13 Kasım'da sitede iki tekerlek satın aldım. Kişisel hesabınızda, bazı nedenlerden dolayı, satın alma işlemi yalnızca kendilerine göre "iptal edildi" olarak gösterildi. 2099860 web sitesinde (Peter) belirtilen telefondan her şeyin yolunda olup olmadığını görmek için aradım. Yönetici teknik bir arıza olduğunu söyledi, ancak ödemeyi gördü ve bu nedenle teslimatı 17'sinde doğruladı. 17'sinde kimse benimle iletişime geçmedi ve bu yüzden yukarıdaki numarayı kendim aradım. Yönetici, teknik nedenlerden dolayı teslimatın 19'uncu güne ertelendiğini, teslimat aralığını 17-21 arasında belirlediğimizi söyledi. Ayın 19'unda, kararlaştırılan adrese tam olarak 21: 00'e kadar teslimatı bekledim, sonra ayrıldım. Saat 21: 00'den sonra bilinmeyen birinden bir çağrı geldi, meşgul olduğum için cevap vermedim. Ertesi gün her şeyi aynı numaradan aradım ve teslimatın zamanında gelmediğini ve teslimat tarihini yeniden düzenlemek istediğimi söyledim, bu sefer teslimatın ücretli olacağı söylendi (2000 ruble). Kuryenin aradıysa, kararlaştırılan teslimat süresinden sonra yöneticinin hiçbir şey sunamayacağını, kurye hizmetinin bir ortak olduğunu ve bu tür kurallar olduğunu söylediği yorumlarıma. Ücretli teslimatı kabul etmeye hazır olduğumu, yöneticinin kurye hizmetine yapılan başvuru hakkında rapor verdiğini ve ertesi gün benimle iletişime geçileceğini söyledim. 21'inde kimse benimle iletişime geçmedi. Yukarıdaki telefonu tekrar aradım ve teslimatın ne zaman olacağını sordum, yöneticinin kurye servisine başka bir talepte bulunacağını söyledi. 22'sinde kimse benimle iletişime geçmedi. 23, 24'ünde aynı şey. Sonunda, yöneticiye yukarıdaki telefondan bildirdiğim parayı iade etmeye karar verdim. Yönetici, paranın aynı gün ödemenin yapıldığı karta iade edileceğini söyledi. Bugün 26'sı Salı, para bana geri dönmedi. Bir kez daha yukarıdaki telefondan aradım ve yönetici, bir öncekinin "iyi bağlanmadığını" söylediği için geri ödeme için yeni bir başvuru oluşturmamı önerdi. Orada müşterilerden gelen başvuruları ne eklediklerini bilmiyorum ama şimdi bunu böyle bırakmayacağımdan emin olduğumu biliyorum.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Слава
22. seviye şehir uzmanı
3 Kasım
Покупал здесь зимнюю резину и здесь же оформил хранение до шиномонтажа (3 мес бесплатно), собственно здесь же на шиномонтаж и записался. Отличные ребята! Подсказали про кэшбек при покупке резины определенной марки (10% от стоимости вернул на карту), а когда приехал на шиномонтаж (кстати, на который можно записаться на сайте, не нужно никуда звонить), напомнили что у меня ещё есть купон на бесплатный шиномонтаж (выдали при покупке резины, но я про него забыл). В итоге, обслуживанием остался крайне доволен :) ребята из шиномонтажа также своё дело знают. Рекомендую это место однозначно!
Дважды покупал здесь резину. Цены нормальные, обслуживают быстро, даже купон на бесплатный шиномонтаж дают за покупку комплекта шин. Но на шиномонтажку надо записываться заранее. В межсезон в спб почти везде очереди на неделю вперёд.