Tam bir hayal kırıklığı. 5 yıldızlı bir otelde olmadığımızı çok iyi anlasam da, burası sadece bir dükkan, ancak robotlar insanların yerini alana kadar çalışanlara en temel iletişim kurallarını öğretin. Alıcı kimsenin peşinden koşmamalı ve çalışandan olumsuz şeyler yakalamamalıdır.
Adam bir çeşit kuyruğu vardı, karanlıktı.
Küçük, hoş bir dükkan! Mükemmel danışmanlar - size söyleyecekler, söyleyeceğim, tüm soruları cevaplayacaklar! Kasiyer kızı sadece zeki bir kız!
Kötü bir mal yelpazesi değil!
Müşterileri umursamayan bir yönetici. Birkaç tüzel kişiden mal sipariş ettiler, bugün tüzel kişilere iç nakliye kurallarına atıfta bulunarak bireysel girişimcilere mal vermediler. Bundan önce, hiçbir satıcı, birkaç yıl boyunca tek bir DNS mağazası buna ihtiyaç duymamıştı. Pekala, rekabet artık yüksek ve DNS şirketi müşterilerine tutunmuyorsa, birçok alternatif var. Tebrikler, yöneticinizin aşılamaması ve uzlaşmaya varmadaki isteksizliği nedeniyle, çok büyük olmasa da oldukça sadık ve sürekli bir yasal müşteriyi kaybettiniz. Bu şekilde devam edin ve başarı sizi bekliyor.