Sürücünün dikkati telefonla dağılıyor, yolu izlemiyor!
Arabada havasız, nefes alacak hiçbir şey yok, sunroof ve pencereler kapalı, klima yok
Kısacası, 999'da bilet sipariş etme kararı korkunçtu
Slutsk - Minsk yolu saat 21: 00'de ayrılıyor
Bugün sabah saat onda Slutsk'tan Minsk'e (ring durağından) bir minibüs sipariş ettim, sürücü 10: 20'ye kadar yerine gelmemi söyledi, ancak kendim sadece 10: 40'ta geldim. Salonun içine girdiğimde ona boş koltuk olmadığını söyledim, bu da bana kabaca yer olduğunu söyledi. Ona birkaç kez daha hala yer olmadığını söyledikten sonra, kapıyı bana açtı ve ben ileriye taşındım, aynı zamanda "uzun süre sokakta duracak mıyım" diye dinledim (bütün bunlar kapıyı açmaya yardım etmek yerine yönüme bağırıyordu, çünkü ilk seferinde başaramadım). Sonra sürücü 120-130 km hızla gidiyordu (bugün yol çok karla kaplı, sadece bazı yerlerde temizlenmiş ve serpilmiş), benim sözüme yavaşlamak için bana önden gitmeyi sevmezsem beni geri taşıyabileceğini söyledi., (zaten bir sonraki rotaya geç kaldı), hızını 90'a düşürdü, ancak Minsk'e doğru 110 sürdü.
İyi günler, profesyonel sürüşü ve konforu, yolculara karşı mükemmel tutumu için 26.07 saat 5.30'da Slutsk'tan Minsk'e giden minibüs şoförüne minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.7'de. 00 Mogilev'e bir minibüs sipariş edildi, vaktimiz olmayacağından korkuyorlardı. Sürücü zamanında geldi ve onu durağa bıraktı. Hızlı ve rahat bir şekilde ulaştık. Bir kez daha çok teşekkür ederim.
Harika bir şirket. Sürücüyü önceden uyarırsanız, her zaman birkaç dakika beklerler, telefonu açarsanız siparişiniz asla iptal edilmeyecektir. Sevk memuru aracılığıyla sizin için uygun olan bir yer ayırtabilir veya sürücüye sorabilirsiniz, her zaman bırakacaktır. Akşam geç saatlere kadar yer olmadığı durumlar vardı, kızlar bir şey serbest bırakıldığında geri arayıp teklif ettiler. Sadece güzelce isteyin, size güzelce cevap verecekler. Şu anda konfor açısından en iyi arabalara sahip şirketlerle tanışmadım. Her şey yolunda, hepimiz insanız, o yüzden birbirimize saygılı davranalım!!!
Prensip olarak, hizmetle ilgili soru yok, soru fiyatta
Neden bu kadar çabuk değerleniyor, iki yıl içinde 6 ruble'den 12 kat arttı, bu nasıl
Bir an dolar yükseldi ve fiyat yükseldi, ancak daha sonra düştü, ancak fiyatlar kaldı, hatta birkaç ay sonra yükseldi
Ve şimdi 12 rubleye kadar şişmanladılar
Belki bir şeyi anlamıyorum, ama üzgünüm bu küstahlık bir şekilde
Benim için bir seyahatte 30 ruble harcamak, bunun 24 rublesi minibüs oldukça pahalı
Operatörlere soru sorulmuyor, kibar kızlar, bir hamamdan geçen sürücüler, hatta bir zengin bile, bunu onlar için açmak artık işe yaramıyor, 12 km mesafedeki 100 r miktarında, + 31 sıcağında kandiyeli olmayan su öncesi arabalar için tamamen küstahlık
Minibüsün şoförü bir saat içinde gerektiği gibi yazmadı ve memurdan sonra yer olmadığı gerçeğinden önce koydu. Bu tür vakalar, sadece 999'un hatasıyla bir kereden fazla oldu. favori ayrılmak imkansızdı.
İlk kez gidiyorum. Yanlışlıkla sıfırladım ve hemen üç kez aradım - meşguldüm. 5 dakika sonra aldım - ben çoktan ayrıldım. BU NASIL?? Ve neden araba numarasıyla birlikte bir sms gelmedi? Onu 20 dakika bekledim - ama yanlış tarafta olduğu ortaya çıktı... Çok utanç verici.
