Beceriksizlik önce gelir, ödeme emrindeki ayrıntılara göre ödemeye geldim, kasiyer kuponunu aldım, salondaki bir çalışan beni kabul ediyor ve kasaya sadece 30 binden fazla girilebileceğini söylüyor, saçma! Tamam, tamam, banka çalışanı kişisel hesabımda komisyonsuz bir transfer yapmam için bana yardım etmeyi teklif etti, ama orada değildi, bir saat boyunca oturdum ve soru çözülmedi, sadece diğer çalışanlar da uygun değildi ve hiçbir şeye yardım edemediler, sıfır WIN ile nasıl transfer yapılacağını bilmiyorlardı ve çalışanın bana uygulamayı güncellemeyi teklif ettiği şey yardımcı olmadı ve bu yardımcı olmadı. Genel olarak bana bilmediklerini söylediler ve beni Tanrı ile birlikte gönderdiler. Ertesi gün Sberbank'a gittim ve aliluya'ya gittim - 5 dakika sorun çözüldü!!!! Gazprom bankası iğrenç bir şekilde zamanını ve sinirlerini kaybetti. Gazprom Bank korkunç bir hizmet. Ek olarak, sohbete herhangi bir konu hakkında yazmaya yediğinizde, robot sürekli olarak tüm operatörlerin meşgul olduğunu ve daha sonra yazdığını ve yardım hattını ararsanız aynı durumu 26 dakika beklediğini söyler. 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Sitede düzenlenmiş bir harita almaya geldim - internette saat 19: 00'a kadar çalışma saatleri hakkında bilgi.Saat 17: 55'te şubeye girdim, çalışan kapandıklarını, banka şubesine girerken yeni programa başvurulabileceğini söyledi - saat 18: 00'e kadar bir kağıda yeni bir çalışma programı asıldı.Taksiyle boşuna zaman ve para harcadım, çünkü o gün bir kart almak gerekiyordu
Грусть-печаль. Мне кажется я уже писала отзыв. В разгар рабочего дня, когда казалось бы банк должен работать на мах, ведь менеджерам зарплату за это платят, но нет?! В зале из 7 окон работало 2! Мы просидели в очереди, взяв предварительно талон 1час 35 минут!!! А перед нами было 2,5 человека (одна дама в процессе ожидания вообще ушла) . Уже и кофе попили, и покурить сходили сидевшие рядом ожидающие... В итоге на табло загорается номер после нашего (44 и 46) и мы с недоумением вопрошаем, "а мы"?! На что менеджер ответила:"что номера рассматриваются по приоритетам?! " Короче, я закрыла карту в этом банке и теперь 100% подумаю вновь возвращаться. Может %по вкладам тут и хорошие, но "улиточный сервис" портит всё впечатление.
И кстати пандусов там нет, не знаю как бы с коляской я туда поднималась. Про "кнопки вызова" Не рассказывайте