Tırnaklar için:kadın pedikürü, kadın manikürü, erkek manikürü, erkek pedikürü, tırnak tasarımı, çocuk manikürü, kombi manikür, kombi pedikür, smart-pedikür
Oksana kendi alanında profesyoneldir. Nadiren yetkin bir tırnak servisi uzmanıyla karşılaşırsınız. Oksana podolog ve usta, bu çok önemli! Ofis her zaman mükemmel temiz durumda, tüm aletler dezenfekte ediliyor, hijyen kurallarına uyuluyor ve servis mükemmel. Hızlı ve verimli çalışır. Genel olarak herkese tavsiye ederim! Bütün aileyle yürüyoruz. Kızına batık tırnaklar sorununa yardım etti, doğru ayakkabıların seçimi hakkında birçok yararlı bilgi verdi.
Оксана профессионал своего дела, очень быстро делает маникюр/педикюр, при этом качественно, много цветов и красивый дизайн. У Оксаны в кабинете очень уютно, с ней интересно беседовать на любые темы. Супруг ходил на подологический педикюр, проблему убрали с первого раза! Всем советую!
Kaydım 21 Aralık saat 18: 45'teydi.Bu ustaya ilk kez kaydoldum. Tam zamanında geldim ama Wildberries'in bir çalışanı bana şöyle dedi: »Usta henüz başka bir müşteriyle çalışmayı bitirmedi." Görünüşe göre sekreterin işlevleri PVZ çalışanı tarafından yerine getirilecek.
Manikür hizmetlerinin sağlandığı ofise girmek için Wildberries'in pvz'sine gitmeniz gerekir.
Ofis PVZ ile aynı odada ve sadece Wildberries çalışanının arkasından geçebilirsiniz.
Ustanın kendisinden, benim zamanımda da geciktiğine dair önceden bir mesaj veya çağrı alınmadı, beni kabul etmeyecek.
Saat zaten 18:51 idi ve usta ofisinden çıkıp beni prosedüre davet etmeyecekti. Whats ap'ye yanıt vermeyen bir mesaj yazdım. Bir kişi 18:45'e kaydolduysa bu nedenle, 18: 45'te kabul edilmem benim için önemlidir! Muhtemelen bu çalışana göre başkasının zamanını takdir etmenize gerek yok mu?
Ustabaşı arıyorum, cevaben şunu duyuyorum: »Ah, henüz mevcut müşteriyle işim bitmedi." Hepsi bu! Ofisinden çıkıp benimle tanışıp özür dileme zahmetine bile girmedi.
Yeni müşteriye saygısızlıktan şok oldum ( yeni müşteri veya düzenli olursa olsun, sadece saygısızlık). Beklentilerim 25 dakikaydı. Saat 19: 08'de usta dışarı çıkıp beni prosedüre davet etmeye tenezzül etti. «Üzgünüm, bunun olacağını bilmiyordum» sözleriyle (kelimenin tam anlamıyla hatırlamıyorum). Zamanını hesaplayamayan bu usta nedir? Ve bir sonraki müşteriyi 25 dakika geç gelmenin gerekli olduğu konusunda uyarmak mı? Genel olarak, sanki bütün gün için programlarına önceden bakıyorlar.
Hizmetin sağlanması sırasında telefonda sohbet etti ve kişisel meseleleri çözdü. Görünüşe göre bu yüzden tüm parmaklarımı kestim. Periungual silindirin yerinde, tel kesicilerle cildimi kestim, böylece bugün hala bu yerler ağrıyor. Küçük parmağımı kana bulana kadar kestim ve hiçbir şeyi işlemedim bile. Bu gibi durumlarda, en azından peroksit veya diğer benzer yollarla tedavi edilirler.
Ne yazık ki fotoğrafta manikürden sonra bu yerdeki parmakların gül gibi olduğu ve sanki «ısırılmış» olduğu görülmüyor. İşlemden sonra her şey sabundan bile sıkıldı. Manikür yapmak için hizmet veren bir kişi, "ete" kesmenin gerekli olmadığını nasıl anlayamadı?
Kaplama normal görünüyor, çoraplarımdan hiçbir şey söyleyemem. Sadece bir tam gün geçti. Eğer dayanmak kötü olursa, kesinlikle yazacağım.
Ben ayrılıp "Hoşçakal" dediğimde. Usta, müşteriye veda etmek için başını bile kaldırmadı, telefonla tüketildi. Başını kaldırmadan bir şeye cevap vermiş gibi görünüyor.
Görünüşe göre, stüdyonun Yandex 4.2'deki derecelendirmesinin boşuna olmamakla birlikte, incelemeler sadece 11 olmasına rağmen sadece olumlu (çok garip)...
Bu ustaya ilk defa geldim ve bu nedenle kaliteli manikür ve hizmet hizmetleri arıyorum. Ama bu açıkça bir dahaki sefere döneceğim yer değil.
Hizmet ve saygı kelimesi bu yerde tanıdık değildir. Ben de uzun zamandır bir usta arıyordum/ arıyordum...Bölgemizde iyi hizmet ve kaliteli hizmet sunumu bulmak zor, zaten ikinci stüdyo ve geçmiş...