İyi günler! Ne yazık ki, bu minibüsle ayrılmaya çalışırken üzücü bir deneyim yaşadım. Şokta olduğunu söylemek, hiçbir şey söylememek!! Şoför, fiziksel olarak yapamadığım metrodayken telefonu açmadığım için 3 koltuk için siparişimi iptal etmek için yalnızca kendi kendine hizmet eden hedeflerini takip ederek küstahlığa sahipti.Ve geri aradığında, çok pişman olmadan "siparişiniz iptal edildi" diye sundu. "Seçenekler nelerdir?soruyu nasıl çözeceğiz"operatöre sorarak telefonu ne için kapattığını soruyorum. Ve bu normal mi? Bana iki çocukla, eşyalarla dolu çantalarla ne yapmamı emrediyorsunuz,şehrin başka bir penceresinden geliyorsunuz, planlanan saatte kalkış yerinde duruyorsunuz,önümüzdeki 5 saat içinde hiçbir güzergahta boş koltuk olmadığında.Şikayetçi bir kitap talebime göre, sürücü size hiçbir şey vermeyeceğimi söyledi, beni Slutsk'ta kendiniz arayın...ve dovidos..Kusura bakmayın..size ne teklif edebiliriz...Müşteriler tarafından sadece sağdan sola saçılıyorlar, sadece gelir elde etmeye özen gösteriyorlar, tüy kuyruğunda müşterinin ihtiyaçlarını karşılamıyorlar...Bu tür şirketlerin modern zamanlarda var olması üzücü,.Hizmet yok!!! Robot operatörler tek bir sorunu çözmede yetersizdir, yanlış bilgi verirler.Ancak müşteri yönelimlerini kampanyaya kulak misafiri olmadılar.
Sadece korkunç bir servis, şoför ham, 1 dakika geç kaldığım için siparişimi iptal etti - bu sadece bir tür dehşet. Sürücüyü aradım, sadece 1 dakika geç kaldığımı söylüyorum, o da ne olduğunu söyledi. Bu hizmetlerle ilk kez iletişime geçtim, bir daha asla iletişime geçmeyeceğim! Bu yüksek sesle söylenen "FAVORİ 999" şirketine kimseye tavsiye etmiyorum
Dürüst olmak gerekirse, bu taksiyi kullanmamaya çalışıyorum. Bir gün 999 arabasına binmek yeterlidir ve toplu taşıma araçlarına binme arzusu ortadan kalkar. Kışın sürüyordum... Bacaklarım hareket edemeyecek kadar donmuştu, arabada arka aks o kadar çok vızıldıyordu ki, bir noktada kulağımı kaybediyormuşum gibi hissettim... ama en garip şey, sürücünün bizi Minsk'ten Slutsk'a olması gerektiği gibi otoyolda götürmemesi, ancak anlaşılmaz bir baypas seçmesiydi, korkunçtu!!!
Bu operatörü kullanmanızı önermiyorum. Sitede iyi arabalar listelenmiştir.Minsk-Slutsk rotasını sipariş ettim. +27 caddede, bir zamanlar yük olan eski bir minibüs geldi... Klima yok, havalandırma delikleri de yok, sürücü
Kendininkini açmıyor, kabinde 115 kişilik küçük bir kapak var. Kabinde kokuyor, sürücü gergin ve özensiz gidiyor.
Bu minibüsleri sipariş etmeyin!!!, kaba ve kaba olanlar . Sürücü geç kaldı, kaba davrandı, sonunda bir iplik gibi ıslandı, cevabı) ve ne olur. İşte bu kelime servisi yok!!!
6.10.21'de Sürücü, bilinmeyen bir nedenle 16.30'da Slutsk'tan kalkışı son durağa götürmedi. 70 yaş için çok fazla olan 500 metreden fazla ağır bir çanta çekmek zorunda kaldım. Maskeyi takmadım ama bu rotada her zamanki gibi bir şey var. 777'yi değiştirmek zorunda kalacağız!
Bazı sürücülerin gecikmeye karşı iğrenç tutumu.
Tüm beyaz dünyada, tüm işletmelerde, insanların her bakımdan, acil nedenlerden dolayı 5 dakikaya kadar geç kalmış olabilecek insanlara karşı bir anlayış vardır, ancak bazı nedenlerden dolayı sadece şoförleriniz kendilerini tanrı gibi hisseder ve hepsinin onlara borçlu olduğunu hisseder. İnsanların doğal olarak küstahlaştığı ve 10 dakikaya kadar oyalandığı durumlardan bahsetmiyorum, ancak siz onları sizden gerçekten yarım dakika veya bir dakika uzakta olanlardan daha istekli bekleseniz bile! Siz sürücüler, bu arada durağa varış saatinizi 15 dakikada belirlediğinizde ve 15-25 dakika sonra kendiniz geldiğinizde,bu normal mi? Bu size izin veriyor, çünkü trafikte duruyordunuz, siparişi onaylamamış, telefonu kapatmamış veya sizi ve gecikmenizi haklı çıkaracak başka bir şey olan bir pisliği bekliyordunuz. Öyleyse sormama izin verin: Beş dakikalık gecikmeden çok uzak olan en canınız her şeyi haklı çıkarıyor, ancak bizi bir veya iki dakika bekleyemezsiniz?!