Genel olarak poliklinik hakkında. Her şeyden memnunum. Eve yakınlık. Tüm taleplere derhal cevap veriliyor. Fizyoterapiler atandı. Her şey yolunda, net ve uzun süre beklememeliydim. Teşekkür ederiz!
Yazmaları ne olursa olsun, klinik genel olarak iyidir, her şey tek bir yerde. Ziyaretten sonra olumsuz duygulara neden olmadım.
Doktorlara bir hafta önceden kaydolmanız gerekiyor, ancak acilen kimin ihtiyacı var sohbet merkezlerimiz var
Hassas olduğu için diş kliniği kayıt memuru Kaluga Svetlana Petrovna'ya gerçekten teşekkür etmek istiyorum
ve yaşlı bir kişiye sabırlı ve anlaşılır açıklamalar için dikkatli bir tutum. Çalışmanız için teşekkür ederim!
Harika Doktor Zakharchenko Alexander Alexandrovich'e büyük teşekkür sözleri! Bu kadar empatik tavrınız, anneme profesyonel ve kaliteli yardımınız için teşekkür edeyim. İlginiz, duyarlılığınız ve muazzam yeteneğiniz için teşekkür ederiz. Doktor olmak sizin gerçek mesleğinizdir! İçten şükran sözlerini kabul edin!
Küçük otoparklı büyük yerel poliklinik. Pandemi sırasında doğru karar, kırmızı bölgeyi zemin kata çıkarmaktı. Aksi takdirde olağanüstü bir şey yok. Çocuk koşuyor ve katlara kağıt kartlar dağıtıyor. Hasta kalabalığı ve uzman eksikliği. Zemin kattaki kan bağışı sadece Bayard Kalesi ile karşılaştırılabilir - yarım saat savunmanız yeterli değil, halk önünde bile savunmanız ve sıranızı alma hakkınız var. Son zamanlarda yapılan onarımlar bize hala büyük ve seçkin Sovyet dönemini hatırlatıyor. Sadece elektronik tariflerin ısrarlı bir şekilde tanıtılmasından memnuniyet duyarız. Bu yeterince uygun. Doktorların yardımına sinir ağlarının dahil edilmesi harika olurdu, böylece daha az yanlış teşhis ve bakım hızı daha yüksek olur. Kan bağışı ve kayıt ofisine elektronik bir kuyruk da birçok sorunun önlenmesine yardımcı olacaktı (bu yeniliğin de acı verici bir şekilde tanıtıldığı bir Rus şehrinde mükemmel bir örnek var, ancak daha sonra kalabalığı minimuma indirmeyi mümkün kıldı. Sınırlı devlet bütçesinin bu kurumu çalışır durumda tutmanıza izin vermesi onur ve övgüdür.
Ana dezavantajı, sitedeki kliniğin tüm doktorlarının programı olmamasıdır.
Belirli bir doktora gitmek için vaktinizi önceden planlamak zordur. Doktorların programlarını hiçbir yerde göremediğin için tek çıkış yolu aramak. Telefonu aradığınızda, sanki kayıt bürosundaki herkes ölmüş gibi telefonu sık sık açmazlar. İhtiyacım var
sürekli işe almak, işe almak ve uzun süre. Sitede sadece doktorlar için ve belirli günler ve saatler için bir kayıt bulunmaktadır, ancak doktor randevusunun başlangıç ve bitiş zamanı yoktur.
Klinikteki tüm doktorların programını siteye koyduğunuzdan ve güncellediğinizden emin olun.
Bugün 1.04.2024. Pazartesi. Vop'a göre, bazıları kayıtta oturuyor, diğerleri biletle aynı sırada! Sizi arıyorlarsa neden kayıt yoluyla kuyruğu işgal eden insanlar var? Vaktinden biraz önce gelin ve oturun bekleyin, sıraya girmeyin, sizi çağıracaklar. Aksi takdirde, kayıtta aynı sırada otururlar, sonra kuponlarla gelen insanlar onları takip ederler, kayıttan arayanları kabul ederler, sıradaki kişi daha ileri gideceğini düşünür, ancak artık nereye gitmeyeceğini düşünür, çünkü insanlar da kayıttan sonra gider ve kişi artık kimin için olacağını bilmiyor. Çünkü o kişi çoktan kabul edildi ve kim olduğunu söylemeden kimseye gitmedi. TERAPİSTE elektronik bir kuyruk yapın neden 4 gün öncesinden zaten bir kayıt yoksa elektronik bir kayıt yapın!!!!!Sabah 9'dan öğleden sonra 12'ye kadar ateşle yattım. Doktor, 04/04/2024 tarihine kadar, yani Perşembeye kadar hastalık izni verdi ve Perşembe günü randevu almak istedi, Pazartesi günü saat 12'de hiç kayıt yok. Ve Perşembe günü tekrar kuponla oturacağım ve arka arkaya herkesi geçeceğim ortaya çıkıyor.
