Her zaman güler yüzlü danışmanlar, hızlı ve doğru hizmet! Özellikle çalışanlar ve emekliler için önemli olan uygun bir konum! Kartlar için birçok indirim ! 12 yıldan fazla bir süredir yanınızdayım!!! Teşekkür ederiz!!!!
Genel olarak tüm banka ile tekrarlanan olumsuz işbirliği deneyimi. Eşanjörün kasiyerinin "hatası" olan vakalar vardı, sayıldıklarınızın hala kanıtlanması gerektiğinde ve internet bankacılığının çalışmasındaki bir hata, bu nedenle geri alınabilir mevduatların bir nedenden dolayı geri alınamaz hale geldiği için. Bir kez daha, çalışanlar sadece zamanını boşa harcayarak ve sorunu çözmeden birbirinizin arasına atıyorlar.
Beğenmedim. Büyük miktarda para birimini değiştirmeye geldim. İletişim kurmak istemediler. Oradan çıkmam için her şeyi yaptılar. Para birimi gözle ve cetvelle kontrol edildi. 20 dakikalık böyle bir incelemeden sonra dayanamadım ve ayrıldım. Kendi yollarına gittiler.
Ziyaret edilen tüm bankaların en kötü şubesi. Uzman birdir ve çok yavaş çalışır, bir sıra insandır, daha fazla uzman çağırma girişimi yoktur. Yorumlara kaba davranıyorlar.
Bekleme süresi. Sabahları, içeri girme şansı olmadan, 11'e kadar sallanıyorlar, 10'dan sadece 1 uzmanla. Kartı alamıyorum çünkü ben de çalışıyorum ve her saat takılmak için zamanım yok.
Sadece konuştuğum yöneticiye iki yıldız. Köşede cana yakın sarışın. Tüm bilgileri anlaşılır bir dille aldım. Sırada, salonda soru sorabilecek bir çalışan yok. Uzmanlarla çalışma alanı farklı bir hikaye. Sıkışık ve dar. Diyaloğu özel olarak yapmak imkansızdır. Mobilyalar hem ziyaretçiler hem de çalışanlar için rahatsız edicidir. Sandalyeler genellikle alaycılıktır. O taburelerde oturmak için bir gün... Ofis şirketin yüzüyse, yüzünüzün bir yükseltmeye ihtiyacı vardır.
Her şey yolunda, her şeyi beğendim. Sonunda bir kart yapmaya geldim, iki kart yaptım) Kuponu eledim ve neredeyse hemen bir uzmana karşı oturuyordum. Her şeyi açıkladılar her şeyi anlattılar her şeyi yaptılar. Yetkin personel iyi hizmet vermektedir. Teşekkürler.
Mükemmel personel
Mevcut her şeyi anlattılar / açıkladılar
Eksilerden büyük kuyruklar var ama hafta sonundan sonra Pazartesi günüydüm
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
8 Mayıs 2023
Bu birimin çalışmasıyla ilgili memnuniyetsizliğimi ifade etmek istedim.
Eksi uzun ve uzun kuyruklardır, bu da ziyaretinizi sürekli ertelemeniz gerektiğinde ortaya çıkar!
Çalışanların çalışmaları her zaman nitelikli değildir ve bazen müşteri çözülmemiş sorunlarla birimleri terk eder.
Sonuç. Bu birimin çalışması optimize edilmelidir.
- kuyrukları azaltmak için.
- Uzmanların müşterilerle çalışmak için yeniden eğitilmeleri gerekir.
NOT: UMARIM DİLEKLERİM DİKKATE ALINMAZ.
SİZE EN İYİ DİLEKLERİMLE.
Sooooo, her şey yavaş. Önünüzdeki sırada 10 kişi oturuyorsunuz, uzmanlar müşteriyle yaşam için konuşmayı, başka bir hizmet sunmayı ve bu konuda birlikte spekülasyon yapmayı başarıyor. Sıra beklemeden kaç kişinin ayrıldığını merak ediyorum? 40 dakikada şahsen üç kişiyi saydım. Onlar sayesinde ayrılmadım...
Victoria'nın iyi uzmanı sayesinde soyadımı hatırlamıyorum, her şeyi net bir şekilde anladım ve kimsenin zamanını boşa harcamadan gerekli olanı yaptım. Ve herkesi rahatsız etmemek için küçük bir çocuğu meşgul edecek bir şey buldular)))
Sıra büyük ama çok yeterli personel. Her şey açık. Anlaşılır, çabuk. ATM, Gazprombank ve Tinkov'un kartından yerel para vermedi. Ancak roskolkhozbank sorunsuz. Ücretsiz WiFi var. Bölüm temiz, rahat.
Şehrin tam ortasında harika bir banka! Doğru, otoparkla ilgili sorular var ve bu yüzden her şey harika.
Kibar çalışanlar, mükemmel işbirliği koşulları.
Böyle devam et!
Hizmet mükemmel, Piskunova Lenochka bize hizmet etti, çok teşekkür ederim, bu çalışanlardan daha fazlası olurdu, banka yönetiminin bunu bir şekilde not etmesini isterim
Nisan ayında yeni bir Helva kartı almaya geldim ve uzman Victoria, emekli maaşının ödenme tarihinin korunacağına dair güvencelerle kendisi için bir emeklilik kartı düzenlemeyi teklif etti, yani. her ayın 18'i. İstikrarsız ödeme planı nedeniyle bankaların tekliflerine 7 yıldır karşı çıktım ve lütfen yine de aldattılar. Şimdi, 16'dan 21'e kadar bekle... Sevgili Victoria, müşteri mücadelesinde her yol iyi değildir. Ama yaşlı bir adamla kurnazlık yapmak utançtır.
30 dakika içinde ikamet etmeyen bir kart aldım ve etkinleştirdim. Bu harika. Sonra uygulamaya kayıt olmakla ilgili bazı sorular oldu, destek yoluyla her şeye karar verdik. Harika.
24.11.2021 saat 18: 46'da şubeye geldiğimde ve kasaya bilet almaya çalışırken kuponların artık verilmediğine dair bir mesaj görmem çok üzücü. Bu hizmet kalitesini beklemiyordum.