Rahat bir kurum, her şey temiz ve temiz. Kuyruk panosu var ama kullanmıyorlar... Shawarma için nispeten büyük bir seçim değil, stand ve menüde ağırlık dağılımı yok - sonunda en büyüğünün ne kadar hayal kırıklığına uğradığını tahmin etmeye devam ediyor... Şu ya da bu shawarmaya neyin dahil olduğu da belli değil, kompozisyon yok... Et büyük parçalar halinde kesilmiş, sosun sadece bir tarafı kuru, kuruydu... Paket servis için folyosuz paketlendikleri konusunda uyardılar, alt kısmı yumuşadı ve kağıt ambalajına (poşete) yapıştırıldı...
Shawarma 27.06.24 saat 12: 30'da sipariş edildi, sipariş 12: 32'de kabul edildi
Saat 15: 10'da shawarma böyle teslim edilmedi
Novopolotsk Şehri
İletişim numarasıyla birkaç kez iletişime geçtiler ve birkaç kez kahvaltıyla beslendiler: "15 dakika sonra", "5 dakika sonra"
Saat 15: 00'te numarayı en son aradıklarında, şehirdeki trafik engellendiği için kuryenin ulaşamayacağı söylendi, siparişlerini beklemelerini söylediler (başka kaç açıklama yapılmadığı sorusuna)
İş için öğle yemeği siparişi verdiler, iş günü saat 16: 00'ya kadar
Soru: iş gününün bitiminden sonra oturup siparişimi beklemeli miyim? Bu siparişin yolda 2,5 saat sonra ne kadar normal durumda olacağı (tamam shawarma, ama böyle bir süre sonra patates kızartmasına ne olacak!!?)
Müşteri neden 2,5 saat aç oturup beklemek zorunda?
İletişim merkezi neden teslimat süresine göre cevap veremiyor?
Saat 16: 00'da işten eve gittiğimde siparişi kim ödeyecek ve siparişi almadıktan sonra uygulamada ne kadar sürede engelleneceğim?
Çok lezzetli shawarma (herkese her zaman tavsiye ederim), bazı nüanslara rağmen her zaman sipariş veriyoruz, ancak bu insan faktörüne atfedilebilir (bugün bununla ilgili değil). Ancak Pazar günü teslimat yok (çalışana göre "çok sayıda sipariş nedeniyle"), Novopolotsk'ta Pazar günü saat 13.00'den itibaren bu kadar çok lokasyona sahip olmak nasıl teslimatınız yok? Umarım yönetim, düzenli müşterilerini kaybetmemek için bu konuyu düşünecektir❤️