Her şey geçmiş zamanların en kötü geleneklerinde.Kayıt bürosundaki çok kibar kızlar değil, sürekli kaybolan kartlar, iptal edilen randevu kuponları, telefonla uyarı vermeden, sizin için uygun bir zamanda bir uzmana kaydolmanın imkansızlığı (göz doktoruna kayıt internete hiç verilmedi, ancak kayıt bürosunda 7'den 8'e kadar bir hafta önceden aramanız gerekiyordu, aramanın mümkün olacağı ve bir kayıt olacağı gerçeği değil) Damardan kan testi için tedavi odasına giden sıra, kendi zamanından çok türbeye.Bir doktora danışmak eskidir - kartta böyle bir tanı kaydedilecektir (ve “sorgulanabilir“), o zaman tıbbi muayeneden geçmenin imkansız olduğu!!!Ama bir şekilde kristaldeki kliniğe gitmek zorunda kaldım ve daha da kötü olduğunu anladım)))
Korkunç tavır!! Yaralandı. Yakın gelecekte ultrasona girmeyeceğini bilerek hemen ücretli bir klinikte yaptım. Sonuçla randevu için doktora gelmek şok oldu. Kuyruktan bahsetmiyorum, tabii ki. Ofise gidip tüm sonuçları verdikten sonra, "doktor" bir iyilik yaparak acı veren noktalara bastı ve prensipte ultrasonun sonunda yazılan hasarım olduğunu söyledi. Hepsi bu kadar!!!! Başka bir söz söylemedi, yaklaşık 7 dakika oturdu ve dışarı çıkmamı mı yoksa yine de iyileşmedeki daha fazla eylemin bana söylenip söylenmeyeceğini anlamadı. Sessizce oturdu ve dizüstü bilgisayarındaki telgrafta biriyle mesajlaştı. Sonunda hemşire onu rehabilitasyon uzmanına gönderdi ve bacağındaki hasarın hareket etmesi zor olmasına rağmen hastalık iznini 2 güne kadar uzattı.
Not: Doktor ROMANOV, cerrah. Kab.54.
Düşmana tavsiye etmeyeceğim!!
çok çalışıyorlar, daha fazla tedavi göremiyorlar ve hastalananlara hastalık iznini kapatıyorlar, sürekli doktorlara kayıt yok ve sonra tedavi görmeyen hastanın bir süre sonra tekrar size geldiğine dair öfke var
Poliklinik fena değil, ancak çok az kalifiye ve deneyimli doktor var. Klinikte büyük onarımlar yapmak ve onu modern tıbbi ekipmanlarla donatmak iyi olur......Yüzyıl avluda.
Diş hekimliğinde bir karmaşa var. İnternet üzerinden ve kayıt ofisine başvurarak bir kayıt var. Ve kimse bunu takip etmiyor. internetten kaydoldum. geldi ve benim zamanım için bir kişi kaydedildi.. Ve bir şekilde yerleşmeye bile zahmet etmediler. Başka bir gün yeniden yazmaları için gönderildiler.
Çöp!!!Hamileliğe kayıt olmak için kiosktan bir klasör satın almanız gerekir! Taşınırken yanımda herhangi bir belge vermediler, üzerinde yazılacak hiçbir şey yok, konuşmalar o kadar kayıtsızlar ki kötü oluyor, hastalara karşı tutum sıfır, hamile kalmayı planlıyorsanız kadınlara danışmanızı tavsiye etmiyorum, doktorun taç cümlesini her şey kahve içebilirsiniz, banyolar hamilelik bir hastalık değildir.
