LADA Niva Legend входит в число самых легендарных автомобилей мира, вызывающих восхищение миллионов людей.
34800 Br
Granta Liftback
Народный автомобиль стал ярче и привлекательнее: новая Granta получила черты современной ДНК стиля LADA.
35100 Br
Новый Largus Cross
Семейный, любимый, вместительный LADA Largus стал еще удобней. Теплее зимой, эффективней в городе, тише и комфортней на шоссе.
50700 Br
Vesta SW
LADA Vesta вместителен и удобен, при этом особое внимание уделено акустическому комфорту. Конструкция шасси объединяет плавность хода, проходимость и азартную управляемость.
Satış ekibine - 5. Atölye - 2, daha iyi çalışmalıyız.
Lada Vesta SW Cross ng'yi satın aldık. Satın alma işleminden memnun kaldık. Satış departmanı mükemmel bir iş çıkardı. Gerekli olan her şeyi gezdik ve tüm soruları cevapladık.
Ancak, birkaç gün sonra anahtarın tanınmasıyla ilgili bir sorun ortaya çıktı. Ustabaşı aradılar, bir araba getirdiler, ülkede internetin yasak olmamasına rağmen pilin bittiğini söylediler, bunun yanıp sönme ve yeni bir mikroçiple çözülen büyük bir sorun olduğunu öğrenmek ve öğrenmek için. Ayrıca, kullanılmış bir batarya ile araba anahtardaki düğmelerden açılamaz.
Ustabaşı tekrar aradık, öncelikli olarak geri arayacağıma söz verdim. Geri aramadım. Patron ve satış müdürü aracılığıyla bayiye kayıt yaptırdılar. Eğer onlar olmasaydı, bu şekilde devam ederlerdi.
Arabayı Cuma günü getirdiler. Bize çalışmaların bir değerlendirmesi verildi: 2 saat. 2 saat sonra arıyorlar, yeniden yanıp sönmenin gerekli olduğunu söylüyorlar. Bir güne daha ihtiyacımız var. Cumartesi günü arabayı sıfırladılar, aradılar, test etmemiz gerektiğini söylediler. Tamam, bunun için zaman ayırdılar. Salı günü, günün sonunda, sorunun ortadan kalkmadığını ve arabada şanssız olduğumuzu söyleyen bir telefon arıyorlar. Bugün aradılar, Togliatti'de anahtarları sipariş ettiklerini ve 1.5 hafta beklememiz gerektiğini söylediler. İşte, bekliyoruz. Bu durumda sonucun ne olacağını henüz söylemeyi kabul etmiyorum. Ama şimdi kesin olarak söyleyebilirim ki, bayideki ustaların yeterlilikleri ve onarım hizmetinin organizasyonu arzulanan çok şey bırakıyor. Bu kötü bir şey. Bize yönetmelikleri olduğu söylendi. Harika, ama neden müşterilere kahvaltıyla beslenmek yerine onları bekleyebileceklerini hemen belirtmediler?! Ya bu değerlendirmelere göre arabaya binmek için planlar yaparsam?!
Daha iyi ve daha toplanmış çalışmak gerekir. Bilmiyor musunuz? Öğrenin, anlayın. Bu arada, ne yazık ki inceleme böyledir. 2, bu, otomobil merkezindeki ustaların çalışmalarının değerlendirmesidir. Satış ekibine - 5. Aritmetik ortalama 3'tür.