Mağaza aydınlık, güzel, geniş bir seçim, uygun bir konumdur - birçok avantaj vardır, ancak bunların hepsi kaba hizmet tarafından geçilir. İnternet siparişimi alıyordum. Çok insan vardı, uzun bir sıra savundular. Kasaya gelip siparişi almak istediğimi söylediğimde kasiyer cevap verdi: "Önce malları bırakıyorum, sonra siparişleri veriyorum." Görünüşe göre Latual, fiziksel mağazadaki raflardan mal alanların çevrimiçi sipariş verenlerden daha ayrıcalıklı olduğuna inanıyor. Pekala, tamam, arkamda birkaç kişi vardı, onları kaçırdım (acaba daha sonra 20 kişi daha gelseydi, hattın sonunda böyle futbol oynardım mı?..). Kasiyer hala bana indi ve yaralı salyangoz hızıyla siparişi aramaya gitti. Hemen bulamadım ve bana ustaca bir soru sordum: "Siparişiniz hiç geldi mi?". Tabii ki hayır, bunu ben uydurdum ve QR kodu havadan alındı! Siparişin sadece yarısını aldım, ikincisi hala gidiyor, ancak harcanan zamandan ve kasiyerin hoşnutsuz fizyonomisini gördükten sonra tek bir arzu kaldı - onu iptal edip başka bir yerden sipariş etmek. Latual, "harika" hizmetiniz hakkında zaten efsaneler var. Belki de ticaret odası kraliçelerinize para taşıyanlara en azından biraz saygı duymaları için eğitim vermenin zamanı gelmiştir? Size ait olan aynı "Kız Arkadaş" ağında markalar çok daha ucuz, ancak salondaki kızlar harika, kendinizi her zaman hoş karşılanan bir müşteri gibi hissediyorsunuz.