Bu klinikte istikamette bulundum, yaralanma konusunda nöropatologlara danıştım. Mükemmel doktorlar, her şeyi kontrol ettiler, anlattılar. Tarifi verdiler, nasıl tedavi edileceğini anlattılar
Röntgen muayenehanesinin altında bir saat oturuyorum, kayıtlara göre alıyorlar, ancak cerrahtan akut ağrım ve sevkim var, genel olarak bakım korkusu var.... Röntgen odasında
İğrenç hizmet. Kayıt ofisinde hangi doktorun nerede ve ne zaman kabul ettiğini asla bilemezler. EKG ofisinin yakınında her zaman bir tımarhane vardır. İki sıra düşündük. İnsanlar kavga ediyor ve hangi normal kardiyogramdan bahsedebiliriz. Bilet sistemini postanede veya bankada olduğu gibi girin. Uzmanlarınız uygun bir ortam yaratamıyorsa.
affedersiniz, epikrizim neredeyse 2 haftadır kayıt defterinde yatıyordu, bunca gün onu 3 saniyede karta yapıştırmak çok mu zordu??? Bu 2 hafta bana geçmiş kliniğin onlara hiçbir şey aktarmadığını kanıtladılar, kelimeler yok, sadece duygular
Çok iyi diş bölmesi. Klinikte bu şekilde tedavi edilebileceklerini ve ücretsiz olarak tedavi edilebileceklerini düşünmemiştim. Doktor Bobkova'nın işi övgülerin ötesinde. Çok yetkin bir uzman. Keşke orada daha iyi ekipmanlar olsaydı... Ancak mevcut olanla bile doktor gerçekten harikalar yaratıyor. Ayrıca cerrah Zakharchenko sadece Tanrı'dır!!! Gerçekte, yerinde bir insan var. Dişlerinizi yırtmak bir zevktir))) Çalışmanız için teşekkür ederim!!!
Elma şarabı cerrahı Daria Alexandrovna'ya çok yetenekli yardım, hassas ve özenli tutum için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!!! Bu mesleğe göre bir doktor!!! Tanrı'dan bir doktor! Kliniklerde böyle doktorların olmasına sevindim!!! Teşekkür ederiz!!!
Orijinalini göster
7
5
Kurumun yanıtını göster
М
Максименко Сергей
7. seviye şehir uzmanı
26 Temmuz 2024
Bakım en düşük seviyede. Özenli değil, hastalık iznini kapatıyorlar. Sonra tekrar randevuya geldiğime şaşırıyorlar. Tedavi protokole göre gerçekleşir.
Ayrıca,Berbat!!!
Bir şey, Kusuru kabul ediyor...
Sadece sakat bırakabilirler!!!
Beceriksizler,Gomelskiler!!!
Ayrıca kendilerini kliniğe koyuyorlar
En üst düzeyde oldukları gibi...
Ugh,Canavarlar!!!
Yüksek sağlık yetkilileri kliniğin nasıl çalıştığını gerçekten görmüyor mu? Anarşi, düzen ve yardımseverlik yok. Ben hiç bitmeyen kuyruklardan bahsetmiyorum. Rahatsızlığınız varsa, birkaç gün sonra, hatta daha fazla doktora görünmeniz ve sonra zamanında dönmediğiniz için sizi azarlamanız normal mi? Ya da belki bu, ihmal edilen tıp alanımızda zaten normdur?
İğrenç klinik! Laura yok, terapiste sırada 3 saat boğaz ağrısıyla (ateşsiz) oturdu, sonunda geldi, bana burada sadece sağlıklı insanlara hizmet verildiğini söylediler ve kırmızı bölgeye doğrudan gideceğim. Doğal olarak, hiçbir yere gitmedim, ancak hastanenin bekleme odasına gitmek zorunda kaldım. Sonuç olarak- harcanan zaman ve sinirler! Bundan önce, gerçekten net bir şey açıklamayan cerrah Romanov'a dönmem gerekti, ama benim soruma göre: "Bunu neden aldım ve bu konuda ne yapmalıyım? " O cevap verdi -bu sorular bana değil, Rab Tanrı'ya! En azından yanından geç, dürüst olalım! Sadece kadın konsültasyonuna karşı herhangi bir şikayet yoktur
İyi günler. Yarım haftada bir doktorla randevu aldım. Ve kartımı 3-4 gün içinde herhangi bir korku bulamadılar. Kayıt ofisinde tutum korkunç. Sohbeti gerektiği gibi iletişim kurun ve sorumluluklar. Muhtemelen patronlar bu bilgiyi aktarmıyor. Ya da işçilere ulaşmıyor.
İnsanlara karşı tutum korkunç.
Doktor, yürüyüş olarak birinci grubun engelli bir erkeğine çağrıya gelir.
Onunla ne yapılacağı hakkında hiçbir fikri yok.
Ambulansın tugayı "doktora" neyi ve nasıl alınması gerektiğini ve hangi ilaçların reçete edilmesi gerektiğini söyler.
"Doktor" bir buçuk gün boyunca reçete yazamaz.
Ne tür yardımlardan bahsedebiliriz.
Bunlar bu klinikteki harika "Doktorlar" dır.
