Organizasyon çok kötü çalışıyor. 10/22/24 saat 17: 00'de çalışan bana parsel numarasını söylemeyi reddetti (belgeler ve ödeme yanındaydı). Başka bir çalışandan paket gönderdiğimi söylüyor, bu yüzden bu çalışanın olacağı başka bir gün gelmem gerekiyor. Yardım hattını arayıp parça numarasını sorduğumda, paketi gönderdiğim çalışanın iş gününde olmam gerektiği konusunda uyarılmadım ve hangi gün olduğunu söylemedim. Çalışan kendini tanıtmayı reddetti ve organizasyon için bir talep yazmayı reddetti. Bunun dışında bu kuruluşa her başvurduğunuzda bir şeyler çalışmıyor. Ya internet yok, sonra bir sunucuyla bağlantı yok, sonra program dondu. Ve paketin ve para transferinin tescili sırasında, çalışanlar her zaman sadece kendi aralarında değil, orada yürüyen bir adamla da konuşurlar, dikkati dağılır. Tanrı korusun, yine de parça numarasını bulmak mümkün olacak ve beni beklemek için başka bir yere göndermeyecekler
Sabah elektriği kestiler, postaneye bakmaya gittiler — «evet, her şeyin karşılığını aldınız, şimdi başvuruyu atacağız» dediler. 17: 30'a kadar hiçbir şeyi açmadılar. doğrudan arıyorum, ödememizin 20 dakika önce ewoka bank'tan geçtiğini söylüyorlar, bekleyin
Bu saçmalık da ne? Başlangıçta postanede ödeme yapmadıklarına inanıyorum, bugün onlara sabah hatırlattık ve işten sonra ödemeye gittiler
iş günü sabahtan itibaren ışıksız oturuyoruz, her şeyi önceden ödemiş olsak da
Postaneye büyük bir paket göndermek için geldim. Ancak postanede gerekli boyutta kutular yoktu. Posta personeli bana hiçbir şekilde yardım edemedi ve başka bir yerde kendi başlarına teklif ettiler (nerede?) kutuyu arayın ve onunla birlikte gelin.
Destek hizmetçisini aradım, onlar da postanedeki kutuların varlığından kimin sorumlu olduğunu ve orada ne zaman görüneceklerini bilmiyorlar. Başka bir şubeye gitmeyi teklif ettiler.
Bunun ek olarak seyahat için harcadığım zaman ve para olduğuna inanıyorum. Belirli bir postane nakliye hizmeti veremez!