Mağaza aydınlık, güzel, geniş bir seçim, uygun bir konumdur - birçok avantaj vardır, ancak bunların hepsi kaba hizmet tarafından geçilir. İnternet siparişimi alıyordum. Çok insan vardı, uzun bir sıra savundular. Kasaya gelip siparişi almak istediğimi söylediğimde kasiyer cevap verdi: "Önce malları bırakıyorum, sonra siparişleri veriyorum." Görünüşe göre Latual, fiziksel mağazadaki raflardan mal alanların çevrimiçi sipariş verenlerden daha ayrıcalıklı olduğuna inanıyor. Pekala, tamam, arkamda birkaç kişi vardı, onları kaçırdım (acaba daha sonra 20 kişi daha gelseydi, hattın sonunda böyle futbol oynardım mı?..). Kasiyer hala bana indi ve yaralı salyangoz hızıyla siparişi aramaya gitti. Hemen bulamadım ve bana ustaca bir soru sordum: "Siparişiniz hiç geldi mi?". Tabii ki hayır, bunu ben uydurdum ve QR kodu havadan alındı! Siparişin sadece yarısını aldım, ikincisi hala gidiyor, ancak harcanan zamandan ve kasiyerin hoşnutsuz fizyonomisini gördükten sonra tek bir arzu kaldı - onu iptal edip başka bir yerden sipariş etmek. Latual, "harika" hizmetiniz hakkında zaten efsaneler var. Belki de ticaret odası kraliçelerinize para taşıyanlara en azından biraz saygı duymaları için eğitim vermenin zamanı gelmiştir? Size ait olan aynı "Kız Arkadaş" ağında markalar çok daha ucuz, ancak salondaki kızlar harika, kendinizi her zaman hoş karşılanan bir müşteri gibi hissediyorsunuz.
Merhaba, selamlar.12/28/24 saat 18-38'de mağazanızı ziyaret ettim. Hizmet en iyisini istiyor. Ancak süresi dolmuş malları bir aylığına sattıktan sonra.Bu, bir şey. Mağazada üretim sürelerini kontrol etmek için zaman yoktu. Evde kontrol etmeye karar verdim. Çözülmüş Fondöten.Satıcılara son kullanma tarihlerini takip etmeyi öğretin. Mallar iade edilecek mi yoksa değiştirilecek mi? Bu sorunu nasıl çözebiliriz. Mallar açılmadı. çek var
Хороший магазин. Дочки его обожают! Нравится, что есть интернет заказы и оплатой долями!
Kurumun yanıtını göster
К
Камила Белевская
7. seviye şehir uzmanı
2 Ağustos 2024
Консультанты и директор магазина абсолютно неприветливы и даже грубы. Не здороваются, не предлагают помощь в выборе(
Один из консультантов при сортировке и раскладке товара посмела практически оттолкнув, пройти к полке бренда, который я изучала!!!!!! Не извинившись, не попросив отойти и тд! Просто что?
Бардак на полках, тестеры в перемешку с обычными товарами, ценников на половине товаров нет!
Ассортимент магазина хороший, но вот сервис - полное дно.
P.S. Единственный человек, который улыбался и поздоровался в магазине был админ Диана!
Предлагаю её повысить до директора, может что-то и наладится тогда в магазине!