İğrenç hizmet! Televizyonu uzaktan kumanda ve kablo ile tam konfigürasyonda tamir için kiraladım. Birkaç gün sonra usta aradı ve sorunun işlemcide olduğunu söyledi. Onu teşhis ettik ve tüm ücreti değiştirmemiz gerekiyor. onarımlar 400 ruble + 'a mal olacak/-
Ücreti aramaya izin verdim ve onarımın kesinlikle 400 rubleye mal olacağını belirttim mi? Bana ne cevap verdiler. EVET, eğer bulamazlarsa teşhis için ödeme yapmanıza gerek kalmayacak. Bir hafta sonra bir ara usta aradı ve kartın bulunduğunu söyledi, ancak arızalı durumda. Daha fazla aramalı ve hemen Aliexpress'ten bir seçenek sunmalıyız. Ama fiyatı 680 ruble!!! Bu seçenek bana uymadı ve televizyonu almaya geldim. Televizyonu çıkardıklarında, kasadaki kadın hemen teşhis için 35 ruble talep etmeye başladı ve kontrol etmeyi teklif etti. Onu ağa bağladım ve bana uzaktan kumandayı verdim, kontrol et diyorlar. Uzaktan kumandadan açamadım. Tv'deki düğmeyi buldum ve açtım. Her şey yolunda görünüyor. Uzaktan kumandadan da kapatamadım. ANLAŞILDIĞI ÜZERE, İNEKLERİ UZAKTAN KUMANDADAN ÇIKARDILAR!!! Kasadaki kadın akıllı bir surat çektikten sonra söyledi. Bize pilsiz verdiniz. Öfkemden sonra. Kutusundan yeni pilleri çıkardı. Sonra keşfettim. Kablo olmadığını! Ne dedi o? Kabul eylemine bakın! Sadece televizyon ve uzaktan kumanda var. Evde bakacağımı söylediğim şeye. Evde ve arabada hiçbir şey bulamadım. Onlara tekrar geldim. Kadın geri çekilmeye başladı. Buna ihtiyacımız yok. Bizde yok. İstediğiniz yeri arayın. Bende ona sahip değilseniz dedim. Hadi video kaydını görelim! 30-40 dakika emekli oldu, dışarı çıktı ve sessizce kabloyu utançtan çıkarmaya başladı. Hangi kararı verdiniz sorusuna. Cevap beni öldürdü - KENDİMİNKİNİ vermek zorunda kalacağım ve özür dilemedim bile! Hikaye burada bitmedi! Televizyonu başka bir servise getirdikten sonra hikayemi anlattım ve çocuklardan kontrol etmelerini istedim. Televizyona ne yaptılar. Birkaç saat sonra aradılar ve televizyonla hiçbir şey yapmadıklarını söylediler. TÜM CIVATALARDA VE KABLOLARDA FABRİKA MÜHÜRLERİ VAR!!! Günün sonunda televizyonu iyi durumda aldım!!!
İğrenç hizmet!!!!Teşhis konulduktan sonra televizyonu getirdiler, ürün yazılımının uçtuğunu söylediler, bir ay boyunca çektiler, sonunda tüm ücreti mahvettiler ve vicdan azabı çekmeden berbat TV'yi iğrenç bir durumda iade ettiler!!! Televizyonu tamir etmenin imkansız olduğunu söylediler, bir günde tamir ettikleri başka bir servise başvurdular!Ve telefonun arkasındaki sevk memuru her konuda yalan söylüyor, televizyonun onarımda olduğunu söylüyor ama aslında hiçbir şey yapmıyorlar!!!!
Dizüstü bilgisayar anakartının onarımıyla uğraştım, Mateiinskaya ücretinin yeterli bir fiyata karmaşık onarımlarını yaptım, ayrıca soğutma sisteminin pratikliği ücretsiz bir bonusla yapıldı. Kaliteli iş yaptığınız için teşekkür ederim çocuklar. Güvenle dönebilirsiniz.
