Personele ve uzmanlara soru sorulmuyor, her şey yerinde ve herkes işini yapıyor. Ancak fiyatlar uzaydır. "Basit" yüz kattan birkaç kat daha yüksek. Eksi yıldız. Onların resmi olduklarını anlıyorum ama gerçeklikten de ayrılamazlar.
Kilometre arabasının müdürüyle konuştum, servis geçmişi hakkında her şeyi ayrıntılı olarak anlattım ve sonra bilgi gönderdim. Sadece misafir otoparkı küçük
Her şey güzel
Her şeyi söz verdiğimiz gibi zamanında yaptılar
Tüm çalışmalar telefonla kabul edildi.
Her zaman her zaman açık ve zamanında ilk kez iletişim kurmuyoruz.
Subaru'nun resmi hizmeti. Servisle ilgili herhangi bir soru yok, servis uzmanları kalifiye ve bu araba markasıyla nasıl başa çıkılacağını biliyorlar. Bayide, servis görevlilerinin çalışmalarını izleyebileceğiniz konforlu bir bekleme alanı vardır. Bununla birlikte, diğer şeylerin yanı sıra nitelikler ve rahatlık için ödeme yapmanız gerektiğini anlamalısınız. Yine de tavsiye ederim.
Güler yüzlü personel, servis ve servis zirvededir. Arızanın nedeni hemen telefonla bile belirlendi ve daha sonra varışta ortadan kaldırıldı, ancak çok küçük bir not karşılığında, aslında fiyatı arttı ve kurulumu için telefonda söylenenden daha da arttı. Lankor çalışanının artışıyla ilgili sorulara ilişkin argümanlar hiç de zengin değildi ve ikna edici değildi, ancak onu rahatsız edici bir duruma sokmamak için, sorunun çözülmesine sevindim, sonuçta oynadıkları bir şey olduğu için orada olduğunu kabul etti. Hem hizmetler hem de parçalar için sadece delicesine at fiyat etiketi için bir yıldız kiralayacağım. Elbette can sıkıcı, ama elbette mevcut tüm paraların bu güzel satıcıya verildiğini hesaba katmazsanız, kendinizi Bentley'in sahibi ve çok zengin bir insanmış gibi hissediyorsunuz. Ben de öyle yalnız ben değilim. Yöneticiler, müşterilere hizmet ettikleri için muhteşem rakamlar veriyorlar. Söz konusu tüzel kişiliğin gelirlerini ve çalışanlarının maaşlarını övgülerin üzerinde düşünüyorum, bu nedenle müşterileri yalamayı ve müşterinin hizmetleri kullanmaya hazır olduğu görüldüğünde sayılarla oynamayı göze alabiliriz. Ve Lancor'u kurtaran tek bir şey, sorunun önemli olmasa da çok, çok parayla gerçekten ortadan kalkmasıdır.
Araba satmaktan yardım almak için onlarla iletişime geçtim. Her şey güzel, kibarca, onlardan yardım yok, ancak satışın yüzdesi çok büyük. Onlara araba satmalarına yardım etmelerini tavsiye etmiyorum
Bu otomobil merkezini ziyaret etmemenizi şiddetle tavsiye ederim, çünkü orada yapılan her şeyin frenlerden, süspansiyondan, şasiden zamanlama setine kadar başka bir servis istasyonunda yeniden yapılması gerektiğinden, görünüşe göre personel akışı başladı, arabaları tamir edecek kimse yok.
Kibar personel. Müşterilere karşı dikkatli tutum. Her şey açık. Ücretsiz çay, kahve, televizyon ve ayrıca çalışma alanı için büyük bir izleme monitörü olduğu için araba için bekleme alanı var. Ancak, ek olarak bazı ek çalışmaların veya birimlerin kontrollerinin yapılmasını "tavsiye etmek" müdahaleci olmayabilir. Fiyatlar yeterli.
Satış departmanının başkanının profesyonelliğine ve resepsiyon uzmanının ve müşterilerle çalışma uzmanı Nikita'nın mutlak kararsızlığına dikkat çekebilirim.
