Son zamanlarda evin yanında bir Ozon dağıtım noktası açıldı - çok sevindim, ama görünüşe göre erken. Çalışan (erkek) ve belki de Mogilev, Surganova Caddesi adresindeki Ozon düzenleme noktasının ortak sahibi - müşterilerle kaba ve kaba bir şekilde iletişim kuruyor, ayrıca beni dürttü ve «Ben yaşlıyım» diye yanıtladı.
Uzun yıllardır ilk kez Rusya'da ve şimdi burada Belarus'ta (noktalar açıldığında) Ozon siparişleriyle bununla karşılaşıyorum!
Müşterilerinize, özellikle yetişkinlere, bir çocuk benim yerime siparişi almaya gelse bile nasıl dürtebilirsiniz - bu, Ozon çalışanına «siz» hakkında konuşma ve kaba davranma hakkı vermez!
26 yaşımda kesinlikle iyi görünüyorum, ancak bu müşteriye kaba davranmanız ve kaba davranmanız gerektiği anlamına gelmiyor! Artık özür dilemeyi beklemiyorum, sadece bu düzenleme noktasına son kez sipariş veriyorum! Çok yazık, evin yanında uygun. Ve şimdi, çalışanın kabalığından dolayı, şimdi siparişlerim için başka bir teslim noktasına gitmeliyim!
Ayrıca, bu düzenleme noktasında, vaktinden önce kapatıldıkları için mesai saatlerine girmenin mümkün olmadığı durumlar da olmuştur! Saat 21: 00'e kadar çalışmalılar ve akşam 8'de zaten birkaç kez kapalıydılar!
Ve köpeklerle içeri giremeyeceğinize dair bir işaret astılar - kaç kez de köpeğiyle birlikte Ozon çıkış noktasına gitti ve her şey harikaydı (Rusya ve Rusya Federasyonu'nda) ve burada çalışanın, çalışanın Ozona alerjisi olduğu için köpekle içeri giremeyeceğimi söylediği aynı şeyle ilgiliydi!
Sadece bir çeşit kombinasyon çıkıyor. Size iyi şanslar, böyle bir "müşteri odaklılık" ile »çok" müşteriniz olacak!