Başka bir serviste "anakart yandı" dediler, gönül rahatlığı için BURAYA döndüm, başka bir yerdeki teşhis sonuçlarından bahsettim. Bana "size doğruyu söylemeleri pek olası değil, bize getirin, büyük olasılıkla tamir edeceğiz" dediler, Üç gün sonra geri aradılar ve ekipmanı teslim ederken anakartın yandığına dair sözlerimi doğruladılar ve... Teşhis için 35 ruble ödemelerini istediler. Sözlerinizi 35 ruble karşılığında onaylamak karlı bir konudur. Ve çok kibarlar)))
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Павлюк К.
4. seviye şehir uzmanı
29 Şubat 2024
Şubat 2024'ün sonunda burada Decembrists 5 için dizüstü bilgisayarı tamir ettiriyordum. Neden burada? - Sitedeki vaatlerine gagaladım: Ücretsiz teşhis; 2 yıla kadar garanti; Fiyatlar ısırmaz; Orijinal yedek parçalar. Gün içinde yapmaya söz verdiler. Sonuç olarak ne ortaya çıktı? Onarımları yeterince hızlı yaptılar - sabah 9'da teslim oldum, akşam saat 19'da aldım. Ama beni endişelendirdiler, çünkü Cuma günüydü ve Cumartesi günü bir dizüstü bilgisayara ihtiyacım vardı. Öğleden sonra aramalarıma cevap verilmedi (?). Aradıklarında nakit ödemelerini söylediler (?). Ayrıca, sonuç olarak yapılan işin maliyetinin 4,5 kat daha yüksek olmasına şaşırdım (!!!), web sitelerindeki fiyat listesinden daha fazladır. Örneğin, bireysel işlemler için: sabit sürücüyü 62 ruble yerine değiştirmek Bana 320 rubleye mal oldu, işletim sistemini 35 ruble yerine kurmak - 100, 17 ruble yerine bakım (tozdan temizleme) - 100 ruble! Ben emekliyim ve fazladan param yok, ancak bu merkezde insanların, özellikle de eski neslin çok fazla teknik okuryazarlığından utanmadan yararlanıyorlar... Bu utanç verici ve iğrençtir!
Bildiğim en iyi servis merkezi. Her şeyi her zaman açıklayacak, size en iyi nasıl yapılacağını söyleyecekler. Her şeyi mükemmel bir şekilde tamir ediyorlar. Soru yok. Birkaç yıldır dönüyorum. Şahsen sadece bu merkezi tavsiye ederim
Orijinalini göster
1
1
İ
İsimsiz yorum
15 Eylül 2022
En kötü onarım merkezi. İnsanların 3 hafta sürdüğü 8 kabloyu lehimlemek için banal bir sorunla karşılaştım, onları 3 kez ziyaret ettim, ardından 2 kez daha aradım. Sonuç olarak, siparişi herhangi bir biçimde almak amacıyla üç hafta sonra geldim ve yönetici bana bir süre beklememi söylüyor iddiaya göre tahtadan bir çeşit macunu çıkarmam gerekiyor ama aslında 40 dakika boyunca bu sekiz kabloyu lehimliyorlardı ve bunun için kozmik maliyeti aldılar
Bu şirketten iki kat duygu var.
Örneğin, ücretsiz teşhis. ANCAK kimse onarımın reddedilmesi durumunda 15 ruble teşhis olduğunu söylemiyor.
Ücretsiz kargo. ANCAK sadece bu bir TV değilse, çünkü TV'nin teslimi bir yönde 2 r'ye mal oluyor. Küçük bir şey, ama hoş değil. Peki, onarımın reddedilmesi durumunda, geri teslimat için sizden 20 ruble. Veya teslim alma.
Ve tüm bunları ancak kurye sözleşmeye geldiğinde, her şeyin yazıldığı yerde öğreneceksiniz, çünkü sitede bununla ilgili bir kelime yok.
Eh, tabiri caizse "final" için en ilginç şeyi bıraktım. TV bir sorunla onarım için teslim edildi, ancak onunla geri döndüm (kendim onarımdan vazgeçtim) ve iki tane daha. Sonuç olarak - televizyonu çöp kutusuna getirmek için harcanan para ve zaman.