Kuru temizleme:tekstil, yumuşak oyuncaklar, battaniye ve örtü, perde, yastıklar ve kuş tüyü yataklar, ayakkabılar, kürkler ve paltolar, deri ve süet, halılar, bebek arabaları
Ödeme yöntemi:kapıda ödeme, indirimli ödeme, nakit, kartla ödeme, sms ile, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi
Hizmetten daha kötü ve bu kadar parayla bile tanışmadım! Sitede, sosyal ağlarında ve hatta kuru temizleme penceresinde ve markalı paketlerde, bunun teslimatlı acil kuru temizleyiciler ağı olduğu, eşyaların bir günde bile temizlendiği yazıyor. Aslında öyle olmadığı ortaya çıktı. Dün tekerlekli sandalyedeyken, çok üşüdüğüm için sıcak ceketimi ve pantolonumu acil bir kuru temizlemeciye teslim etmek için bu kuru temizlemeye 3 km gittim. Yalnız olmamam iyi bir şey çünkü yolda tramvayların ve orada başka bir şeyin onarımları olduğu ortaya çıktı, bu yüzden tek başıma başaramazdım. Alıcıdan ilk yaptığım şey, teslimat siparişi verip veremeyeceğimi sordum. Teslimatın olduğu gibi olduğunu, ancak onunla her şeyin zor olduğunu, bu yüzden teslimatla hiçbir şeyin işe yaramayacağını söyledi. Sonra eşyalarımın bir hafta içinde hazır olacağını söyledi. Şaşırdım ve mümkün olduğunca çabuk yapmamı istedim çünkü kelimenin tam anlamıyla yürüyecek hiçbir şeyim yok. Bir not bırakacağını söyledi ama yine de 28 Kasım'a koyuyor. Ben kuru temizlemeye giderken çok dondum. Ve görünüşe göre, bu donmuş beyinlerle hizmet için ödeme yapmayı kabul ettim, çünkü ben zaten buradayım! Pantolonum ve ceketim için 6540 ruble faturamı çıkardılar.
Ödedim, alışveriş merkezinin bölgesine kuru temizlemeden çıktım, biraz ısındım, aklıma geldim, internette daha fazla seçenek aramaya karar verdim ve daha hızlı, daha ucuz ve teslimat ile buldum - tüm bunlar yarım saatten fazla sürmedi. Eşyalarını almak için Lotus'a geri döndüm ve onlar üretime çoktan gitmişlerdi. Alıcı bana 3 km daha yürümemi ve onları oradan almamı önerdi. Dışarıda sadece bir tokmak var, ben tekerlekli sandalyedeyim. Ancak bir hafta beklemek ve kendim almaya hazır olmadığım için 6540 ruble ödemeye hazır değildim çünkü kendim alamayacağımı anladım. Kederle yarıda orada biriyle aradı ve teslimatı yalnızca istisnai durumlarda yaptıklarını söyledi (görünüşe göre tekerlekli sandalye bunun altına girmiyor!) ve şimdi sadece istisna olarak (!!!) Bana teslimat yapacaklar ve BUGÜN için eşyaları temizleyecekler! Soru ortaya çıktı - neden bundan önce bunun ancak bir hafta sonra mümkün olduğuna ikna oldular?! Bu hız ve teslimat uğruna fazla ödemeye hazır olduğuma karar verdim. Evin yanına gittim, 2 km civarında bir yere yürüdüm, bu alıcı beni aradığında ve teslimatlarının ücretli olduğu konusunda beni uyarmayı unuttuğunu söylüyor - 500 ruble.
Burada ilke beni çoktan aldı! Bu iki şey için teslimatlı başka bir kuru temizlemecide 4990 ruble ödeyeceğim ve burada böyle bir hizmetle 7040 ruble ödeyeceğim! Döndük ve geri döndük - para iadesi için bir açıklama yazdım ve bundan sonra üretime 3 km daha gittim. Ve burada da yalnız olmadığım için bir mutluluk olduğu ortaya çıktı. Çünkü binalara giden basamaklar var ve ben oraya gidemem ama bunu çok iyi bilen resepsiyonist, bunu uyarmanın gerekli olduğunu bile düşünmedi!
Genel olarak, böyle bir alıcı yüzünden dün vahşi soğukta yaklaşık 16 km ve 18 bin adım sardık. Parmaklarımı, yüzümü, başımı ve ayaklarımı dondurdum ve bugün hastalandım. Ama sıcak eşyalarımı hızlı ve teslimatla temizlemek için acil bir kuru temizlemeye gidiyordum! Müşterilere karşı böyle bir tavır ve ayrıca bu kadar para karşılığında hiçbir yerde tanışmadım!
Испортили вещь от новой коляски!
Отдала матрасик на стирку , дабы не портить его в стиральной машине. Но не думала что заберу в таком состоянии. По мимо того что отдали его влажным ,не до конца высушенным , ссылаясь на то что холодное после транспортировки. Хотя вещь ждала меня с предыдущего дня! Весь в комочках ,весь кокосовый слой кривой косой . Как на такое теперь положить грудного ребенка?! Или на выброс теперь или на перешив ,конечно же за свой счет. Все что было предложено , это могут узнать стоимость перешива у них. Хотела бы добиться такого эффекта,постирала бы сама в стиралке ! Не советую сюда обращаться , для безопасности своих же вещей.
Очень порадовал персонал и сама услуга. Ольга Владимировна- большой профессионал своего дела. Проконсультировала по всем тонкостям процедуры и особенностях принесенной вещи.
Итогом очень довольны. Получили зимний пуховик в состоянии «нового». Рекомендую.