11/21/24 iletişim kurdum, sms gönderdim, kişisel verileri doğrulamak gerekiyordu. Bunu daha önce kişisel hesabınızla yapmaya çalıştım, işe yaramadı. Çalışandan reddedildi! Bana bunun sadece yapılabileceği söylendi!!! mobil uygulama aracılığıyla. Ve mobil uygulama yoksa, operatörünüzü değiştirmek için ne yapmalısınız? Çalışan bunun için omuz silkti ... Birkaç önemli sorudan sonra, program bir haftadır çalışmadığı için ofiste hizmet veremeyecekleri ortaya çıktı. «Böyle bir hizmet vermiyoruz" cevabıyla çalıştığı gibi beni geri aramamı istedim. Sonuç olarak - bu ofisteki müşteriyle ilgilenmiyorlar. Çalışan soyadını söylemeyi reddetti, rozetini lider olduğunu gösterdi! Bu yöneticiye ek olarak ofiste iki çalışan daha vardı ve sorumu kendi başıma çözmek için gönderilen tek müşterimdi. 20 yıldır şirketle birlikte olan bir müşteriye nasıl değer veremeyeceğinizi anlamıyorum!
İnternet siparişi almak için MTS mağazasına başvurdum. Mağazada kartla ödeme kabul edilmiyor, çalışana göre terminal çalışmıyor. Mallar için ödeme yapmak için 2 seçenek sundular: QR kodu veya nakit. Nakit olmadığı için mağaza çalışanı tarafından sağlanan QR kodunu (kağıda basılmış) ödeme seçeneğini seçtim. Ve sonra her şey en ilginç şekilde başladı ... kartımdaki fonlar, bankanın makbuzu ve mobil uygulamada onaylandığı üzere borçlandırıldı. Bundan sonra çalışan, ödemenin geçmediğini, malları bana veremeyeceklerini söyledi. Ama... malları, ödeme yapılmadan önce bir çalışan tarafından kontrol edilmek üzere bana verildiği için elimde bulundurdum.
Çalışana, mallar QR koduyla ödendiğinde makbuzun kasada yazdırılmaması nedeniyle malların benden alındığına dair yazılı bir açıklama yapıldıktan sonra malların benden alınacağını ve iade edeceğimi söyledim. Çalışan Ksenia (ortaya çıktığı gibi, mağaza müdürü) şunları söyledi: "Hiçbir şey yazmayacağım ... Bunlar benim sorunlarım değil, ödemenin geçmemesi, malların ödenmesi için faturadan fonların silinmesi... kendi başınıza çözün... "Çalışan Ksenia ile görüşme yaklaşık 20-30 dakika sürdü, ardından çalışan malları çaldığımı bildirdi ve polisi aradı. Polis çağrıldı... Polis geldiğinde, memur Ksenia kaba davranmaya, yetkinlik göstermemeye devam etti ve mal hırsızlığıyla suçlamaya devam etti. Her ne kadar mağazada bir mal ve malların ödemesini onaylayan bir belge ile bulundum. Böyle kaba ve yetkin olmayan bir liderle tanışmadım ... Xenia'nın çatışma durumlarında duygularla nasıl başa çıkılacağı konusunda eğitim alması gerekiyor ... Ve ayrıca çatışma durumlarını nasıl çözeceğini ve şiddetlendirmeyeceğini öğrenecek…
Servis ve personel