Artıları: Kadın konsültasyonu (özellikle doktorum Valyushkina'ydı) ameliyata hazırlandı, yardım ettiler, sakinleştirdiler ve kaba davranmadılar;
Damardan kan alınması (kuyruğu saymazsanız) temiz ve hızlıdır, bir kez bile çürük kalmamıştır. Ve orada enjeksiyonlar da aynı tutum ve profesyonelliktir.
Zubarenko'nun başkanı Ekaterina Sergeevna da aynı derecede iyi bir doktor ve insandır.
Sonra, her şey eksilerde. Ve cito'da bile büyük kuyruklar ve kartların ve testlerin sürekli kaybı (ameliyattan önce yarım şaraplık testi kaybettiğimde ve başka bir yerde ücretli olarak yapmak zorunda kaldığımda özellikle üzücüydü). Grip veya soğuk algınlığı gibi hafif bir hastalık olmayan hemen hemen her şeyi diğer kliniklere ve hastanelere atmaya çalışıyorlar (orada tedavi reçete edilmiş ve terapiste sadece hastayı izlemesini ve ilaç yazmasını söylemiş olsalar bile). Kedi de insan ilişkisine ağladı. Özellikle hastalıklarınız hakkında sorular sormaya başlıyorsanız. Bazı doktorlar fuflomesinler ve homeopati reçete eder. Ultrason ofisinde her şey ultrason yapmaz.
Toplam:Yürümeme fırsatı olsaydı, bu kurumu ziyaret etmezdim ve tavsiye ederdim.
Hastalara karşı iğrenç bir tutum, yetkin olmayan doktorlar kendileri tedavinin nasıl reçete edileceğini bilmiyorlar. Kliniğin başındaki doktorlara sürekli kuyrukta, hastaya karşı iğrenç bir tavır kendini herkesin üzerinde görüyor, servis talebiyle geliyorsun, her zaman telefonda konuşmakla meşgulsün ya da bu nedenle hastaları dinlemeden dışarı atıyorsun. Testler sıklıkla kaybolur. Teşhisler baldadan yapılır. Belgelerin korunmasına özen gösterilmemesi, her zaman doğru şekilde yapılmamış hastalık günleridir.Genel olarak, bir klinik değil, tam bir karmaşa.Ve hastalar sığır için sayılıyor.
Her zaman kartları kaybederler. Son 2 ziyarette kartın yerinde olması şaşırtıcı. Doktor asistanının ofisinde 2 iyi kız var, sertifikalar çok çabuk yapılıyor
Klinikten hoşlanıyorum, göz doktoruna gittiğimde 3 saat boyunca sırada oturdum, ancak hayatım boyunca her zaman birçok deneyimli doktor, bakımlı büyük bir bina olduğunu hatırladım.
Kırmızı bölgede herhangi bir düzen yok. Kendilerininkini biraz kabul ediyorlar ve dikkatlerini dağıtıyorlar. En azından burada her şeyi sıcaklıkla aynı düzene sokmak mümkün değil mi?şoktayım!!
Bu bir çeşit çöp... Tüm doktorları suçlamak değil. Ama bunlar botlardan daha aptal. Kendinizin iyileşmesi, onlara başvurmaktan daha kolaydır. Covid'li bir kızla konuştum. Onunla aynı şişeden içtiler. Covid hastası olduğunu öğrendi ve ben daha yeni semptomlarım yaşamaya başladım. 2 kere hastayım. Bana sars verdiler. Tedavi edilmediler. Sonuç olarak, 2 gün sonra sıcaklık 39'dur. 4 ofisteki doktor, insanları tedavi etmek ve hasta günlerini kapatmak yerine bir yere sokulmuş gibi koştu. Kısacası, çöplük
Orijinalini göster
9
1
İ
İsimsiz yorum
20 Ekim 2021
Genel izlenim, herhangi bir klinikte olduğu gibi tarafsızdır. O bir devlet kurumu olması gerektiği gibi benim düşünceme göre. Ama diş hekimliği bölümüne gidiyordum ve oradaki personelin tutumunu beğendim. Görüş özneldir, ancak tamamen olumludur
Berbat klinik! Beceriksiz işçiler! Covid bana doğrulandı ve kocam, PCR testi ile eve bir doktor göndermek yerine, Covid ile otobüsten "kırmızı bölgeye" gitmek zorunda kaldı ve pozitif olan testi geçmek zorunda kaldı. Doktorların beceriksizliği dehşete düşürüyor! Başhekim bu konuda hiçbir şey yapmıyor! Balık kafasından çürüdüğü için rehberlik değişene kadar hastalara saygı gösterilmeyecek ve olmayacak!!!!