BOĞULDUĞUM gibi imzalayacağım.
4 yıllık eksik hizmet.
Özenli personelden daha kibar.
Olumlu ve olumsuz noktalar vardı (50/50).
Tavsiye etmeyeceğim, çünkü araca servis hizmeti diğer Minsk servis istasyonlarındakiyle yaklaşık olarak aynı ve fiyatlar yüksek.
Sürekli, sistematik olarak hizmette ihmalkarlığa izin veriyorlar:
indirimi unutacaklar,
hem elektrikli süpürgeyi hem de tiftik halısının yıkanmasını sayabilirler;
Kurulumdan sonra çekme çubuğunun kablolarını tamamen bağlamayacaklar;
Alarm kurulumu sırasında gösterge panelini çizecekler ve ayrıca siyah kabloları mavi "Ortodoks" elektrik bandıyla yalıtacaklar veya kaputun açılması için alarm terminalini takmayacaklar!? (kendim iyi fark ettim);
geri çağrılan şirketler tam olarak gerçekleştirilmeyecek (arka stabilizatör çubuğunun braketlerini sabitleyen cıvataların kaldırılması) - zamanla bir vuruş ortaya çıktı (ortadan kaldırıldı),
Glonass'ın 2-3 kat değiştirilmesinden sonra radyodaki çatlak, karşılığında gövdeyi parlatmayı kabul ettik, ancak şartlarını tam olarak yerine getiremedik;
ses yalıtımının montajı - gerilmeyenleri germeye çalıştıkları yerde değiştirildiler.
Her yerde hoş olmayan kusurlar vardı. Belki daha iyi ve daha dikkatli yapardıklarımdan dolayı, AMA GARANTİ.
Sonuncusundan. Lastik montajı. Siyah alaşım jantları belirgin yerlerde beyaz boya ile imzalarlar ve yazı tipi göz testi tablosunun en üst satırıdır.
İşte böyle... "ZP" yazısını silmenizi rica ediyorum ve tekerleğin üzerinde gösteriyorum (arabayı teslim ederken görülebiliyordu).
Düzelteceklerini söylediler ama bunlar onlar değil, başkaları...hz.
Paketlerde jantlı kış tekerleklerini aldım. 2022 yazı için bana sensörlü ve yeni lastikli yeni diskler takıyorlardı. Tekerleğin iç çapına göre bana yazdıklarını hayal etmek korkutucu :)
Eve geldim, lastikleri temizlemek, eski ağırlıkların yapıştırıcısının disklerini yıkamak ve temizlemek için tekerlekleri çıkardım ve buluyorum: PL, PL, PP. Ekteki fotoğraf. Yine de yazıyı bir tekerlekten sildiler.
Her nasılsa öyle.
Sizinki BOĞULDU :)
Tamamen unutmuşum. Bir yıl önce, ön amortisörlerin bardaklarında oluşan pasla garanti kapsamında bir mühendise döndüm. Yeni tapaların geleceğini, her şeyi temizleyip değiştireceğimizi söylediler, böyle bir sorun gerçekten var. Hala bekliyorum.
Kimseye Minsk'teki Lankor Oto merkeziyle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum.!!
Kendisini resmi bir merkez olarak konumlandıran şirket aslında garaj tamircilerinden daha kötü, en azından kararlarından ve çalışmalarından sorumluyum.
04/13/22 tarihinde, hata göstergesi yandığından, teşhis yapıldığından ve DPF çıkışındaki karışım sensörünün değiştirilmesi hakkında bir sonuç çıkarıldığından, araçta bilgisayar teşhisi yapmak için onlara başvurdum, teşhis için ödeme yaptım (ucuz değil) ve ayrıldım. Sensörü başka bir yerden satın aldım ve değiştirdim (sensör için belirledikleri fiyat çok fazlaydı), ancak sorun ortadan kalkmadı. Onlara tekrar geldim, bütün gün uğraştım, sorunu çözmedim ve sensörün aynı olmadığını veya hatalı olduğunu (versiyonlar sürekli değişti) nasıl ilan edeceğimizi daha iyi düşünmediler, onları satın aldığım yedek parça tedarikçisiyle ilişkilendirdim, sensörün orijinal olduğu ortaya çıktı ve genel olarak onları tek bir kaynaktan alıyorlar. O zaman, servis istasyonu şefinin kişisel olarak arabama hizmet vermeyi reddettiklerini söylediği şeyi kurmadığımdan çok eminlerse, bu sensörü onlardan sipariş etmeyi ve değiştirmeyi teklif ettim.
