Servis merkezi sadece bir tür kabus. Başvuruya göre geldik, iddiaya göre buzdolabının arızasını belirlediler ve onarım için götürdüler. Herhangi bir belge verilmedi, ancak aynı zamanda 5 bin tenge peşin ödeme almayı da unutmadılar. Kısacası: buzdolabını bir hafta sonra iade ettiler, yan tarafı korkunç bir şekilde çizildi. Onarılmadıklarını söylemediler, harf ve rakamlardan oluşan bir kod çağırdılar. 15 bin kişiyi daha aldılar ve çevrimiçi onarım belgeleri ve en azından bir tür garanti göndereceklerine söz verdiler. Aramamdan sonra, üçüncü gün bana bu şeyi harf ve rakamlarla almam için bir fatura gönderdiler.
Aramamdan sonra, buzdolabının onarımıyla ilgili gerçekten belgeleri bana göndermem ve çizikleri cilalama talebinden sonra, buzdolabının eski (12 yaşında) olduğu ve benimle konuşmayı bıraktıkları cevabını aldım.
O, yaşlandıkça perişan görünmesi gereken bir futbol topu mu?
Elbette hizmetin sahibiyle iletişime geçilemez, kimse iletişim kuramaz.
Değerli gelecek müşterilerimiz, bu Yıldırımla uğraşmamanızı içtenlikle tavsiye ederim.
Evet, orada kibarca kabul ediyorlar, hatta kibarca kabalıyorlar, ama buzdolabıma ne olduğuna dair tahminlerde kayboluyorum... Belki bazı kablolar lehimlendi, lehimlendi ve benden 20 bin tenge aldı? İşte Yıldırım'da böyle bir kültürel hizmet
Orijinalini göster · Русский
İ
İsimsiz yorum
6 Ağustos 2022
Orada çalışan iyi ve yardımsever insanlar her şeyi açıklıyor ve anlatacaklar