Yukarıdakilere dayanarak, tüm sürücüler için güvenilir servis istasyonuna veya arkadaşlarınızın ve tanıdıklarınızın tavsiyesi üzerine başvurmanızı tavsiye ederim.
VE LANKOR OTOMOBİL MERKEZİ'Nİ ATLAYIN!!!
Uygun modern hizmet.
Hizmetin fiyatlarını önceden bilmek daha iyidir, ancak çoğu zaman alternatif servis istasyonundan daha yüksek değildir.
Ama markayı kesinlikle iyi tanıyorlar.
Lankor'da TS Detailing, detaylandırma açısından sadece tanrılıdır. Yıkama sınıfı, cilalama sınıfı.
Motoru dielektrik bileşimle serin bir şekilde yıkarlar. Her şey birinci sınıf. Tavsiye ederim.
İyi günler! Otomobil bayiniz, arabamın geçtiği tüm bayilerin en iyisidir. İşin kalitesi ve tutumu üst düzeydedir. Size başarılar, esenlik ve refah diliyorum.
Mükemmel hizmet. Orijinal yedek parçalar elbette pahalıdır, ancak hizmet seviyesi göz önüne alındığında işin maliyeti oldukça kabul edilebilir. Müşterileri için çok karlı promosyon hizmetlerinden memnun olduklarına sevindim.
İyi hizmet, ucuz teşhis ve genel olarak iş, ancak yedek parçalar noktaya uçuyor, başka bir yerden satın almak daha iyi, onlardan koymak daha iyi. Peki, hizmetin ayrıntılar için marjı gözden geçirmesi için bir seçenek nedir? !
İşte profesyoneller. Müşterilere karşı dikkatli olun. Farklı otomobil merkezlerini ziyaret etme deneyimine sahip olmak: Lankor en iyisidir!
Orijinalini göster
4
Max Maxiv
18. seviye şehir uzmanı
25 Temmuz 2023
Her şeyden önce dürüst insanlar ve mükemmel uzmanlar. Yuri'ye ayrı saygı!
Orijinalini göster · Русский
1
А
Антон
10. seviye şehir uzmanı
27 Aralık 2022
Personel cana yakın, ihtiyaç duyulan her şeyi hızlı ve hızlı bir şekilde yaptılar. Tekrar geleceğim
Orijinalini göster · Русский
3
.
.
8. seviye şehir uzmanı
27 Eylül 2022
27.09.2022 saat 17: 30'dan itibaren çevrimiçi olarak bir danışmana sadece otomatik şanzımanı daha önce uyarlayamadıkları için yazdım, çünkü sorunun ne olduğunu bilmiyorlardı, şimdi de ekipmana hangi yedek parçaların uyması gerektiğini bilmediklerini sorduktan sonra... Ayrıca numarayı yönlendirildikleri yerde aramaya yönlendirdiler ve yönlendirilen kişiye yeni sıfırlandılar...
Her bakımdan hizmet bozuldu.
Hamuru pompalamak için işe yaramaz bir organizasyon teşhis koyarken, sorunu çözemezler ve bizden daha pahalı bir şey satın almaları için bir tavsiyeleri vardır)
Varavko Andrey çok profesyonel bir test sürüşü yaptı, arabaların tüm avantajlarını (Subaru Forester ve Subaru Outback) uygun bir şekilde açıkladı, gelecekteki bir sahip olarak tüm ilgi alanlarımı, pathos olmadan ve kişisel bir yaklaşımla hesaba kattı.Andrey 31 yaşında.